Ukendt far

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2009

JJ74

Puha, det er det jeg frygter mest...At han ender med at trække mig igennem en lang faderskabssag ...faktisk har han også truet med at han så vil gøre alt for at få forældremyndigheden, hvis han skal acceptere faderskabet (endnu værre senarie)

Håber for dig at det hele snart falder på plads, om end man jo nok må forvente at det bliver et problem at få pengene skrabet sammen hver eneste måned.

Forstår ikke at voksne mænd ikke kan påtage sig det ansvar der ligger i at dyrke usikker sex!
(Linda: læste lige din sti om graviditet...og I havde trods alt taget alle forholdsregler)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2009

Pige2009

JJ74 skriver:

Puha, det er det jeg frygter mest...At han ender med at trække mig igennem en lang faderskabssag ...faktisk har han også truet med at han så vil gøre alt for at få forældremyndigheden, hvis han skal acceptere faderskabet (endnu værre senarie)

Håber for dig at det hele snart falder på plads, om end man jo nok må forvente at det bliver et problem at få pengene skrabet sammen hver eneste måned.

Forstår ikke at voksne mænd ikke kan påtage sig det ansvar der ligger i at dyrke usikker sex!
(Linda: læste lige din sti om graviditet...og I havde trods alt taget alle forholdsregler)

Du skal håbe på det bedste men forvente det værste siger jeg Ja, jeg føler også, jeg havde gjort hvad jeg kunne og efter vi havde haft sex nogle gange fortalte jeg også jeg tog P-piller, men de første par gange vi havde sex vidste han det ikke og der spurgte han ikke engang til om jeg tog P-piller eller om han skulle bruge beskyttelse.

Men da jeg så fortalte ham, at jeg var gravid, så var han gud hjælpe mig så fræk at sige til mig, at han havde foretrukket at JEG havde bedt ham om at bruge beskyttelse. Helt ærligt - manden er 40 år. Det kunne han vel selv have foreslået. Men det var nok ikke lige hjernen han tænkte med på det tidspunkt....

Anmeld

20. juni 2009

Leneur

- skriver:

Ikke ukendt far, han skal skrives på, men så må han jo selv vælge om han ønsker at deltage...

Barnet skal i hvert fald som det mindste vide hvem faderen er!

Også hvis faren er halvvejs psykopat?
Faren til mit ufødte barn kan ikke forstå at jeg ikke kommer tilbage, så nu har han sat gang i truslerne i stedet. Jeg har fået hemmeligt nr og når jeg flytter bliver adressen også hemmelig men hvad så når jeg har født barnet???? Synes ikke at jeg møder forståelse nogen steder fra. Hverken v. sfv. kommune eller mødrehjælp.

Anmeld

20. juni 2009

MaleneG

Leneur skriver:

Også hvis faren er halvvejs psykopat?
Faren til mit ufødte barn kan ikke forstå at jeg ikke kommer tilbage, så nu har han sat gang i truslerne i stedet. Jeg har fået hemmeligt nr og når jeg flytter bliver adressen også hemmelig men hvad så når jeg har født barnet???? Synes ikke at jeg møder forståelse nogen steder fra. Hverken v. sfv. kommune eller mødrehjælp.

Desværre er det danske system indrettet således at de gerne vil have der skal ske alvor af tingene før de reagere på det.
Da det jo ellers bare er tomme truesler, og det vil de da ikke spilde deres tid eller penge på.

Anmeld

20. juni 2009

Honningblomst

Jeg har heldigvis ikke..men er man så "dum" at lave børn under de omstændigheder I har gjort. så er man fanme(undskyld) også bare nød til at tænke på det barn man har valgt at sætte til verden...så derfor skal du da selvfølgelig skrive barnets far på..om faderen så vil være der eller ej, det er hans valg...men et barn har brug for at vide hvem det kommer af og at det har begge dele...det er i hvert fald min mening og mine erfaringer.
Det handler om barnet og ikke de voksne...så skulle man have passet på når man knaldede rundt.,..det er et menneske vi taler om...ikke en bil..
Knus Eva.

Anmeld

20. juni 2009

Rikke, Liam & Linus

Du skal da helt klart skrive hans navn på!! Uden tvivl.

Forstår simpelthen hvorfor nogle mænd mener de bare kan "hygge" sig med forskellige kvinder. Og hvis hun så bliver gravid, kan man bare fralægge sig alt ansvar. Det er simpelthen for slapt! 

Hvis man kan dyrke sex...kan man også tage ansvar.
Ellers må man jo blive steriliseret...

Anmeld

20. juni 2009

LotteGabriella

Eva skriver:

Jeg har heldigvis ikke..men er man så "dum" at lave børn under de omstændigheder I har gjort. så er man fanme(undskyld) også bare nød til at tænke på det barn man har valgt at sætte til verden...så derfor skal du da selvfølgelig skrive barnets far på..om faderen så vil være der eller ej, det er hans valg...men et barn har brug for at vide hvem det kommer af og at det har begge dele...det er i hvert fald min mening og mine erfaringer.
Det handler om barnet og ikke de voksne...så skulle man have passet på når man knaldede rundt.,..det er et menneske vi taler om...ikke en bil..
Knus Eva.

fuldstændig enig

Anmeld

20. juni 2009

NaFe

j har valgt a skrive ukendt far....og er glad for min beslutning...

Anmeld

20. juni 2009

Honningblomst

tass21 skriver:

Men det er vel ikke kun dig det handler om hvis man tænker over det...er det?Hvilke tanker har du gjort dig omkring det...hvis jeg må spørge...

jeg synes det er super egoistisk og synd for børn at sætte dem til verden uden de har mulighed for at finde deres far engang...

Knus Eva..

Anmeld

20. juni 2009

Diana...

tass21 skriver:

Hvordan er du kunne slippe for det??? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.