Vægtscanning - under minimumsgrænsen. Har I prøvet det???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2013

lisbethita

1990h skriver:

hihi ja.

jeg sidder med dårlig samvittighed..efter jeg gik til angreb på en pose kanel gifler

Ha ha ha ha..... Det var et godt grin! Ja, spis endeligt!!! Hvor tit får man lige at vide, at man skal spise spise spise! Jeg tænker lige over, hvad jeg skal gå i krig med nu?? Any good ideas? Så sig til...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2013

1990h

lisbethita skriver:

Ha ha ha ha..... Det var et godt grin! Ja, spis endeligt!!! Hvor tit får man lige at vide, at man skal spise spise spise! Jeg tænker lige over, hvad jeg skal gå i krig med nu?? Any good ideas? Så sig til...

nej det rigtigt.. lidt usundt må man godt spise..det faktisk først nu her jeg er begyndt at få lyst til det usunde..ellers har jeg ikke haft lyster i hele graviditen ellers..

hmm jeg har ingen ideer..har fået kæresten til at gemme min æske med kokos toppe væk

Anmeld

4. februar 2013

lisbethita

1990h skriver:

nej det rigtigt.. lidt usundt må man godt spise..det faktisk først nu her jeg er begyndt at få lyst til det usunde..ellers har jeg ikke haft lyster i hele graviditen ellers..

hmm jeg har ingen ideer..har fået kæresten til at gemme min æske med kokos toppe væk

Du er sjov !!! Jeg har både chips, slik, kiks og egentligt også frugt  og en masse andet. Har guffet en proteinbar i dag....tænkte, at det da feder lidt måske, ha ha ha.

Vi skal bare spise...og så må vi løbe fedtet af bagefter. Har lige købt nye løbesko i dag. De skal bruges efter fødslen. Skal giftes næste år, så skal jo tabe det overskydende bagefter. Men det er nu det mindste problem.

Tror jeg guffer lidt chips ....

Anmeld

4. februar 2013

1990h

lisbethita skriver:

Du er sjov !!! Jeg har både chips, slik, kiks og egentligt også frugt  og en masse andet. Har guffet en proteinbar i dag....tænkte, at det da feder lidt måske, ha ha ha.

Vi skal bare spise...og så må vi løbe fedtet af bagefter. Har lige købt nye løbesko i dag. De skal bruges efter fødslen. Skal giftes næste år, så skal jo tabe det overskydende bagefter. Men det er nu det mindste problem.

Tror jeg guffer lidt chips ....

Uhh ja guf lidt chips..nu får jeg helst lyst til kims snack chips de grønne. sour creme..slikker altid det hvide sour cream af..hah

ej hvor spændende..jeg skal også have smidt kilo bagefter..mere end jeg når at tage på da jeg godt vil længere ned end inden jeg blev gravid

Anmeld

5. februar 2013

Misscbn

lisbethita skriver:

Nååååååh....sikke en god historie :-) Dejligt det endte SÅ fint altså. Tusind tak for din historie. Hvor er det bare dejligt altså . Synes faktisk at flere fortæller ligesom din historie. Det er rigtigt dejligt.

Ja det er endt rigtigt godt

Du kan jo evt gå ind på min profil og lure billederne af min basse så kan du ik se han har været så lille  hihi

og det var så lidt du velkommen til at skrive hvis du har spørgsmål eller sådan 

Anmeld

5. februar 2013

FruJacobsen

Vi fik også at vide ved scanning, at vores baby var liiige lille nok! Men altså, hvad skal man gøre?! Ved fødslen vejede han 3270g og nu er han 8,5 mdr og vejer 10,5 kg så det hele skal nok gå fint - men de kan let gør en nervøs, hvis tallene ikke passer helt ind i skemaet !

Anmeld

5. februar 2013

Nemesis

mine to første var små og under gennemsnittet.

min den første var lang og rigtig tynd. Det var også pga en dysfunktionel moderkage. han var 2460 i uge 36+6 (mener jeg)

Nr. 2 var 11 % under og var lille og buttet da han blev født. 2180 i uge 34+4.
Han blev skudt til knap 3000 gr. 40 min før han kom ud.

nr 3 var den største.både vægt og længde hun var 2990 i uge 35+4...i dag er hun den mindste.
Her var der to jordmødre der var uenige om vægten. Den ene mente bestemt ikke mere end 2500 g, den anden var ved mindst 3 kg...det var dagen før.

Jeg er blevet fulgt med vægtscanninger de sidste to gange og fik også af vide, at så længe de tog på var det ikke så vigtigt HVOR meget de tog på. vi er alle forskellige og kurverne er jo lavet over et gennemsnit og vi er altså nogle som ligger både lagt over men også langt under.

Hvor stor var du selv da du blev født??

:-) Sisse

Anmeld

5. februar 2013

lisbethita

1990h skriver:

Uhh ja guf lidt chips..nu får jeg helst lyst til kims snack chips de grønne. sour creme..slikker altid det hvide sour cream af..hah

ej hvor spændende..jeg skal også have smidt kilo bagefter..mere end jeg når at tage på da jeg godt vil længere ned end inden jeg blev gravid

Morsomt - for det var de gule snack chips jeg gik i krig med. Today's cravings......(grin ikke, for jeg er i modsatte grøft) vietnamesisk nudelsalat med kylling stegt i sød chili! Jeg burde sende dig et billede. Jeg har engang boet sammen med en vietnameser, og ved ikke hvorfor at jeg bare MÅTTE have det til frokost i dag. Er det tydeligt, at jeg har ferie??

Anmeld

5. februar 2013

lisbethita

blankholm skriver:

Ja det er endt rigtigt godt

Du kan jo evt gå ind på min profil og lure billederne af min basse så kan du ik se han har været så lille  hihi

og det var så lidt du velkommen til at skrive hvis du har spørgsmål eller sådan 

Det må jeg hellere liiige lure... Jeg skal nok skrive til dig, hvis jeg har spørgsmål :-) TAK!!!

Anmeld

5. februar 2013

henh01

Hejsa.

Kan godt forstå du er bekymret, men godt I bliver fulgt tæt. Det må være svært målbart så kort henne i graviditeten.

Jeg selv skal følges, men det er fordi mine børn bliver meget store - fødselslægen snakkede om at man ville tilbyde mig vægtscanninger tidligst i uge 34.
Hvordan kan det være du allerede er scannet nu?

Jeg selv har termin d 27 maj og er i dag 24+1

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.