Ukendt far

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2009

Diana...

Eva skriver:

Men det er vel ikke kun dig det handler om hvis man tænker over det...er det?Hvilke tanker har du gjort dig omkring det...hvis jeg må spørge...

jeg synes det er super egoistisk og synd for børn at sætte dem til verden uden de har mulighed for at finde deres far engang...

Knus Eva..

Så meget enig, Man træffer et valg på et lille uskyldigt barns vegne som de ikke selv har mulighed for meget forkert synes jeg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2009

NaFe

syntes faren selv måtte vælge hvad han ville..han valgte ukendet...Og den dag min datter er stor nok må jeg fortælle det som det er...

Anmeld

20. juni 2009

Honningblomst

tass21 skriver:

syntes faren selv måtte vælge hvad han ville..han valgte ukendet...Og den dag min datter er stor nok må jeg fortælle det som det er...

Ok...så du vægtede hans ønske frem for din datters ret...men bare det du vil og kan fortælle ham det en dag, når hun spørger.
Men så har du vel valgt ikke at modtage børnepenge fra det offentlige, ikke..eller lader du samfundet betale fordi en mand er en vatnisse...??
Uhh, bliver sgu lidt øv over sådan en klovn til en mand...
Eva..som da i hvert fald bare for at genere ,manden ville skrive ham på som far-griner

Anmeld

20. juni 2009

Mumto3

Leneur skriver:

Også hvis faren er halvvejs psykopat?
Faren til mit ufødte barn kan ikke forstå at jeg ikke kommer tilbage, så nu har han sat gang i truslerne i stedet. Jeg har fået hemmeligt nr og når jeg flytter bliver adressen også hemmelig men hvad så når jeg har født barnet???? Synes ikke at jeg møder forståelse nogen steder fra. Hverken v. sfv. kommune eller mødrehjælp.

Uha, det er store ting du er oppe imod. jeg har en veninde, som engang havde en vidunderlig kæreste, han var bare skøn, men desværre også ægte psykopat! Det var der jo bare ingen der kunne se, og det er det der gør dem så farlige!!!!

Hvis han vitterlig er psykopat, så skal du virkelige passe godt på dig selv!
Jeg har desværre ikke nogen gode råd til dig, men puha, det er seriøst med en psykopat!

Anmeld

20. juni 2009

NaFe

modtager ingen penge fra det offentlige....ville jeg havde penge ku han sku få lov a betale det sikkert...

Anmeld

20. juni 2009

Honningblomst

tass21 skriver:

modtager ingen penge fra det offentlige....ville jeg havde penge ku han sku få lov a betale det sikkert...

Men lækker bebs du har fået-smiler- og bare det du ved hvem faderen er, så kan hun jo altid få det af vide...men alle  donorbørn, øv det er synd for dem, men jo en anden historie..
Knus til dig..
Eva, som helt sikkert synes det ville være nemmere med en mand der ikke gad sine børn, for min skyld i hvert fald-smiler

Anmeld

20. juni 2009

NaFe

ja når hun bliver stor nok får hun selvfølgelig hans navn...og hele historien..og må træffe sit valg, om hun vil kontakte ham....

Anmeld

20. juni 2009

Pige2009

Leneur skriver:

Også hvis faren er halvvejs psykopat?
Faren til mit ufødte barn kan ikke forstå at jeg ikke kommer tilbage, så nu har han sat gang i truslerne i stedet. Jeg har fået hemmeligt nr og når jeg flytter bliver adressen også hemmelig men hvad så når jeg har født barnet???? Synes ikke at jeg møder forståelse nogen steder fra. Hverken v. sfv. kommune eller mødrehjælp.

Jeg ville vælge at skrive barnet fader på, for det er i sidste ende barnet dt handler om. Selvfølgelig føler du, at det ikke er det rigtige nu, men senere hen livet, kan du overfor dit barn sige, at du gjorde det rigtige ved at skrive ham på som far. Selvom dit barn ikke behøver at kende faderen nu, så kan det jo være, at det senere hen vil spørge og så kan du med god samvittighed sige, at du ikke har skjult noget.

Anmeld

20. juni 2009

Pige2009

Eva skriver:

Ok...så du vægtede hans ønske frem for din datters ret...men bare det du vil og kan fortælle ham det en dag, når hun spørger.
Men så har du vel valgt ikke at modtage børnepenge fra det offentlige, ikke..eller lader du samfundet betale fordi en mand er en vatnisse...??
Uhh, bliver sgu lidt øv over sådan en klovn til en mand...
Eva..som da i hvert fald bare for at genere ,manden ville skrive ham på som far-griner

Jeg kunne ikke være mere enig. Mænd har det alt for let, når det kommer til at de skal være fædre og ikke vil stå ved deres ansvar. De kan bare smutte og nøjes med at betale. Tragisk.

Faderen til mit kommende barn har selv familie (kone og børn), og han har selvfølgelig været tavs som graven stort set siden han fik nyheden om min graviditet. Han har dog ikke stillet spørgsmål ved faderskab osv. og han ved han bliver skrevet på som far.

Selvom han har behandlet mig temmelig usselt, vil jeg ikke overfor mit barn lægge skjul på, hvem dets far er, når der kommer spørgsmål - for det kommer der! Jeg har gemt billeder af faren og forsøger at huske på de gode sider han har, så når mit barn engang spørger, kan jeg svare. Desuden ved jeg han er en god far for sine andre børn.

Et barn har jo heller ingen glæde af, at få at vide, at faren er en klovn. Jeg er da utrolig ked af, at faren ikke vil se barnet, for jeg var mere end villig til at skulle dele, da det vigtigste netop må være, at både mor og far er der. Men sådan skulle det ikke være... Jeg har først termin til oktober, så han kan nå at skifte mening endnu, selvom jeg tvivler.

Trist at endnu en mand er stor nok til at lave et barn, men er ikke stort nok et menneske til at ville kendes ved sit eget køb og blod og dermed stå ved sit ansvar!

Anmeld

20. juni 2009

Leneur

Mumto3 skriver:

Uha, det er store ting du er oppe imod. jeg har en veninde, som engang havde en vidunderlig kæreste, han var bare skøn, men desværre også ægte psykopat! Det var der jo bare ingen der kunne se, og det er det der gør dem så farlige!!!!

Hvis han vitterlig er psykopat, så skal du virkelige passe godt på dig selv!
Jeg har desværre ikke nogen gode råd til dig, men puha, det er seriøst med en psykopat!

De er jo nemlig utrolig charmerende og kan snøre hvem så helst. Han har tørret mig, min familie, hans egen, gamle barndomsvenner osv osv. Ved så at politiet er ude efter ham for nogle andre ting og ifølge dem synes de det er yderst fornuftigt det jeg pt har gjort men hvad nytter det hvis han kommer vadende ind i vores liv om 3 mdr. ca. Jeg vil til enhver tid frabede mig børnepenge, hvis jeg var sikker på at han holdt sig væk men det vil han jo ikke være med til, for så har han jo ikke kontrollen over mig længere. Jeg tænker netop på mit barn i alt dette, for jeg skulle nok klare at tackle ham nu jeg ved hvordan han vitterligt er men at skulle overlade mit barn til ham der ikke har nogen mulighed for at sige til eller fra og blive påvirket i uheldig retning, det ville jeg godt nok være ked af at skulle byde hende i sidste ende men det bliver jo desværre enden på det hele, så længe jeg ikke kan råbe myndighederne op.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.