ang børneføselsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2013

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Det kan jeg godt forstå du bliver, især hvis du selv er blevet holdt udenfor som barn! Det sætter dybe spor, at man ikke har været en del af fællesskabet!

Men når der er 4 børn der ikke er inviteret, så tror jeg ikke du skal være så nervøs det er jo så en tredjedel der ikke er en del af gruppen, og så kan de hygge sig sammen i stedet for!

Jeg var ikke en af de mest populære i folkeskolen, men jeg havde alligevel nogle super gode veninder, som jeg stadig 20 år senere har i mit liv! Vi dannede bare vores egen lille gruppe og havde det skønt!

Og så længe din datter ikke aner, at de andre har været til fødselsdag, så bliver hun heller ikke ked af det!

ja så må jeg øve mig lidt i at tænke sådan i stede for

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2013

isabellasmor

Anonym skriver:

jeg ved at de fleste af pigerne som gå på samme stue som min datter, på nær ca 4 stk er blevet inviteret til fødselsdag(min datter ved det dog ikke, heldigvis)

hvordan ville i have det?

og ville i reager på det?

Jeg synes det er SÅ forkert 

Jeg ville klart reagere, også selvom mit barn blev inviteret. 

Hilsen en som selv blev udeladet som barn til diverse arrengementer hos legekammeraterne  . 

Anmeld

9. februar 2013

Anonym trådstarter

isabellasmor skriver:

Jeg synes det er SÅ forkert 

Jeg ville klart reagere, også selvom mit barn blev inviteret. 

Hilsen en som selv blev udeladet som barn til diverse arrengementer hos legekammeraterne  . 

hvad ville du evt gører?

Anmeld

9. februar 2013

jydeinden

jeg kan ikke som sådan se det forkerte i det.. hvorfor SKAL man inviterer alle hvis det ikke er alle ens barn omgåes med. jeg kunne se det forkerte i det hvis det kun var dit barn som blev undladt dét synes jeg er forkert.. men at en moder vælger at inviterer dem som hun måske hører mest om en weekend hvor hendes barn har fødselsdag, dét synes jeg må være forældrens eget ansvar

Anmeld

9. februar 2013

Giraffen

Anonym skriver:

hvad ville du evt gører?

jeg er ret overbevist om at jeg ville tage den med pædagogerne - de har så mange års erfaring med børn i den aldersgruppe og der kan du dels få luftet dine tanker med en, der kender børnenes daglige omgang med hinanden og give lidt info til dem, såfremt de ikke har indblik i situationen.

Og så ville jeg se hvad reaktionen derfra var - måske blander de sig SLET IKKE og måske har de lidt uskrevne politikker om god skik

jeg synes den er lidt svær da det er 2/3 der er inviteret, men ville omvendt være super ked af det hvis min datter var blandt den sidste tredjedel der var valgt fra

Anmeld

9. februar 2013

Gittemor09

i min datters børnehave er reglerne enten alle, eller kun piger/drenge....

og hvis man kun vil invitere nogle enkelte må man ikke dele indbydelser ud i børnehave, men sende dem privat...

hvis jeg fik af vide at nogle holdt fødselsdag uden min datter tror jeg bestemt ikke jeg ville tænke mere over det...

ved hvad det vil sige og have mindre overskud, men man stadig vil gøre lidt ud af det

gav det overhovedet mening??

Anmeld

9. februar 2013

Anonym trådstarter

Giraffen skriver:

jeg er ret overbevist om at jeg ville tage den med pædagogerne - de har så mange års erfaring med børn i den aldersgruppe og der kan du dels få luftet dine tanker med en, der kender børnenes daglige omgang med hinanden og give lidt info til dem, såfremt de ikke har indblik i situationen.

Og så ville jeg se hvad reaktionen derfra var - måske blander de sig SLET IKKE og måske har de lidt uskrevne politikker om god skik

jeg synes den er lidt svær da det er 2/3 der er inviteret, men ville omvendt være super ked af det hvis min datter var blandt den sidste tredjedel der var valgt fra

de har den politik at man ikke må dele fødseldags kort ud i børnehaven på nær hvis det er alle pige/drenge eller alle børn

jeg er også lidt trist på min datters vejne (men hun ved det heldigvis ikke) hun leger godt nok ikke så meget med pigen men dem hun som regl leger med er også inviteret

Anmeld

9. februar 2013

Anonym trådstarter

Gittemor09 skriver:

i min datters børnehave er reglerne enten alle, eller kun piger/drenge....

og hvis man kun vil invitere nogle enkelte må man ikke dele indbydelser ud i børnehave, men sende dem privat...

hvis jeg fik af vide at nogle holdt fødselsdag uden min datter tror jeg bestemt ikke jeg ville tænke mere over det...

ved hvad det vil sige og have mindre overskud, men man stadig vil gøre lidt ud af det

gav det overhovedet mening??

ja det gav fint mening. det er også sådan det er i vores børnehave

Anmeld

9. februar 2013

Gittemor09

Anonym skriver:

ja det gav fint mening. det er også sådan det er i vores børnehave

tror bare aldrig at hvis den sidste løsning bliver valgt at man kan undgå at der er nogle forældre der måske vil blive lidt skuffet...

for tror slet ikke børn tænker så meget over det som os forældre....

Anmeld

9. februar 2013

Giraffen

Anonym skriver:

de har den politik at man ikke må dele fødseldags kort ud i børnehaven på nær hvis det er alle pige/drenge eller alle børn

jeg er også lidt trist på min datters vejne (men hun ved det heldigvis ikke) hun leger godt nok ikke så meget med pigen men dem hun som regl leger med er også inviteret

ok jeg havde faktisk læst det som om din datter  var inviteret... jamen så synes jeg da det er helt ok at du tager en snak med pædagogen om det... jeg tænkr, det er jo meget muligt i børnahven at de snakker om hvad de har lavet i weekenden og nævner fødselsdagen overfor din datter eller du kan gå til moren og sige at du var lidt ked af ikke at blive inviteret og så kan det være moren har en rigtig god årsag til det?

det må være noget med at finde ud af om det går dig "nok" på til at det mest hensigtsmæssige for dig ville være at handle på det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.