Tvillingemave 34+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2013

christina92

Miss Church skriver:

Ja nemlig. Det var også der mine startede fra. 

Lige præcis Og hvis de har brug for lidt mere tid, lider jeg gerne lidt endnu

Ja, og det gør dig jo til en super mor fra start!

Er du ved at være spændt på livet med to små?? Amningen, dagsrytme osv? Er sikker på du har tænkt fødselsforløbet igennem 1000 gange og er mere end klar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2013

LMX

Ååårh  Du er bare så fin

Anmeld

11. februar 2013

FrkZier

Miss Church skriver:

Hehe ork jeg har forklæder, men man skal også bruge dem Det er jeg ikke så god til at huske... 

Nej faktisk ikke rigtig nervøs. Mere bare mega spændt! Ved godt at det kommer til at gøre mega, monster meget ondt, men glæder mig bare så meget til de er ude  

eftersom jeg jo kun arbejder deltid nu, så har jeg alt for meget tid i køkkenet dvs rigtig meget ekstra vasketøj pga meget beskidt tøj fra bagning :p - så tror nu jeg ville huske forklæde hehe..

forstår jeg godt, sådan har jeg det også på nuværende tidpspunkt, er godt klar over det kommer til at gøre mega nas, men hold nu K*** hvor jeg glæder mig - men jeg tænker at den eneste grund til jeg ikke er nervøs er fordi der trods alt stadig er 2½ måned til, for dig er det liiiiige rundt om hjørnet, så ku godt være at virkeligheden var ved at slå til

Anmeld

11. februar 2013

Miss Church

christina92 skriver:

Ja, og det gør dig jo til en super mor fra start!

Er du ved at være spændt på livet med to små?? Amningen, dagsrytme osv? Er sikker på du har tænkt fødselsforløbet igennem 1000 gange og er mere end klar

Jeg er helt vildt spændt! Vi går jo og forestiller os en hel masse. Hvordan vi vil gøre tingene og hvordan vi skal fordele opgaverne og samtidig huske at være kærester. Men det er nok lidt nemmere i tankerne end i den virkelige verden  

Men vi glæder os helt vildt! Det bliver hårdt, men det bliver også bare fantastisk! 

Anmeld

11. februar 2013

Miss Church

LMX skriver:

Ååårh  Du er bare så fin

Tusind tak skal du have!  

Anmeld

11. februar 2013

christina92

Miss Church skriver:

Jeg er helt vildt spændt! Vi går jo og forestiller os en hel masse. Hvordan vi vil gøre tingene og hvordan vi skal fordele opgaverne og samtidig huske at være kærester. Men det er nok lidt nemmere i tankerne end i den virkelige verden  

Men vi glæder os helt vildt! Det bliver hårdt, men det bliver også bare fantastisk! 

Det bliver uden sammenligning fantastisk! Man kan ikke forklare følelsen af at være mor og familie, men tromig du glæder dig ikke forgæves

Anmeld

11. februar 2013

Miss Church

FrkZier skriver:

eftersom jeg jo kun arbejder deltid nu, så har jeg alt for meget tid i køkkenet dvs rigtig meget ekstra vasketøj pga meget beskidt tøj fra bagning :p - så tror nu jeg ville huske forklæde hehe..

forstår jeg godt, sådan har jeg det også på nuværende tidpspunkt, er godt klar over det kommer til at gøre mega nas, men hold nu K*** hvor jeg glæder mig - men jeg tænker at den eneste grund til jeg ikke er nervøs er fordi der trods alt stadig er 2½ måned til, for dig er det liiiiige rundt om hjørnet, så ku godt være at virkeligheden var ved at slå til

Jeg har haft en periode hvor jeg var meget nervøs for fødslen. Men synes egentlig det forsvinder mere og mere, jo tættere vi kommer på  hehe. Så når vi står i det og vandet går eller veerne virkelig tager ved, går jeg måske i vild panik Så tager vi det til den tid. Hehe der er der alligevel ikke så meget andet at gøre end at få de piger ud 

Anmeld

11. februar 2013

Miss Church

christina92 skriver:

Det bliver uden sammenligning fantastisk! Man kan ikke forklare følelsen af at være mor og familie, men tromig du glæder dig ikke forgæves

Årh hvor lyder det dejligt  

Anmeld

11. februar 2013

FrkZier

Miss Church skriver:

Jeg har haft en periode hvor jeg var meget nervøs for fødslen. Men synes egentlig det forsvinder mere og mere, jo tættere vi kommer på  hehe. Så når vi står i det og vandet går eller veerne virkelig tager ved, går jeg måske i vild panik Så tager vi det til den tid. Hehe der er der alligevel ikke så meget andet at gøre end at få de piger ud 

jeg tror jeg går mere og mere i panik jo tættere det kommer

- men ja.. der er jo ikke rigtig nogen vej uden om vel

Anmeld

11. februar 2013

Miss Church

FrkZier skriver:

jeg tror jeg går mere og mere i panik jo tættere det kommer

- men ja.. der er jo ikke rigtig nogen vej uden om vel

Nix

Og der er så mange andre som har gjort det, så selvfølgelig kan vi også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.