20+0 og Laura skal ha en.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2013

L&V

B&J skriver:

Nemlig, også vil jeg jo gerne have de kan få hver deres værelse hvis vi skulle have en mere så der skal ny lejlighed til også så... men ja jeg håber en dag jobbet kommer med det jeg søger også kan baby komme når tiden er klar

Ja oki der er lige lidt flere brikker der ska falde på plads.. Der er jo heller intet der haster overhovedet tror alle alders forskelle har sine fordele og ulemper

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2013

B&J

Månsson skriver:

Ja oki der er lige lidt flere brikker der ska falde på plads.. Der er jo heller intet der haster overhovedet tror alle alders forskelle har sine fordele og ulemper

ja nemlig, men også denne gang tænker jeg også på mig selv vil gerne have job vil gerne have barn men vil også gerne ha fjernet hud, er blod glad for min operation er gået super godt så jeg kan passe et job på fuldtid nu....

og det er en kæmpe fordel, men ja jeg er også kun 25 så der er mange år jeg kan løbe på så må daniel leve med at der kommer en når han er 4-5-6 år der omkirng

selv om han er så glad for babyer seee mor baby såå lille sød siger han såå ja de er super søde

Anmeld

21. februar 2013

L&V

B&J skriver:

ja nemlig, men også denne gang tænker jeg også på mig selv vil gerne have job vil gerne have barn men vil også gerne ha fjernet hud, er blod glad for min operation er gået super godt så jeg kan passe et job på fuldtid nu....

og det er en kæmpe fordel, men ja jeg er også kun 25 så der er mange år jeg kan løbe på så må daniel leve med at der kommer en når han er 4-5-6 år der omkirng

selv om han er så glad for babyer seee mor baby såå lille sød siger han såå ja de er super søde

Det er da bestemt os en fornuftig tilgang, det har jo garanteret ikke været helt nemt og smertefrit med din operation

Der er en masse sider af den "nye" krop der ska udforskes både mht job men os hvor meget nemmere det hele må være blevet

He he tror du ik os det har lidt med aldren at gør at han er lidt ekstra baby glad

Anmeld

21. februar 2013

B&J

Månsson skriver:

Det er da bestemt os en fornuftig tilgang, det har jo garanteret ikke været helt nemt og smertefrit med din operation

Der er en masse sider af den "nye" krop der ska udforskes både mht job men os hvor meget nemmere det hele må være blevet

He he tror du ik os det har lidt med aldren at gør at han er lidt ekstra baby glad

det ender da med han beder mig om en søster eller bror til sidst hihihihihhi

ja det hele er en ny verden og nu er jeg klar til den nye verden

Anmeld

21. februar 2013

Mussen2

Tillykke med LILLEBROR!!!!! Så dejlig med en af hver. Hvor langt bliver der mellem dem. Her er der 2 år og 8 mdr. Og de har så meget fornøjelse af hinanden.....

Anmeld

21. februar 2013

L&V

B&J skriver:

det ender da med han beder mig om en søster eller bror til sidst hihihihihhi

ja det hele er en ny verden og nu er jeg klar til den nye verden

ved du hva sådan er vores princip faktisk med mange ting, hun får ikke det hvis hun ik direkte beder om det ha ha så det er jo fint

Det må være vildt.. Må jeg se før og efter billeder hvis du har det?

Anmeld

21. februar 2013

L&V

Mussen2 skriver:

Tillykke med LILLEBROR!!!!! Så dejlig med en af hver. Hvor langt bliver der mellem dem. Her er der 2 år og 8 mdr. Og de har så meget fornøjelse af hinanden.....

Tak søde.. Der bliver 22måneder mellem de to lømler Det er jeg os sikker på de nok ska få

Anmeld

21. februar 2013

B&J

Månsson skriver:

ved du hva sådan er vores princip faktisk med mange ting, hun får ikke det hvis hun ik direkte beder om det ha ha så det er jo fint

Det må være vildt.. Må jeg se før og efter billeder hvis du har det?

jeg sender dig lige en PB

Anmeld

21. februar 2013

L&V

B&J skriver:

jeg sender dig lige en PB

Super

Anmeld

21. februar 2013

Hailiesmom11

Månsson skriver:

Det er slet ikke utænkeligt, det er altid rart at være sammen med andre i samme "situation" Vi har os snakket om et møde i viborg her i sommer hvis det var noget

Med baby medlemmer? Jo det kunne godt tænkes jeg gerne ville være med til det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.