Tvillingemave 34+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2013

come2

Miss Church skriver:

En kort lille update og billeder fra i dag  

Var på vægten her til morgen og har nu rundet +10,5 kg. 
Nu er det for alvor begyndt at være hårdt at være gravid  Fra den ene dag til den anden, er mine ben stået af. Puha de kan næsten ikke holde mig oppe mere. Jeg kan ikke holde til at gå særlig langt af gangen og må holde mange pauser. Plukkeveerne tager også stadig til. Håber de lavet et godt forarbejde inden fødslen, så de ikke er spildte  

Men der er lys forude! Max 4 uger tilbage! Er spændt på hvornår mine prinsesser vil ud 

Du er så smuk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2013

Miss Church

come2 skriver:

Du er så smuk

Tak søde! 

Anmeld

11. februar 2013

Mettefpigen

Wauww hvor er den blevet stor! :-) stadig lige så smuk som den plejer at være :-) nøjj hvor ser den vildt stor ud på det tredje billede, ligner den er ved at springe... Haha....

Anmeld

11. februar 2013

Miss Church

Mettefpigen skriver:

Wauww hvor er den blevet stor! :-) stadig lige så smuk som den plejer at være :-) nøjj hvor ser den vildt stor ud på det tredje billede, ligner den er ved at springe... Haha....

Tak skal du have  

JA! Den er kæmpe  føler også at den er ved at springe. Men satser på at de kommer ud den rigtige vej inden  

Anmeld

11. februar 2013

Mettefpigen

Miss Church skriver:

HHaHah

Tak skal du have  

JA! Den er kæmpe  føler også at den er ved at springe. Men satser på at de kommer ud den rigtige vej inden  

Haha jaa det ville nok være det bedste ;-)

Anmeld

11. februar 2013

Bølle's moar<3

Miss Church skriver:

En kort lille update og billeder fra i dag  

Var på vægten her til morgen og har nu rundet +10,5 kg. 
Nu er det for alvor begyndt at være hårdt at være gravid  Fra den ene dag til den anden, er mine ben stået af. Puha de kan næsten ikke holde mig oppe mere. Jeg kan ikke holde til at gå særlig langt af gangen og må holde mange pauser. Plukkeveerne tager også stadig til. Håber de lavet et godt forarbejde inden fødslen, så de ikke er spildte  

Men der er lys forude! Max 4 uger tilbage! Er spændt på hvornår mine prinsesser vil ud 

Hold da op hvor er du sindsyg smuk gravid!!!

Maven sidder så perfekt på dig

Anmeld

11. februar 2013

Miss Church

Bølle's moar<3 skriver:

Hold da op hvor er du sindsyg smuk gravid!!!

Maven sidder så perfekt på dig

1.000 tak skal du have  

Anmeld

11. februar 2013

Bølle's moar<3

Miss Church skriver:

1.000 tak skal du have  

Velbekomme da - ville ønske at jeg havde samme mave som dig

Anmeld

11. februar 2013

Luna l

Hold da op hvor er du eksploderet siden jeg så dig sidst, men pænt er det

Jeg synes at min mave er stor og hviler på lårene, meeen jeg skal vist ikke klage kan jeg se

Anmeld

11. februar 2013

Miss Church

Luna l skriver:

Hold da op hvor er du eksploderet siden jeg så dig sidst, men pænt er det

Jeg synes at min mave er stor og hviler på lårene, meeen jeg skal vist ikke klage kan jeg se

Ja Det er også ved at være et par uger siden? Det må vi lige om på i næste uge  

Hehe når jeg sidder på sofaen, men benene lidt ud til siden, hviler maven på sofaen  Det er vildt at det kan lade sig gøre 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.