20+0 og Laura skal ha en.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2013

L&V

MarleneOlsen skriver:

Stort tillykke med lillebror

Tusinde tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2013

MariaKyedDK

Månsson skriver:

Tak.. Ih det bliver da os spændende.. Har i en fornemmelse?

Hmm, nej ikke rigtigt , altså jeg synes det lignede til nakkefoldskanningen at vi skal ha en lille dreng mere, men som hun sagde til mig kunne det os være en pige. synes det er frustrende hehe.

men jeg må jo vente med tålmodighed ( hvad er det lige?  ) ligesom mange af jer andre kvinder

men jeg havde jordmor på besøg for første gang idet, super hyggeligt

Anmeld

21. februar 2013

Frk-Lotusblomst

Månsson skriver:

Tusinde tak.. Yeps det gjorde jeg/vi. Så nu glæder vi os til at se hvordan sådan en lille viktor ser ud

Det kan jeg godt forstå!!

Så fint navn i har fundet til ham. Laura og Viktor.

Anmeld

21. februar 2013

MariaKyedDK

MariaKyedDK skriver:

Hmm, nej ikke rigtigt , altså jeg synes det lignede til nakkefoldskanningen at vi skal ha en lille dreng mere, men som hun sagde til mig kunne det os være en pige. synes det er frustrende hehe.

men jeg må jo vente med tålmodighed ( hvad er det lige?  ) ligesom mange af jer andre kvinder

idet = idag

Anmeld

21. februar 2013

B&J

Månsson skriver:

Ha ha det tager så altid en evighed ved mig, han er en sprælle basse.. Har du så fået fjernet hud eller må man ik det før man er færdig med at få børn?

jaaa så er det ikke nemt når de nuller rundt der ikke så er det jo lige før man leger fangeleg hihihiihhi

nej det har jeg ikke inu, det må jeg ikke for ellers kan min hud ikke følge med, og jeg tør ikke tage chancen som nogle har gjord så må jeg leve med alt det hud 

Anmeld

21. februar 2013

L&V

MariaKyedDK skriver:

Ha ha ja den er lille den kære tålmodighed.. Ih det er os dejligt med jm, så er man bekræftiget lige i lidt tid

Anmeld

21. februar 2013

Hailiesmom11

Månsson skriver:

Er i tilflyttere?

Jeg har boet i området i 3 år.. men meget af tiden har vi boet helt ude på landet og jeg har været på barsel... kommer oprindeligt fra Silkeborg så ja tilflytter kan man godt kalde mig

Anmeld

21. februar 2013

MariaKyedDK

Månsson skriver:

Ha ha ja den er lille den kære tålmodighed.. Ih det er os dejligt med jm, så er man bekræftiget lige i lidt tid

Haha

Ja det er man nemlig

Anmeld

21. februar 2013

L&V

Frk-Lotusblomst skriver:

Det kan jeg godt forstå!!

Så fint navn i har fundet til ham. Laura og Viktor.

Ja syntes os det er ret fint.. Kan godt li de der gammeldags navne som os klinger på engelsk

Anmeld

21. februar 2013

L&V

B&J skriver:

jaaa så er det ikke nemt når de nuller rundt der ikke så er det jo lige før man leger fangeleg hihihiihhi

nej det har jeg ikke inu, det må jeg ikke for ellers kan min hud ikke følge med, og jeg tør ikke tage chancen som nogle har gjord så må jeg leve med alt det hud 

Det er nemlig bare ta fat Årh så kan jeg godt forstå du venter..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.