Ny sæson = ny garderobe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2013

bøllen

Bøllemyr skriver:

Dejligt, så har jeg det mindre der fylder
Har efterhånden 4 papkasser :-0
Suk

Du må igang med at sælge ud 

Pengene gemmer du i en bøtte seperat , til ny indkøb 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2013

Fenja09

Mamalou skriver:

Det er rigtig hyggeligt Og så er nyt legetøj jo altid et hit

Apropos legetøj og ny garderobe, så kommer vi også til snart at skulle købe nyt legetøj, selvom jeg synes hun har så meget - det er bare ikke så spændende mere

Anmeld

15. februar 2013

modesty

Mamalou skriver:

Hej med jer

Nu nærmer vi os langsomt en varmere tid og der skal købes nyt til de kære. Derfor sidder jeg og lure hvad der er på markedet af regntøj, gummistøvler, softshell/fleece, termotøj, overgangsjakke og jeg skal komme efter jer

Jeg blev derfor lidt nysgerrig efter at høre, hvad I skal have købt? Jeg ved godt at foråret (desværre) ikke er lige om hjørnet, men mon ikke at I - som mig - allerede har gjort jer lidt tanker om det der skal købes?

Er der mon nogen, der har erfaring med at købe regntøj i heldragt? Jeg synes det er smart og overvejer at købe det til min søn på 21 måneder. Kan det anbefales?

Vh. Louise

Jeg har ikke købt noget endnu, men jeg er gået i gang med at kigge på trendsales og dba - jeg køber stort set alt hans tøj brugt. Det er absurd så mange penge man sparer. Jeg har f.eks i dag set en superfin overgangsjakke i næsten ny stand fra Molo til 75 kr. som jeg måske tror jeg hopper på.

Jeg vil prøve at undgå termotøj, da jeg synes det er enormt grimt  og faktisk heller ikke bryder mig om at gå i det selv, fordi det er syntetisk og meget tillukket. Jeg sveder i det.

Planen indtil videre er: 

En fleece fra Molo

En dynevest

Regntøj (har arvet et sæt fra Ticket to Heaven og køber et til som skal ligge i vuggeren). Jeg vil helt klart købe todelt, da de også bruger bukserne uden jakken hvis der f.eks er vandpytter eller sandkassen er våd, men det ikke regner længere. Så kan det godt blive alt for varmt med overdel hvis solen f.eks er begyndt at skinne.

En overgangsjakke af en art - måske a la Småfolks i fløjl som jeg er ret vild med (ved dog ikke om det bliver lige den model eller mærke):

http://www.trendsales.dk/listings/smafolk-overgangsjakke-jakke/30016382?pn=65&rt=ssr&search=sm%C3%A5folk+jakke&status=3

På den måde kan man kombinere frem og tilbage alt efter vejret. De har også sagt i vuggeren at de meget gerne vil have lag på lag.

Og så har jeg et par fleecebukser fra her i vinters som han kan blive ved med at bruge hvis morgenerne er kølige til forår.

Vi har et par sandaler fra vi var ude at rejser over julen. Så skal vi have gummistøvler og sneakers.

Og det er vist det.

Anmeld

15. februar 2013

Mamalou

Bøllemyr skriver:

Dejligt, så har jeg det mindre der fylder
Har efterhånden 4 papkasser :-0
Suk

Sælger du aldrig af det?

Jeg sælger meget i gruppen "Tøj til Småfolk" på facebook. Måske det var vejen frem? Du skal ansøge om at blive medlem, og så er det faktisk lige ud af landevejen

Anmeld

15. februar 2013

Mamalou

Fenja09 skriver:

Apropos legetøj og ny garderobe, så kommer vi også til snart at skulle købe nyt legetøj, selvom jeg synes hun har så meget - det er bare ikke så spændende mere

Det kender jeg kun alt til. Man burde faktisk bytte lidt rundt engang i mellem. Så bliver de ikke så trætte af det de har

Anmeld

15. februar 2013

2721

Mamalou skriver:

Sælger du aldrig af det?

Jeg sælger meget i gruppen "Tøj til Småfolk" på facebook. Måske det var vejen frem? Du skal ansøge om at blive medlem, og så er det faktisk lige ud af landevejen

Jeg gjorde lidt i en periode, men synes det er så besværgeligt plus jeg har rigtig svært ved at pris sætte tingene så jeg får det aldrig rigtig gjort.

Anmeld

15. februar 2013

ESV

Mamalou skriver:

LEGO er også ret dyrt. Deres stil har aldrig helt ramt mig, så jeg kender ikke så meget til kvaliteten. Jeg køber også næsten altid bestemte mærker på tilbud. Elsker Danefæ, Holly og Miniature. Stilen er lige mig og så holder det i kvaliteten

Men det er bestemt heller ikke al LEGO jeg er pjattet med men mange a deres ting må jeg indrømme der ligger en butik i Lyngby st center og je skal altid lige ind og kigge når vi er der. Og ja det er dyrt men kvaliteten plejer at være rigtig god så når jeg kan få deres ting på tilbud bliver jeg ofte fristet. Jeg er også helt pjattet med wheat og køber det gladeligt men elsker at spare penge så igen ofte når det er på tilbud!

Anmeld

15. februar 2013

Mamalou

modesty skriver:

Jeg har ikke købt noget endnu, men jeg er gået i gang med at kigge på trendsales og dba - jeg køber stort set alt hans tøj brugt. Det er absurd så mange penge man sparer. Jeg har f.eks i dag set en superfin overgangsjakke i næsten ny stand fra Molo til 75 kr. som jeg måske tror jeg hopper på.

Jeg vil prøve at undgå termotøj, da jeg synes det er enormt grimt  og faktisk heller ikke bryder mig om at gå i det selv, fordi det er syntetisk og meget tillukket. Jeg sveder i det.

Planen indtil videre er: 

En fleece fra Molo

En dynevest

Regntøj (har arvet et sæt fra Ticket to Heaven og køber et til som skal ligge i vuggeren). Jeg vil helt klart købe todelt, da de også bruger bukserne uden jakken hvis der f.eks er vandpytter eller sandkassen er våd, men det ikke regner længere. Så kan det godt blive alt for varmt med overdel hvis solen f.eks er begyndt at skinne.

En overgangsjakke af en art - måske a la Småfolks i fløjl som jeg er ret vild med (ved dog ikke om det bliver lige den model eller mærke):

http://www.trendsales.dk/listings/smafolk-overgangsjakke-jakke/30016382?pn=65&rt=ssr&search=sm%C3%A5folk+jakke&status=3

På den måde kan man kombinere frem og tilbage alt efter vejret. De har også sagt i vuggeren at de meget gerne vil have lag på lag.

Og så har jeg et par fleecebukser fra her i vinters som han kan blive ved med at bruge hvis morgenerne er kølige til forår.

Vi har et par sandaler fra vi var ude at rejser over julen. Så skal vi have gummistøvler og sneakers.

Og det er vist det.

Jeg har dårlig erfaring med at købe brugt regntøj, fordi de ikke længere var 100% vandtæt. Det var et sæt fra Småfolk. Jeg sælger alt min søns tøj, men køber faktisk ikke så meget brugt. Jeg søger mest på nettet efter gode tilbud og bruger på den måde god tid på at finde nogle gode tilbud. 

Det lyder til at du er godt med, når vi får en varmere tid i møde

Anmeld

15. februar 2013

2721

bøllen skriver:

Du må igang med at sælge ud 

Pengene gemmer du i en bøtte seperat , til ny indkøb 

Du har ret, men synes det er så besværgeligt og følte jeg brugte mere tid på det end jeg fik ud af det, plus jeg har svært ved at finde ud af hvad værdi tøjet har. Men nøj hvor har jeg meget.

Anmeld

15. februar 2013

2721

bøllen skriver:

Må prikke når jeg er på jagt

har nu styr på hele næste garderobe, samt alt vintertøj til næste sæson. 

Wow søde, du er da helt klar:-O

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.