Tvillingemave 34+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2013

Miss Church

LouiseBP skriver:

Så FLOT og STOR!!

Tak skal du have  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2013

Cbank

Hvor er du dog smuk gravid.  Du bærer det bare rigtig rigtig flot. Det ser nu også noget tungt ud for dig. Det bliver spændende at se hvornår prinsesserne vælger at komme ud til omverdenen. Hvornår har du termin?? 

Det er også utroligt du kun har taget 10 kg på. Sejt nok 

Al held og lykke herfra. 

Anmeld

16. februar 2013

Miss Church

Cbank skriver:

Hvor er du dog smuk gravid.  Du bærer det bare rigtig rigtig flot. Det ser nu også noget tungt ud for dig. Det bliver spændende at se hvornår prinsesserne vælger at komme ud til omverdenen. Hvornår har du termin?? 

Det er også utroligt du kun har taget 10 kg på. Sejt nok 

Al held og lykke herfra. 

Tusind tak skal du have! Det er også rigtig tungt. Men det bliver tungere endnu  Men det vigtigste er jo at vores piger tager på

Ja det er meget spændende hvornår de kommer! 
Jeg har termin d. 25. marts, men bliver sat igang i uge 38, så omkring d. 11. marts skulle de gerne komme til verden. Hvis de da ikke kommer selv inden

Mange tak og i lige måde

Anmeld

16. februar 2013

Cbank

Miss Church skriver:

Tusind tak skal du have! Det er også rigtig tungt. Men det bliver tungere endnu  Men det vigtigste er jo at vores piger tager på

Ja det er meget spændende hvornår de kommer! 
Jeg har termin d. 25. marts, men bliver sat igang i uge 38, så omkring d. 11. marts skulle de gerne komme til verden. Hvis de da ikke kommer selv inden

Mange tak og i lige måde

Ja det er selvfølgelig rigtigt. Hvor meget er de sat til nu her i vægt? 

Okay. Ej det bliver godt nok spændende.  Har du stadig tålmodigheden eller er den ved at slippe lidt op? 

Jo tak skal du have. 

Anmeld

16. februar 2013

Miss Church

Cbank skriver:

Ja det er selvfølgelig rigtigt. Hvor meget er de sat til nu her i vægt? 

Okay. Ej det bliver godt nok spændende.  Har du stadig tålmodigheden eller er den ved at slippe lidt op? 

Jo tak skal du have. 

Til sidste scanning blev de skønnet til godt 1900g hver. Så de vejer nok 2000g nu. JM regner med omkring 2500g til fødslen. 

Altså det er jo dejligt at de bliver derinde. Det er tegn på at de har det godt. Og jo længere tid de bliver der, jo bedre. Meeeen de må godt snart komme ud. Synes det er fysisk hårdt at være gravid lige nu

Anmeld

16. februar 2013

Cbank

Miss Church skriver:

Til sidste scanning blev de skønnet til godt 1900g hver. Så de vejer nok 2000g nu. JM regner med omkring 2500g til fødslen. 

Altså det er jo dejligt at de bliver derinde. Det er tegn på at de har det godt. Og jo længere tid de bliver der, jo bedre. Meeeen de må godt snart komme ud. Synes det er fysisk hårdt at være gravid lige nu

Okay. Jamen det er da også en rigtig pæn størrelse 

Ja, jeg kan godt forstå dig. Og selvfølgelig skal de da blive derinde så længe som muligt - meeen alligevel  Man går jo og glæder sig helt vildt. 

Anmeld

16. februar 2013

Miss Church

Cbank skriver:

Okay. Jamen det er da også en rigtig pæn størrelse 

Ja, jeg kan godt forstå dig. Og selvfølgelig skal de da blive derinde så længe som muligt - meeen alligevel  Man går jo og glæder sig helt vildt. 

Ja det gør man nemlig

Anmeld

17. februar 2013

B&J

Ej hvorfor har jeg slet ikke se denne fantastiske tråd noget før hold da op en VIDUNDERLIG SMUK mave hvor bliver det spænde når jeres 2 prinsesser kommer til verden

Anmeld

17. februar 2013

Miss Church

B&J skriver:

Ej hvorfor har jeg slet ikke se denne fantastiske tråd noget før hold da op en VIDUNDERLIG SMUK mave hvor bliver det spænde når jeres 2 prinsesser kommer til verden

Tusind tak skal du have! 

Ja det bliver så spændende!  

Anmeld

17. februar 2013

mariesmavse92

EJH, det er altså en flot mave! Det ser så utroligt ud, det er virkelig fascinerende den store runde mave ikke hopper af kroppen og triller væk Det ser jo ud som om det er tæt på at det sker! Det bliver da godt nok spændende at få de små bøller ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.