ang børneføselsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2013

Anonym trådstarter

Gittemor09 skriver:

tror bare aldrig at hvis den sidste løsning bliver valgt at man kan undgå at der er nogle forældre der måske vil blive lidt skuffet...

for tror slet ikke børn tænker så meget over det som os forældre....

nej det er også kun mig der tænker over det da hun som sagt ikke ved det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2013

Anonym trådstarter

Giraffen skriver:

ok jeg havde faktisk læst det som om din datter  var inviteret... jamen så synes jeg da det er helt ok at du tager en snak med pædagogen om det... jeg tænkr, det er jo meget muligt i børnahven at de snakker om hvad de har lavet i weekenden og nævner fødselsdagen overfor din datter eller du kan gå til moren og sige at du var lidt ked af ikke at blive inviteret og så kan det være moren har en rigtig god årsag til det?

det må være noget med at finde ud af om det går dig "nok" på til at det mest hensigtsmæssige for dig ville være at handle på det 

ja det lyder som en fin nok måde at gører de på, at høre moren ad på en pæn måde

Anmeld

9. februar 2013

Gittemor09

Anonym skriver:

nej det er også kun mig der tænker over det da hun som sagt ikke ved det

kan sagtens følge dig, det må du ikke tro...

jeg tror også selv jeg ville undre mig hvis der var 4 ud af måske 7-8 piger der ikke var inviteret...

Anmeld

9. februar 2013

isabellasmor

Anonym skriver:

hvad ville du evt gører?

Jeg ville tage en snak med forældrene

Anmeld

9. februar 2013

tarkoflen

Jeg antager, at din datter går i vuggestue, siden de kun er 12 på stuen, og så tænker jeg faktisk lidt, at så er der stor forskel på at have 7-8 børn hjemme frem for 11-12 børn, så jeg tror altså ikke du skal lægge særlig meget i det, og slet ikke, når din datter ikke rigtig leger med fødselsdagsbarnet

Så længe din datter har legekammerater på stuen, så skal du ikke bekymre dig men ja som sagt, kan jeg sagtens forstå, at du er bange for, at hun skal føle sig udenfor!

Men husk på hvor heldig din datter er, at hun har en mor, der er meget opmærksom på, om hun bliver holdt udenfor og kan reagere på det hurtigt! Det er en stor gave for din datter

Anmeld

9. februar 2013

MetteS81

Anonym skriver:

jeg ved at de fleste af pigerne som gå på samme stue som min datter, på nær ca 4 stk er blevet inviteret til fødselsdag(min datter ved det dog ikke, heldigvis)

hvordan ville i have det?

og ville i reager på det?

Jeg synes ikke det er ok at holde nogen udenfor! Enten invitereres alle børnene, eller også skal man vælge at dele det op i piger/drenge...dvs kun invitere drenge eller kun invitere piger. Tror det er nemmere for børnene at forstå det på den måde, ellers vil de for alvor føle sig udenfor.

Anmeld

9. februar 2013

MetteS81

Og så lige en extra kommentar... Ved at invitere alle på stuen lærer børnene også, at ingen skal holdes udenfor

Anmeld

9. februar 2013

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Jeg antager, at din datter går i vuggestue, siden de kun er 12 på stuen, og så tænker jeg faktisk lidt, at så er der stor forskel på at have 7-8 børn hjemme frem for 11-12 børn, så jeg tror altså ikke du skal lægge særlig meget i det, og slet ikke, når din datter ikke rigtig leger med fødselsdagsbarnet

Så længe din datter har legekammerater på stuen, så skal du ikke bekymre dig men ja som sagt, kan jeg sagtens forstå, at du er bange for, at hun skal føle sig udenfor!

Men husk på hvor heldig din datter er, at hun har en mor, der er meget opmærksom på, om hun bliver holdt udenfor og kan reagere på det hurtigt! Det er en stor gave for din datter

hun gå i børnehave og jeg mener der omkring 30 på stuen og 11-12 str er piger

Anmeld

9. februar 2013

Pige2009

Anonym skriver:

vil lige sige at jeg kun invitede 2 til min datteres fødselsdag, da jeg ikke havde overskud til at holde fødseldag, og det var fordi hun lege med dem privat

Så synes jeg ikke, det er forkert, at ikke alle er inviteret

Anmeld

9. februar 2013

Anonym trådstarter

MetteS81 skriver:

Jeg synes ikke det er ok at holde nogen udenfor! Enten invitereres alle børnene, eller også skal man vælge at dele det op i piger/drenge...dvs kun invitere drenge eller kun invitere piger. Tror det er nemmere for børnene at forstå det på den måde, ellers vil de for alvor føle sig udenfor.

ja det er også det jeg mener, men jeg tror at jeg snakker med moren om det næste gang jeg ser hende for som der var en der skrev så kunne det jo værer at der er en godt grund til det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.