Pasta farve

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2013

Dot D

Kia2013 skriver:

Jeg bager mest cupcakes, så de ting fylder heldigvis ikke så meget endnu... men har da en hylde i et skab indtil videre og en ekstra lille 'kurv' med ting og sager man kan jo nemt købe sig fattig altså... 

Det kan jeg (desværre) ikke nøjes med. Jeg har et 60´er højskab i køkkenet, tre store flyttekasser og 4 sådan ret store plastkasser + alt det løse, der ikke lige er kommet i kasser endnu...

Og det værste er, at jeg ikke rigtigt kan bruge det i øjeblikket, men håber meget at blive klar igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2013

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
StineW79 skriver:

Deler den gerne. I min bog har jeg skrevet den ind som DotD drømmekage.

500g hvedemel.

500g sukker.

100g flydende margarine.

8 æg.

4dL mælk/ kærnemælk ( jeg bruger kærnemælk ) 

6tsk bagepulver.

4 tsk vaniliepulver.

Sukker og margarine piskes godt sammen. Tilsæt 1 æg af gangen. Resten vendes i. Der er til en stor bradepande eller 3 store runde springforme. Bages midt i ovnen på 200 grader til de er færdige. Husk at smøre springformen godt med smør, inden i hælder dejen i!! Vh stine

Super tusind tak

Kan man bruge frugtfave eller skal det være pasta farve

Anmeld

2. februar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
MarleneOlsen skriver:

Super tusind tak

Kan man bruge frugtfave eller skal det være pasta farve

Du ka godt bruge frugtfarve, i dejen. Men i fondanten vil klart anbefale pasta farve! Vh stine

Anmeld

2. februar 2013

bøllen

Dot D skriver:

Jeg har altid brugt Wilton pastsfarver, MEN jeg er ved at være omvendt, hi hi, nu bruger jeg lige så tit dem fra dinkage.dk. De er for det første billigere, men de er også meget tykkere, og det er meget nemmere at arbejde med, synes jeg. Det gode ved dem er også, at de farver godt og fåes i flotte farver.....

Jeg bruger ALDRIG ALDRIG frugtfarve, det er simpelthen for flydende, og kan meget nemt gøre din fondant klistret (hvis det er købe fondant) og det farver ikke ret godt, det bliver ikke til klare farver, har ikke prøvet at lave fondant selv, da jeg ikke bryder mig om det, men kan heller ikke forestille mig, at du kan få klare farver frem i det med frugtfarve....

Så dinkage.dk er et rigtigt godt sted at handle, hun har alt muligt godt til kageverdenen og billigere end de fleste andre steder. Specialkøbmanden har alt muligt, men er også dyrere end de fleste...

Jeg købte i kop & kande idag. Men vil da kikke på den side du har nævnt til en anden gang.

Tænkte det samme og frugt farven , at det måske ville klister. Så det tør jeg nok ikke prøve

Anmeld

2. februar 2013

bøllen

Dot D skriver:

Det kan jeg (desværre) ikke nøjes med. Jeg har et 60´er højskab i køkkenet, tre store flyttekasser og 4 sådan ret store plastkasser + alt det løse, der ikke lige er kommet i kasser endnu...

Og det værste er, at jeg ikke rigtigt kan bruge det i øjeblikket, men håber meget at blive klar igen

wauuu nej man skal ALDRIg gå ned på udstyr

Håber det bliver bedre med dig , så du kan lave kager igen

Anmeld

2. februar 2013

Dot D

bøllen skriver:

wauuu nej man skal ALDRIg gå ned på udstyr

Håber det bliver bedre med dig , så du kan lave kager igen

Nej aldrig gå ned...

Du kan roligt tjekke den side ud, og har du lidt mere tid og et VISA dankort, så bør du lige kigge omkring http://www.deleukstetaarten.nl  en hollandsk side, det er også billigt og billig fragt til Danmark.

Vi er nogle gange flere, der bestiller sammen dernede fra, det er fint, bare tryk på oversæt-knappen, og gå amok

Anmeld

2. februar 2013

bøllen

Dot D skriver:

Nej aldrig gå ned...

Du kan roligt tjekke den side ud, og har du lidt mere tid og et VISA dankort, så bør du lige kigge omkring http://www.deleukstetaarten.nl  en hollandsk side, det er også billigt og billig fragt til Danmark.

Vi er nogle gange flere, der bestiller sammen dernede fra, det er fint, bare tryk på oversæt-knappen, og gå amok

Skulle lige til at skrive, det dur ikke. Er ikke god til udlanske sider pga af sproget

ved da ikke om jeg tør  

Anmeld

2. februar 2013

Dot D

bøllen skriver:

Skulle lige til at skrive, det dur ikke. Er ikke god til udlanske sider pga af sproget

ved da ikke om jeg tør  

Jeg har også altid været ret skeptisk overfor det udenlandske, er dog forholdsvis god til sprog, men efter jeg har fundet ud af at oversætte teksten, så går det meget bedre - altså liiiiiige pånær det med kortet, har ingen VISA selv, så derfor er det godt med veninder, der har, hi hi

Mener det er op til 10 kg, du kan få sendt for ca 80 kr dernedefra, det er billigt + at tingene også er ret billige.

Så jeg synes da, at du skal give det et forsøg, i hvrt fald med at kigge på siden

Anmeld

2. februar 2013

Dot D

UPS... Fik sat den forkerte adresse ind, så du får lige den direkte til shoppen...

http://www.deleukstetaartenshop.nl

Anmeld

2. februar 2013

bøllen

Dot D skriver:

Jeg har også altid været ret skeptisk overfor det udenlandske, er dog forholdsvis god til sprog, men efter jeg har fundet ud af at oversætte teksten, så går det meget bedre - altså liiiiiige pånær det med kortet, har ingen VISA selv, så derfor er det godt med veninder, der har, hi hi

Mener det er op til 10 kg, du kan få sendt for ca 80 kr dernedefra, det er billigt + at tingene også er ret billige.

Så jeg synes da, at du skal give det et forsøg, i hvrt fald med at kigge på siden

Spørgsmål fra den ikke sprog kyndige :-)

kan du trykke oversæt på selve siden ??

for det kunne jeg da slet ikke gennemskue

vi kan handle sammen HA HA

du oversætter - jeg har visa ......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.