20+0 og Laura skal ha en.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2013

L&V

B&J skriver:

daniel var lille og tynd så jeg var lidt hjælp i starten for tænk hvis han gik istykker hihihihihhi især når de havde sagt han var 4500g også kommer en lille vip ud på 2810g

Hold da op det var os noget af et fejl skøn, der var da hvis kage den dag de skød kun 200g ved siden af med laura så det var ret tæt på.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2013

Hailiesmom11

Månsson skriver:

Åh de kære mænd Nej overhovedet ikke, jeg har så meget kvalme i den her graviditet og jeg havde intet sidst også er jeg bare allerede grande denne gang men det er jo nok bare fordi det er anden gang

Men vi elsker dem jo alligevel
Jeg har næsten ingen kvalme i forhold til sidst og har allerede fået bule på maven men tror også det fordi det er anden gang man bliver så hurtigt tyk... kunne lige sebdu bor i midtjylland - hvorhenne? Bor nemlig selv i midtjylland

Anmeld

21. februar 2013

B&J

Månsson skriver:

Hold da op det var os noget af et fejl skøn, der var da hvis kage den dag de skød kun 200g ved siden af med laura så det var ret tæt på.

jaaa det var rigtigt tæt på.... ved jer... men ja ved os var noget af et spring hihihhii

Anmeld

21. februar 2013

L&V

Hailiesmom11 skriver:

Men vi elsker dem jo alligevel
Jeg har næsten ingen kvalme i forhold til sidst og har allerede fået bule på maven men tror også det fordi det er anden gang man bliver så hurtigt tyk... kunne lige sebdu bor i midtjylland - hvorhenne? Bor nemlig selv i midtjylland

Det er jo det vi gør Ja det tænker jeg os.. Jeg bor i bjerringbro mellem randers, viborg og silkeborg Hva med dig?

Anmeld

21. februar 2013

L&V

B&J skriver:

jaaa det var rigtigt tæt på.... ved jer... men ja ved os var noget af et spring hihihhii

Det må sku os være svært at mærke gennem sådan en gang flæsk, vand og andet godt

Anmeld

21. februar 2013

Hailiesmom11

Månsson skriver:

Det er jo det vi gør Ja det tænker jeg os.. Jeg bor i bjerringbro mellem randers, viborg og silkeborg Hva med dig?

Vi bor midt imellem randers og aarhus

Anmeld

21. februar 2013

L&V

Hailiesmom11 skriver:

Vi bor midt imellem randers og aarhus

Anmeld

21. februar 2013

B&J

Månsson skriver:

Det må sku os være svært at mærke gennem sådan en gang flæsk, vand og andet godt

Jaaa og ved mig var der masser af flæsk dengang så kan virkelig godt forstå dem

Anmeld

21. februar 2013

L&V

B&J skriver:

Jaaa og ved mig var der masser af flæsk dengang så kan virkelig godt forstå dem

Nå oki ja det vidste jeg ik så det var altså ikke sådan ment

Anmeld

21. februar 2013

B&J

Månsson skriver:

Nå oki ja det vidste jeg ik så det var altså ikke sådan ment

Nej nej nej nej, du må ikke tage det på den måde jeg kan grine at det nu jeg har været alt for stor og sådan var jeg jo den gang, men om så jeg blev gravid nu ja så er der jo noget flæsk inu for det får man da

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.