ang børneføselsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2013

tarkoflen

Anonym skriver:

det er 7-8 der er inviteret

Så synes jeg det er ok, at der er 4 der ikke er inviteret, når det ikke er flere inviteret i alt...

Er det på en hverdag eller er der i weekenden de er inviteret?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2013

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Hvis det er en lørdag eller søndag de har inviteret børnene hjem, til fødselsdag, syntes jeg endelig det er ok, men hvis det er en hverdag, hvor de normalt ville være i børnehave syntes jeg på en måde det er anderledes, og ik helt ok.

Det ka jo være at dem barnet har inviteret, er dem barnet leger med i hverdagen, går til gymnastik med osv, sådan at de bare er extra gode venner. 

Her har vi altid haft alle fra thea's stue med til fødselsdage, hvor de så er kommet fra kl 9.30 til kl 12. Syntes det er lidt rart at se dem hun er sammen med hver dag. Vh stine

det er en weekend.

Anmeld

9. februar 2013

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Så synes jeg det er ok, at der er 4 der ikke er inviteret, når det ikke er flere inviteret i alt...

Er det på en hverdag eller er der i weekenden de er inviteret?

okay det er en weekend

Anmeld

9. februar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
Anonym skriver:

det er en weekend.

Så syntes jeg det er ok! Og ku se at det kun er 7-8, så jeg ville ik tage det personligt eller sige noget til det. Vh stine

Anmeld

9. februar 2013

tarkoflen

Anonym skriver:

okay det er en weekend

Hvis det er en weekend, så synes jeg ikke du kan sige noget til det! Især ikke når der ikke er inviteret flere... Det var noget andet hvis det var en eftermiddag og det ville være helt tydeligt for dit barn, at alle blev hentet pånær ham/hende og er par andre

Er sikker på dit barn også nok skal komme til fødselsdag, måske dette barn bare leger med de andre privat eller mere omme i institutionen

Anmeld

9. februar 2013

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Så syntes jeg det er ok! Og ku se at det kun er 7-8, så jeg ville ik tage det personligt eller sige noget til det. Vh stine

okay er også mere fordi jeg er opdragede til at man invitere alle

hvorfor jeg kun inviterede 2, var fordi min datter blev ked over de andre måtte holde fødselsdag, og hun ikke måtte da jeg ikke havde overskud, så jeg spurgte dem bare et par dage før, så det nærmest var ligesom en lege aftale.

Anmeld

9. februar 2013

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Hvis det er en weekend, så synes jeg ikke du kan sige noget til det! Især ikke når der ikke er inviteret flere... Det var noget andet hvis det var en eftermiddag og det ville være helt tydeligt for dit barn, at alle blev hentet pånær ham/hende og er par andre

Er sikker på dit barn også nok skal komme til fødselsdag, måske dette barn bare leger med de andre privat eller mere omme i institutionen

hun har også været til fødselsdag et par gange, og hun ved heldigvis ikke at det bliver holdt.
jeg er bare lidt nervøs for at det vil danne klikker allerede nu, og at min datter så ville blive holdt uden for da jeg selv blev det som barn.

Anmeld

9. februar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
Anonym skriver:

okay er også mere fordi jeg er opdragede til at man invitere alle

hvorfor jeg kun inviterede 2, var fordi min datter blev ked over de andre måtte holde fødselsdag, og hun ikke måtte da jeg ikke havde overskud, så jeg spurgte dem bare et par dage før, så det nærmest var ligesom en lege aftale.

Jeg syntes det er rigtig hyggeligt at du/ i bare inviterede 2, så ku de 3 unger da rigtig nyde hinandens selvskab, i stedet for at få stress over skub forholde sig til en hel masse. 

Syntes altid man ska gøre det der passer bedst ind, i ens familie! Vh stine

Anmeld

9. februar 2013

tarkoflen

Anonym skriver:

hun har også været til fødselsdag et par gange, og hun ved heldigvis ikke at det bliver holdt.
jeg er bare lidt nervøs for at det vil danne klikker allerede nu, og at min datter så ville blive holdt uden for da jeg selv blev det som barn.

Det kan jeg godt forstå du bliver, især hvis du selv er blevet holdt udenfor som barn! Det sætter dybe spor, at man ikke har været en del af fællesskabet!

Men når der er 4 børn der ikke er inviteret, så tror jeg ikke du skal være så nervøs det er jo så en tredjedel der ikke er en del af gruppen, og så kan de hygge sig sammen i stedet for!

Jeg var ikke en af de mest populære i folkeskolen, men jeg havde alligevel nogle super gode veninder, som jeg stadig 20 år senere har i mit liv! Vi dannede bare vores egen lille gruppe og havde det skønt!

Og så længe din datter ikke aner, at de andre har været til fødselsdag, så bliver hun heller ikke ked af det!

Anmeld

9. februar 2013

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Jeg syntes det er rigtig hyggeligt at du/ i bare inviterede 2, så ku de 3 unger da rigtig nyde hinandens selvskab, i stedet for at få stress over skub forholde sig til en hel masse. 

Syntes altid man ska gøre det der passer bedst ind, i ens familie! Vh stine

ja det gjorde de og så

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.