Eva skriver:
Ok...så du vægtede hans ønske frem for din datters ret...men bare det du vil og kan fortælle ham det en dag, når hun spørger.
Men så har du vel valgt ikke at modtage børnepenge fra det offentlige, ikke..eller lader du samfundet betale fordi en mand er en vatnisse...??
Uhh, bliver sgu lidt øv over sådan en klovn til en mand...
Eva..som da i hvert fald bare for at genere ,manden ville skrive ham på som far-griner
Jeg kunne ikke være mere enig. Mænd har det alt for let, når det kommer til at de skal være fædre og ikke vil stå ved deres ansvar. De kan bare smutte og nøjes med at betale. Tragisk.
Faderen til mit kommende barn har selv familie (kone og børn), og han har selvfølgelig været tavs som graven stort set siden han fik nyheden om min graviditet. Han har dog ikke stillet spørgsmål ved faderskab osv. og han ved han bliver skrevet på som far.
Selvom han har behandlet mig temmelig usselt, vil jeg ikke overfor mit barn lægge skjul på, hvem dets far er, når der kommer spørgsmål - for det kommer der! Jeg har gemt billeder af faren og forsøger at huske på de gode sider han har, så når mit barn engang spørger, kan jeg svare. Desuden ved jeg han er en god far for sine andre børn.
Et barn har jo heller ingen glæde af, at få at vide, at faren er en klovn. Jeg er da utrolig ked af, at faren ikke vil se barnet, for jeg var mere end villig til at skulle dele, da det vigtigste netop må være, at både mor og far er der. Men sådan skulle det ikke være... Jeg har først termin til oktober, så han kan nå at skifte mening endnu, selvom jeg tvivler.
Trist at endnu en mand er stor nok til at lave et barn, men er ikke stort nok et menneske til at ville kendes ved sit eget køb og blod og dermed stå ved sit ansvar!
Anmeld