Tvillingemave 34+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.467 visninger
70 svar
12 synes godt om
11. februar 2013

Miss Church

En kort lille update og billeder fra i dag  

Var på vægten her til morgen og har nu rundet +10,5 kg. 
Nu er det for alvor begyndt at være hårdt at være gravid  Fra den ene dag til den anden, er mine ben stået af. Puha de kan næsten ikke holde mig oppe mere. Jeg kan ikke holde til at gå særlig langt af gangen og må holde mange pauser. Plukkeveerne tager også stadig til. Håber de lavet et godt forarbejde inden fødslen, så de ikke er spildte  

Men der er lys forude! Max 4 uger tilbage! Er spændt på hvornår mine prinsesser vil ud 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2013

Kløver

Wow hvor er det vildt, og så smukt, imponeret over du ingen strækmærker har

Anmeld

11. februar 2013

FrkZier

Miss Church skriver:

Nu er det for alvor begyndt at være hårdt at være gravid  Fra den ene dag til den anden, er mine ben stået af. Puha de kan næsten ikke holde mig oppe mere. Jeg kan ikke holde til at gå særlig langt af gangen og må holde mange pauser. Plukkeveerne tager også stadig til. Håber de lavet et godt forarbejde inden fødslen, så de ikke er spildte  

Men der er lys forude! Max 4 uger tilbage! Er spændt på hvornår mine prinsesser vil ud 

shiiiiiiit den er stor

sidst tænkte jeg at nu var du da ikke vokset så voldsomt meget siden forrige billede - men du har da lige taget revanche denne uge! forstår sku godt du skal holde pauser!

men den er godt nok flot, har aldrig set noget lign. den sidder bare PERFEKT og du har bare ikke et gram der sidder forkert nogen steder!

og hold nu op hvor det spændende, nu det altså bare virkelig tæt på det er

Anmeld

11. februar 2013

Miss Church

Maja84 skriver:

Wow hvor er det vildt, og så smukt, imponeret over du ingen strækmærker har

Tak skal du have  

Jeg har skam også fået strækmærker omkring min navle  Det er selvfølgelig lidt træls, men det er slet ikke slemt og jeg får jo noget godt ud af det

Anmeld

11. februar 2013

Miss Church

FrkZier skriver:

shiiiiiiit den er stor

sidst tænkte jeg at nu var du da ikke vokset så voldsomt meget siden forrige billede - men du har da lige taget revanche denne uge! forstår sku godt du skal holde pauser!

men den er godt nok flot, har aldrig set noget lign. den sidder bare PERFEKT og du har bare ikke et gram der sidder forkert nogen steder!

og hold nu op hvor det spændende, nu det altså bare virkelig tæt på det er

Haha ja Jeg har det som om den er eksploderet hver evig eneste morgen jeg vågner! Bliver helt forskrækket over at den er så stor! 

Tak skal du have søde! og ja! Det er jo lige om lidt 

Anmeld

11. februar 2013

FrkZier

Miss Church skriver:

Haha ja Jeg har det som om den er eksploderet hver evig eneste morgen jeg vågner! Bliver helt forskrækket over at den er så stor! 

Tak skal du have søde! og ja! Det er jo lige om lidt 

jeg tænker bare, hvordan gør du?? - altså min mave er jo ikke NÆR så stor, men jeg banker den ind i alt fordi jeg slet ikke er van til at fylde så meget foran, og min bluse er ALTID beskidt lige på toppen af maven fordi når jeg spilder (som jeg ofte gør) så lander det jo på maven og ikke på gulvet :p

og... kan du så lige se at få dig nogen strækmærker!! det skuda ikke fair du bare skal være totalt super gravid altså

Anmeld

11. februar 2013

christina92

Miss Church skriver:

Sikke en fantastisk mave! Den er bare så stort og strutter lige ud i luften. Den sidder SÅ flot på dig og er vild imponeret over du ingen strækmærker har

Synes ikke 10 kg. lyder af meget med en mave af den størrelse!

Ihhh det bliver altså såååå spændende hvornår dine prinsesser melder deres ankomst til verden

Anmeld

11. februar 2013

Miss Church

FrkZier skriver:

jeg tænker bare, hvordan gør du?? - altså min mave er jo ikke NÆR så stor, men jeg banker den ind i alt fordi jeg slet ikke er van til at fylde så meget foran, og min bluse er ALTID beskidt lige på toppen af maven fordi når jeg spilder (som jeg ofte gør) så lander det jo på maven og ikke på gulvet :p

og... kan du så lige se at få dig nogen strækmærker!! det skuda ikke fair du bare skal være totalt super gravid altså

Jeg går virkelig også ind i mange ting! og er altid mega beskidt lige midt på maven  Specielt når jeg har bagt  

Jeg har bestemt også fået strækmærker. Lige rundt om navlen  Der er huden godt nok for tynd til at følge med. Men det er ikke så slemt og jeg får jo noget godt ud af det  

Anmeld

11. februar 2013

FrkZier

Miss Church skriver:

Jeg går virkelig også ind i mange ting! og er altid mega beskidt lige midt på maven  Specielt når jeg har bagt  

Jeg har bestemt også fået strækmærker. Lige rundt om navlen  Der er huden godt nok for tynd til at følge med. Men det er ikke så slemt og jeg får jo noget godt ud af det  

haha jeg ligner noget der er løgn når jeg har bagt

lige rundt om navlen, ja flot miss perfect altså :p ej jeg er bare skide misundelig er jeg

iiiih.... og det bare LIGE OM LIDT

Anmeld

11. februar 2013

Miss Church

christina92 skriver:

Sikke en fantastisk mave! Den er bare så stort og strutter lige ud i luften. Den sidder SÅ flot på dig og er vild imponeret over du ingen strækmærker har

Synes ikke 10 kg. lyder af meget med en mave af den størrelse!

Ihhh det bliver altså såååå spændende hvornår dine prinsesser melder deres ankomst til verden

Tusind tak skal du have!  Men jeg har også fået strækmærker omkring min navle. Der kan huden ikke følge med mere. 

Nej det er nærmest kun babyer jeg har taget på + det der hører til Er spændt på min vægt lige efter fødslen! 

Ja det er vildt spændende! På den ene side håber jeg at jeg vågner med veer i nat, men på den anden side, må der godt lige gå et par uger endnu hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.