linda2009 skriver:
Selvom han har behandlet mig temmelig usselt, vil jeg ikke overfor mit barn lægge skjul på, hvem dets far er, når der kommer spørgsmål - for det kommer der! Jeg har gemt billeder af faren og forsøger at huske på de gode sider han har, så når mit barn engang spørger, kan jeg svare. Desuden ved jeg han er en god far for sine andre børn.
Et barn har jo heller ingen glæde af, at få at vide, at faren er en klovn.
har tilladt mig at plukke lidt i det du har skrevet.....for jeg synes bare det er så vigtigt.
selv om jeg godt ved at min (tidligere) situation på ingen måde ligner jeres.... ja så har jeg stadig været igennem mange af de tanker som i gennemgår lige nu. noget jeg har holdt meget fast ved er netop det du skriver her.
min datters far var ikke moden nok til at blive far...og bad mig vælge barnet eller ham... faderen til mine yngste er alkoholiker.
alligevel har jeg svoret at de aldrig sku høre noget negativt fra mig om disse fædre....og selv om det til tider har været rigtigt svært (et forhold til en alkoholiker er ingen dans på roser) ja så har det indtil nu lykkedes mig at besvare deres spørgsmål uden at give udtryk for min egen indre harme.
de skal have lov til at møde deres fædre med et åbent sind....og det kan de ikke hvis jeg fylder dem med negavtive minder....som de alligevel ikke har del i.
de har lov til at elske og blive elsket af deres far.... uanset hvor meget ondt han/de har gjort mig gennem tiden.
det er fortid og har intet med nutiden at gøre....og det er så vigtigt for mig ikke at give mine meninger videre.
Anmeld