20+0 og Laura skal ha en.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2013

L&V

banana3 skriver:

EJ hvor dejligt! tillykke med lillebror - Hvor fantastisk

Tusinde tak.. Intet mindre end fantastisk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2013

MyLove E

Ej stort tillykke kære ven.. Hvor er det dejligt.. Så må jeg hvis heller i gang med en blå suttesnor (altså hvis du vil ha en)

Anmeld

21. februar 2013

L&V

Tauf skriver:

TåEj stort tillykke kære ven.. Hvor er det dejligt.. Så må jeg hvis heller i gang med en blå suttesnor (altså hvis du vil ha en)

Tak søde. Det var så dejligt at se ham igen. Det kan du da lige tro jeg gerne vil elsker alt sådan noget hækle værk er bare ikke go til at lave sådan noget selv.m

Anmeld

21. februar 2013

Clisolka

Månsson skriver:

Ja vi har været til scanning idag og der gemte sig den fineste lille tykke dreng. Så Laura skal ha en fin lillebror til sommer. Han var meget aktiv og lagde allerede over kurve så han minder godt om sin søster

Stort tillykke 

Anmeld

21. februar 2013

FrkZier

Månsson skriver:

Ja vi har været til scanning idag og der gemte sig den fineste lille tykke dreng. Så Laura skal ha en fin lillebror til sommer. Han var meget aktiv og lagde allerede over kurve så han minder godt om sin søster

Åh yaaay 

TILLYKKE!!!

Anmeld

21. februar 2013

MyLove E

Månsson skriver:

Tak søde. Det var så dejligt at se ham igen. Det kan du da lige tro jeg gerne vil elsker alt sådan noget hækle værk er bare ikke go til at lave sådan noget selv.m

Super så går jeg i gang:-) Har Laura legekøkken? For så kommer der også en gave med til hende:-)

Anmeld

21. februar 2013

Hailiesmom11

Månsson skriver:

Vi havde det begge på fornemmelsen fra starten så har ikke rigtig tænkt andet end at det jo var en lillebror Hvor langt er du?

Min kæreste er også sikker på det er en dreng denne gang og han fik ret sidste gang for der fik vi en pige og han sagde fra starten hun var en pige... jeg er kun 9+4
Har du haft de samme symptomer som du havde med din datter?

Anmeld

21. februar 2013

Frk-Lotusblomst

Stort tillykke med den kommende lillebror.

Så fik du sku ret.

Anmeld

21. februar 2013

L&V

Babymor2010 skriver:

Stort tillykke 

Tusinde tak

Anmeld

21. februar 2013

L&V

FrkZier skriver:

Åh yaaay 

TILLYKKE!!!

Tark

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.