JJ74 skriver:
Puha, det er det jeg frygter mest...At han ender med at trække mig igennem en lang faderskabssag ...faktisk har han også truet med at han så vil gøre alt for at få forældremyndigheden, hvis han skal acceptere faderskabet (endnu værre senarie)
Håber for dig at det hele snart falder på plads, om end man jo nok må forvente at det bliver et problem at få pengene skrabet sammen hver eneste måned.
Forstår ikke at voksne mænd ikke kan påtage sig det ansvar der ligger i at dyrke usikker sex!
(Linda: læste lige din sti om graviditet...og I havde trods alt taget alle forholdsregler)
Du skal håbe på det bedste men forvente det værste siger jeg

Ja, jeg føler også, jeg havde gjort hvad jeg kunne og efter vi havde haft sex nogle gange fortalte jeg også jeg tog P-piller, men de første par gange vi havde sex vidste han det ikke og der spurgte han ikke engang til om jeg tog P-piller eller om han skulle bruge beskyttelse.
Men da jeg så fortalte ham, at jeg var gravid, så var han gud hjælpe mig så fræk at sige til mig, at han havde foretrukket at JEG havde bedt ham om at bruge beskyttelse. Helt ærligt - manden er 40 år. Det kunne han vel selv have foreslået. Men det var nok ikke lige hjernen han tænkte med på det tidspunkt....
Anmeld