ang børneføselsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.909 visninger
59 svar
27 synes godt om
9. februar 2013

Anonym trådstarter

jeg ved at de fleste af pigerne som gå på samme stue som min datter, på nær ca 4 stk er blevet inviteret til fødselsdag(min datter ved det dog ikke, heldigvis)

hvordan ville i have det?

og ville i reager på det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2013

grinny

Har du inviteret eller er det anden fødselsdag og din datter er ikke inviteret?

Lige meget hvad er det forkert ikke at invitere hele stuen synes jeg 

Anmeld

9. februar 2013

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

jeg ved at de fleste af pigerne som gå på samme stue som min datter, på nær ca 4 stk er blevet inviteret til fødselsdag(min datter ved det dog ikke, heldigvis)

hvordan ville i have det?

og ville i reager på det?

vil lige sige at jeg kun invitede 2 til min datteres fødselsdag, da jeg ikke havde overskud til at holde fødseldag, og det var fordi hun lege med dem privat

Anmeld

9. februar 2013

Anonym trådstarter

grinny skriver:

Har du inviteret eller er det anden fødselsdag og din datter er ikke inviteret?

Lige meget hvad er det forkert ikke at invitere hele stuen synes jeg 

det er en anden, jeg ville dog ikke have noget imod hvis det enten var alle drengen, eller alle pigerne men at undlade kun nogen stykker, det har jeg det ikke godt med

Anmeld

9. februar 2013

grinny

Anonym skriver:

det er en anden, jeg ville dog ikke have noget imod hvis det enten var alle drengen, eller alle pigerne men at undlade kun nogen stykker, det har jeg det ikke godt med

ville også synes at alle piger eller alle drenge ville være okay, mener jeg også vi gjorde de første mange år i folkeskolen. Men at undlade et par stykker synes jeg er forkert. De forstår det nok ikke endnu, men det er princippet i det 

Anmeld

9. februar 2013

Anonym trådstarter

grinny skriver:

ville også synes at alle piger eller alle drenge ville være okay, mener jeg også vi gjorde de første mange år i folkeskolen. Men at undlade et par stykker synes jeg er forkert. De forstår det nok ikke endnu, men det er princippet i det 

men hvis det skete ville du så bare lade som ingen ting??

Anmeld

9. februar 2013

grinny

Anonym skriver:

men hvis det skete ville du så bare lade som ingen ting??

Tror godt at jeg kunne finde på, stille og roligt, at spørge hvorfor det ikke er alle der er inviteret med 

Anmeld

9. februar 2013

tarkoflen

Jeg synes det kommer lidt an på, hvor mange der er inviteret i alt! Er det 20 børn, synes jeg det virker forkert at udelade 4, men er det 6 børn, synes jeg faktisk det er ok! Jeg ville ikke selv gøre det, men det kan jo være, at det er dem, deres barn ses med privat, og så er det vel i princippet ikke stort anderledes end den måde du holdte på.

Dog tænker jeg lidt, at hvis man går i bh eller vs holder man det så ikke deromme eller inviterer hjem imens børnene er i instititution? Det gjorde man i hvert fald der, hvor jeg arbejdede...

Hvis man inviterede hjem, så måtte man selv vælge to og resten blev valgt af personalet, så der ikke var nogen, der aldrig kom til fødselsdag... Det synes jeg var en fin måde at gøre det på!

Men jeg kan da sagtens forstå, at du er ked af, at dit barn ikke er inviteret!

Anmeld

9. februar 2013

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Jeg synes det kommer lidt an på, hvor mange der er inviteret i alt! Er det 20 børn, synes jeg det virker forkert at udelade 4, men er det 6 børn, synes jeg faktisk det er ok! Jeg ville ikke selv gøre det, men det kan jo være, at det er dem, deres barn ses med privat, og så er det vel i princippet ikke stort anderledes end den måde du holdte på.

Dog tænker jeg lidt, at hvis man går i bh eller vs holder man det så ikke deromme eller inviterer hjem imens børnene er i instititution? Det gjorde man i hvert fald der, hvor jeg arbejdede...

Hvis man inviterede hjem, så måtte man selv vælge to og resten blev valgt af personalet, så der ikke var nogen, der aldrig kom til fødselsdag... Det synes jeg var en fin måde at gøre det på!

Men jeg kan da sagtens forstå, at du er ked af, at dit barn ikke er inviteret!

det er 7-8 der er inviteret

Anmeld

9. februar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Hvis det er en lørdag eller søndag de har inviteret børnene hjem, til fødselsdag, syntes jeg endelig det er ok, men hvis det er en hverdag, hvor de normalt ville være i børnehave syntes jeg på en måde det er anderledes, og ik helt ok.

Det ka jo være at dem barnet har inviteret, er dem barnet leger med i hverdagen, går til gymnastik med osv, sådan at de bare er extra gode venner. 

Her har vi altid haft alle fra thea's stue med til fødselsdage, hvor de så er kommet fra kl 9.30 til kl 12. Syntes det er lidt rart at se dem hun er sammen med hver dag. Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.