Sove alene ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2013

LilleChelle

Team Putte skriver:

tror måske godt det kan blive svært når han er vant til at sove sammen med jer i sengen.. Ida sov i liften ved siden af sengen først lå jeg på sengen og gav hende sutten når hun spyttede den ud.. hun måtte gerne brokke sig lidt og vise hun var utilfreds, men blev hun ked blev hun trøstet med det samme og puttet igen.. senere stod jeg lige udenfor døren så jeg hurtigt kunne gå ind og give sutten.. stille og roligt kunne jeg bevæge mig længere og længere væk fra soveværelset uden hun græd  

Her bruger han ikke sut :/ og med det samme jeg har lagt ham ned hvis ikke han er faldet i søvn ved amningen - begynder han at græde. Kan så tage ham op og trøste, og med det samme jeg giver anledning til at ligge ham ned begynder han at græde. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2013

Blirnokaldrigfru

LilleChelle skriver:

Hun bliver ikke distraheret af tv'et ?

I starten tror jeg hun følte hun gjorde lidt.. men hun er som regel så træt, at hun ikke blir distraheret af det.. jeg plejer gå derop et kvarter før end jeg forventer hun vil sove.. så ligger hun lige og vænner sig til det flimrer, og får sig en flaske.. og så godnat

selvfølgelig er det surt ikke at kunne se tv med kæresten.. men, vi har accepteret at det er sådan, og nyder måske egentlig begge to lidt, at man så har lidt alenetid sådan til at slappe helt af selv

Anmeld

13. februar 2013

Team Putte

LilleChelle skriver:

Her bruger han ikke sut :/ og med det samme jeg har lagt ham ned hvis ikke han er faldet i søvn ved amningen - begynder han at græde. Kan så tage ham op og trøste, og med det samme jeg giver anledning til at ligge ham ned begynder han at græde. 

Ida kunne oz godt græde men man kan høre forskel på om det bare er blok eller om de er ulykkelige brok gav jeg bare sutten for når han ik bruger sut kan det være han skal have en nusseklud eller lign. at putte med.. noget han finder samme tryghed ved som ved en sut.. lige nu bruger han jo dig tror ik du får meget held med det så længe han ik bruger sut og putter med i den store seng..seng.. 

Anmeld

13. februar 2013

baby012

LilleChelle skriver:

Hold da op - imponerende

Her sov bassen fra han var 1 måned til 2,5 måneder imellem 5 og 7,5 time, når han var blevet lagt til at sove med amning. Den sidste måned sover han kun omkring 3 timer når han bliver lagt til at sove og så vågner han med ca. 2 timers mellemrum resten af natten - Øv ..

Det godt nok ikke meget søvn du får så :/ 

havde helt ekstremt meget mælk til hende, og hun tog især fra om aftenen, håber bette manden gør det samme  

Anmeld

13. februar 2013

LilleChelle

baby012 skriver:

Det godt nok ikke meget søvn du får så :/ 

havde helt ekstremt meget mælk til hende, og hun tog især fra om aftenen, håber bette manden gør det samme  

Nej - for pokker hvor er det også ved at være hårdt ikke at kunne få sovet ret meget :/ 

Men ja - ved virkelig ikke hvad pokker jeg skal gøre. 

Anmeld

13. februar 2013

LilleChelle

Team Putte skriver:

Ida kunne oz godt græde men man kan høre forskel på om det bare er blok eller om de er ulykkelige brok gav jeg bare sutten for når han ik bruger sut kan det være han skal have en nusseklud eller lign. at putte med.. noget han finder samme tryghed ved som ved en sut.. lige nu bruger han jo dig tror ik du får meget held med det så længe han ik bruger sut og putter med i den store seng..seng.. 

Han virker ikke rigtig til at finde tryghed ved andet end brystet, når han er ked. 

Men ja - jeg må prøve. Jeg er ved at finde mig til rette med tanken om at han skal over i sin egen seng Tror bare det bliver svært, når ikke han vil falde i søvn af sig selv, men nærmest skal ammes i søvn. 

Anmeld

13. februar 2013

LilleChelle

Frk P. skriver:

I starten tror jeg hun følte hun gjorde lidt.. men hun er som regel så træt, at hun ikke blir distraheret af det.. jeg plejer gå derop et kvarter før end jeg forventer hun vil sove.. så ligger hun lige og vænner sig til det flimrer, og får sig en flaske.. og så godnat

selvfølgelig er det surt ikke at kunne se tv med kæresten.. men, vi har accepteret at det er sådan, og nyder måske egentlig begge to lidt, at man så har lidt alenetid sådan til at slappe helt af selv

Det er nu egentlig okay ikke at se tv med kæresten. 

- Men tænker bare at det vil distrahere vildt meget, at have fjernsyn i baggrunden - når baby i forvejen er vildt distraheret i løbet af dagen :p Men måske det er noget andet når der er helt mørkt i rummet. 

Anmeld

13. februar 2013

baby012

LilleChelle skriver:

Nej - for pokker hvor er det også ved at være hårdt ikke at kunne få sovet ret meget :/ 

Men ja - ved virkelig ikke hvad pokker jeg skal gøre. 

Kan måske trøste lidt med at det bliver meget nemmere og du får langt mere søvn når baby begynder at få fast føde 

Anmeld

13. februar 2013

Bølle's moar<3

LilleChelle skriver:

Hvorfor han skal i seng kl. 20? Ganske enkelt fordi han ikke kan mere der. Han står op 7.30. 

Der er vel ikke noget forkert i at han kommer i seng der ? 

Nej der er intet galt i at han kommer i seng kl 20, ville ønske at jeg kunne putte vores datter så tidligt - men desværre ikke

Anmeld

14. februar 2013

LilleChelle

baby012 skriver:

Kan måske trøste lidt med at det bliver meget nemmere og du får langt mere søvn når baby begynder at få fast føde 

Hehe det håber jeg  

- Men så sidder jeg da lige pludselig og overvejer om det er fordi han ikke føler sig ordentligt mæt, når nu han bliver ved med at vågne så ofte og vil spise. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.