Tvillingemave 34+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2013

Miss Church

FrkZier skriver:

haha jeg ligner noget der er løgn når jeg har bagt

lige rundt om navlen, ja flot miss perfect altså :p ej jeg er bare skide misundelig er jeg

iiiih.... og det bare LIGE OM LIDT

Men er det ikke fantastisk! Man kan få lov at være møj beskidt og så bare sige... "Jamen hvad vil i have at jeg skal gøre?"  

Haha undskyld 

Ja det er total lige om lidt! Det er så vildt! F*** jeg glæder mig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2013

FrkZier

Miss Church skriver:

Men er det ikke fantastisk! Man kan få lov at være møj beskidt og så bare sige... "Jamen hvad vil i have at jeg skal gøre?"  

Haha undskyld 

Ja det er total lige om lidt! Det er så vildt! F*** jeg glæder mig!

haha præcis, Andreas er altid ved at brække sig af grin når jeg kommer ud fra køkkenet og min mave bare ligner en krigszone :p

her den anden dag lavede jeg fastelavnsboller, og da jeg var færdig var hele min mave smurt ind i glasur - jeg ved virkelig ikke hvornår jeg har dyppet maven i glasur

tænk, de kan komme any moment, for hver eneste dag der går så der større og større chance for de kommer

Anmeld

11. februar 2013

Kløver

Miss Church skriver:

Tak skal du have  

Jeg har skam også fået strækmærker omkring min navle  Det er selvfølgelig lidt træls, men det er slet ikke slemt og jeg får jo noget godt ud af det

Hvis det hjælper er det intet i forhold til mig som endda kun har fået små børn

Anmeld

11. februar 2013

christina92

Miss Church skriver:

Tusind tak skal du have!  Men jeg har også fået strækmærker omkring min navle. Der kan huden ikke følge med mere. 

Nej det er nærmest kun babyer jeg har taget på + det der hører til Er spændt på min vægt lige efter fødslen! 

Ja det er vildt spændende! På den ene side håber jeg at jeg vågner med veer i nat, men på den anden side, må der godt lige gå et par uger endnu hehe

Det villeogså næsten være mærkeligt hvis du slet ingen havde. Jeg fik også ved navlen, fra hullet fra min piercing og så 2cm. op

Kan godt forstå det er med blandede følelser du venter på fødslen! Men er sikker på de kommer når de er klar og ikke et sekundt for

Anmeld

11. februar 2013

Miss Church

FrkZier skriver:

haha præcis, Andreas er altid ved at brække sig af grin når jeg kommer ud fra køkkenet og min mave bare ligner en krigszone :p

her den anden dag lavede jeg fastelavnsboller, og da jeg var færdig var hele min mave smurt ind i glasur - jeg ved virkelig ikke hvornår jeg har dyppet maven i glasur

tænk, de kan komme any moment, for hver eneste dag der går så der større og større chance for de kommer

Haha men vi kan altså ikke gøre for det Nogle gange kan man ikke en gang selv se det 

Ja nemlig  Wup wuuup! 

Anmeld

11. februar 2013

Miss Church

Maja84 skriver:

Hvis det hjælper er det intet i forhold til mig som endda kun har fået små børn

Det er da noget med at det er vores tigerstriber er det ikke?  

Anmeld

11. februar 2013

FrkZier

Miss Church skriver:

Haha men vi kan altså ikke gøre for det Nogle gange kan man ikke en gang selv se det 

Ja nemlig  Wup wuuup! 

* ofte kan man ikke selv se det :p

jeg har tit præsteret ikke at ane hele undermaven var smurt ind i mel, lige indtil jeg gik forbi spejlet på vej ud for at tisse, hvor man så kan se at ens grønne trøje pludselig er hvid - jeg HAR sagt til andreas han skal købe et forklæde til mig på vej hjem fra arbejde (han arbejder ved side af IKEA) men har manden gjort det? nææææh

hvor det vildt, er du ved at være lidt nervøs?

Anmeld

11. februar 2013

Miss Church

christina92 skriver:

Det villeogså næsten være mærkeligt hvis du slet ingen havde. Jeg fik også ved navlen, fra hullet fra min piercing og så 2cm. op

Kan godt forstå det er med blandede følelser du venter på fødslen! Men er sikker på de kommer når de er klar og ikke et sekundt for

Ja nemlig. Det var også der mine startede fra. 

Lige præcis Og hvis de har brug for lidt mere tid, lider jeg gerne lidt endnu

Anmeld

11. februar 2013

Kløver

Miss Church skriver:

Det er da noget med at det er vores tigerstriber er det ikke?  

Uh så er jeg ihvertfald blevet tiger

Anmeld

11. februar 2013

Miss Church

FrkZier skriver:

* ofte kan man ikke selv se det :p

jeg har tit præsteret ikke at ane hele undermaven var smurt ind i mel, lige indtil jeg gik forbi spejlet på vej ud for at tisse, hvor man så kan se at ens grønne trøje pludselig er hvid - jeg HAR sagt til andreas han skal købe et forklæde til mig på vej hjem fra arbejde (han arbejder ved side af IKEA) men har manden gjort det? nææææh

hvor det vildt, er du ved at være lidt nervøs?

Hehe ork jeg har forklæder, men man skal også bruge dem Det er jeg ikke så god til at huske... 

Nej faktisk ikke rigtig nervøs. Mere bare mega spændt! Ved godt at det kommer til at gøre mega, monster meget ondt, men glæder mig bare så meget til de er ude  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.