Tvillingemave 34+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2013

Luna l

Miss Church skriver:

Ja Det er også ved at være et par uger siden? Det må vi lige om på i næste uge  

Hehe når jeg sidder på sofaen, men benene lidt ud til siden, hviler maven på sofaen  Det er vildt at det kan lade sig gøre 

jeps må v, glæder migi

Det med sofaen er lidt sjovt det kan jeg altså ikke prale med

Var det ikke denne her uge du selv troede at de 2 prinsesser kom??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2013

Bare mig..

Uh det er jo lige om lidt!!  

utroligt, at maveskindet kan blive ved st være så flot selv den er enorm.! skønt!! 

Held og lykke!!  

Anmeld

11. februar 2013

M (:

Miss Church skriver:

En kort lille update og billeder fra i dag  

Var på vægten her til morgen og har nu rundet +10,5 kg. 
Nu er det for alvor begyndt at være hårdt at være gravid  Fra den ene dag til den anden, er mine ben stået af. Puha de kan næsten ikke holde mig oppe mere. Jeg kan ikke holde til at gå særlig langt af gangen og må holde mange pauser. Plukkeveerne tager også stadig til. Håber de lavet et godt forarbejde inden fødslen, så de ikke er spildte  

Men der er lys forude! Max 4 uger tilbage! Er spændt på hvornår mine prinsesser vil ud 

Wooow, søde, den er godt nok eksploderet siden sidste uge! Men hvor er det bare en smuk mave du render rundt med! 

Anmeld

11. februar 2013

Miss Church

Luna l skriver:

jeps må v, glæder migi

Det med sofaen er lidt sjovt det kan jeg altså ikke prale med

Var det ikke denne her uge du selv troede at de 2 prinsesser kom??

Jo det var det faktisk Men det tror jeg ikke mere hehe. Har faktisk ikke haft så mange plukkeveer i dag  

Anmeld

11. februar 2013

Miss Church

MGN~NGM<3 skriver:

Uh det er jo lige om lidt!!  

utroligt, at maveskindet kan blive ved st være så flot selv den er enorm.! skønt!! 

Held og lykke!!  

Ja det er det bare  

Mange tak! 

Anmeld

11. februar 2013

Miss Church

M (: skriver:

Wooow, søde, den er godt nok eksploderet siden sidste uge! Men hvor er det bare en smuk mave du render rundt med! 

Tak hvor er du bare sød! 

Ja det har den. Der må være fart på de små piger

Anmeld

11. februar 2013

M (:

Miss Church skriver:

Tak hvor er du bare sød! 

Ja det har den. Der må være fart på de små piger

Men jeg mener hvert et ord! 

Skønt at de trives derinde! 

Anmeld

11. februar 2013

Stivdie

Miss Church skriver:

En kort lille update og billeder fra

Var på vægten her til morgen og har nu rundet +10,5 kg. 
Nu er det for alvor begyndt at være hårdt at være gravid  Fra den ene dag til den anden, er mine ben stået af. Puha de kan næsten ikke holde mig oppe mere. Jeg kan ikke holde til at gå særlig langt af gangen og må holde mange pauser. Plukkeveerne tager også stadig til. Håber de lavet et godt forarbejde inden fødslen, så de ikke er spildte  

Men der er lys forude! Max 4 uger tilbage! Er spændt på hvornår mine prinsesser vil ud 

Smukke, smukke mave!
Ih, hvor jeg glæder mig til det engang bliver min tur

Anmeld

11. februar 2013

Miss Church

Stivdie skriver:

Smukke, smukke mave!
Ih, hvor jeg glæder mig til det engang bliver min tur

Tak skal du have  

Det kan jeg godt forstå! Det er også helt fantastisk Men også hårdt - men det lever man med, når man ved hvad der kommer ud af det 

Anmeld

11. februar 2013

Stivdie

Miss Church skriver:

Tak skal du have  

Det kan jeg godt forstå! Det er også helt fantastisk Men også hårdt - men det lever man med, når man ved hvad der kommer ud af det 

Ja, kan godt forestille mig, at det må være hårdt! Men forestiller mig også, at man tager det lidt med et smil fordi man ved, hvilken glæde og berigelse man får ud af det i sidste ende
Og nu er du jo snart ved vejs ende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.