Sove alene ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2013

Mum33

LilleChelle skriver:

Skulle han så ikke have noget at spise før næste morgen ? 

Jo, en gang hver nat ca. Tog ham med ind i vores seng og gav ham flasken. Han faldt altid i søvn midt i flasken så kunne jeg liste ham tilbage, hvis ikke selv jeg også faldt i søvn. Så fik han bare lov at blive der

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2013

LilleChelle

E. B. skriver:

Jo, en gang hver nat ca. Tog ham med ind i vores seng og gav ham flasken. Han faldt altid i søvn midt i flasken så kunne jeg liste ham tilbage, hvis ikke selv jeg også faldt i søvn. Så fik han bare lov at blive der

Ja okay  

Anmeld

13. februar 2013

Team Putte

LilleChelle skriver:

Ja okay. Det lyder jo til at være ganske normalt. Synes bare jeg hører mange der bare ligger deres baby til at aove i soveværelset og så går ind og hygger i sofaen .. 

Altså Ida er 7 mdr og vi har kunnet ligge hende i soveværelset siden hun var 3-4 mdr Om det er normalt eller unormalt ved jeg ik.. Men tænker at hvis de generelt er trygge så er de det oz selvom de bliver lagt i seng..

Sover han i tremmeseng? Så kan du ligge dyner ned så han får en lille hule og måske dermed føler sig tryg.. Måske med en nusseklud der dufter af mor Da Ida var 4 mdr. øvede vi hende i at falde i søvn selv da hun var blevet vænnet til at skulle vugges i søvn.. Det var hårdt i en uge og siden har hun faldet i søvn selv når hun skal sove

Anmeld

13. februar 2013

baby012

LilleChelle skriver:

Hold da op - Hvornår kom hun i seng og hvornår stod hun op igen ?

Hun blev lagt helt i seng til natten kl 20 .. Så sov hun til kl. 6.. 

Det gjorde bare så meget at hun ikke blev vækket af at vi snorkede talte i søvne, eller vendte os .. Og vi fik meget mere overskud  

Anmeld

13. februar 2013

Chili

LilleChelle skriver:

Men det er vel heller ikke smart at baby græder og er ulykkeligt træt fra kl. 20 til kl. 22.30, bare for at mor kan sidde foran fjernsynet .. 

Eller er jeg helt galt på den? 

Bestemt ikke. Og det er også det jeg siger, min Oliver har heller ikke været klar før nu. Vi har siddet med ham hele aftenen og er først gået i seng ved 11-12 tiden.

Så i må bare have tålmodighed

Anmeld

13. februar 2013

Blirnokaldrigfru

Her går jeg også i seng sammen med baby (6,5 mdr) klokken 8.. og det blir jeg ved med, indtil at det ligger så fast for hende, at hun ikke fornemmer jeg går lige nu, sover hun lidt uroligt indtil omkring kl 22.. jeg har fået tv ind i soveværelset, så jeg kan se det mens hun falder i søvn så slapper jeg af, og nyder roen

Anmeld

13. februar 2013

LilleChelle

Team Putte skriver:

Altså Ida er 7 mdr og vi har kunnet ligge hende i soveværelset siden hun var 3-4 mdr Om det er normalt eller unormalt ved jeg ik.. Men tænker at hvis de generelt er trygge så er de det oz selvom de bliver lagt i seng..

Sover han i tremmeseng? Så kan du ligge dyner ned så han får en lille hule og måske dermed føler sig tryg.. Måske med en nusseklud der dufter af mor Da Ida var 4 mdr. øvede vi hende i at falde i søvn selv da hun var blevet vænnet til at skulle vugges i søvn.. Det var hårdt i en uge og siden har hun faldet i søvn selv når hun skal sove

Han sover i vores seng  

Hvordan har hun lært det? For her begynder bassen bare at græde hvis han bliver lagt ned før han er faldet i søvn ved brystet. 

Anmeld

13. februar 2013

LilleChelle

Frk P. skriver:

Her går jeg også i seng sammen med baby (6,5 mdr) klokken 8.. og det blir jeg ved med, indtil at det ligger så fast for hende, at hun ikke fornemmer jeg går lige nu, sover hun lidt uroligt indtil omkring kl 22.. jeg har fået tv ind i soveværelset, så jeg kan se det mens hun falder i søvn så slapper jeg af, og nyder roen

Hun bliver ikke distraheret af tv'et ?

Anmeld

13. februar 2013

LilleChelle

baby012 skriver:

Hun blev lagt helt i seng til natten kl 20 .. Så sov hun til kl. 6.. 

Det gjorde bare så meget at hun ikke blev vækket af at vi snorkede talte i søvne, eller vendte os .. Og vi fik meget mere overskud  

Hold da op - imponerende

Her sov bassen fra han var 1 måned til 2,5 måneder imellem 5 og 7,5 time, når han var blevet lagt til at sove med amning. Den sidste måned sover han kun omkring 3 timer når han bliver lagt til at sove og så vågner han med ca. 2 timers mellemrum resten af natten - Øv ..

Anmeld

13. februar 2013

Team Putte

LilleChelle skriver:

Han sover i vores seng  

Hvordan har hun lært det? For her begynder bassen bare at græde hvis han bliver lagt ned før han er faldet i søvn ved brystet. 

tror måske godt det kan blive svært når han er vant til at sove sammen med jer i sengen.. Ida sov i liften ved siden af sengen først lå jeg på sengen og gav hende sutten når hun spyttede den ud.. hun måtte gerne brokke sig lidt og vise hun var utilfreds, men blev hun ked blev hun trøstet med det samme og puttet igen.. senere stod jeg lige udenfor døren så jeg hurtigt kunne gå ind og give sutten.. stille og roligt kunne jeg bevæge mig længere og længere væk fra soveværelset uden hun græd  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.