Pasta farve

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2013

bøllen

Kia2013 skriver:

Yeps, de er dødsmarte... lavede lige en hurtig google-søgning, nu blev jeg jo nysgerrig. Gode pastafarver skulle kunne holde i et par år, hvis bare man holder dem "rene" - jeg bruger tandstikker til at tage farven med fra 'bøtten', en ny tandstikker hver gang, så der aldrig kommer noget forkert snask ned i... det virker helt fint og tandstikkere er jo heldigvis billige og man skal jo sjældent bruge vildt meget farve alligevel

det var ski da længe  mon ikke jeg kan få bikset et par kager sammen så

Ja det er jo lige det med ikke at blande skidt i det. Det var en god ide. Det er ikke så meget man skal bruge i en portion ? Er HELT grøn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2013

Victoria2013

bøllen skriver:

det var ski da længe  mon ikke jeg kan få bikset et par kager sammen så

Ja det er jo lige det med ikke at blande skidt i det. Det var en god ide. Det er ikke så meget man skal bruge i en portion ? Er HELT grøn

Bare prøv dig frem til du er tilfreds med farven, en klat farve af gangen og se hvordan det ser ud

Anmeld

1. februar 2013

Pige2009

bøllen skriver:

Skal lave en lagkage til mandens 40 års fødselsdag. 

hedder det pasta farve det man farver fondant med ?

hvor køber man der henne ??

sider anbefales 

Hvis du har et par uger, så køb det i Holland via nettet Ellers bruger jeg dinkage.dk

Anmeld

1. februar 2013

bøllen

Baagøe skriver:

Hvis du har et par uger, så køb det i Holland via nettet Ellers bruger jeg dinkage.dk

Har jeg ikke skal bruges fredag ..

er det billigt da ?

Anmeld

1. februar 2013

bøllen

Kia2013 skriver:

Bare prøv dig frem til du er tilfreds med farven, en klat farve af gangen og se hvordan det ser ud

Det må jeg prøve , mange tak for hjælpen 

Anmeld

1. februar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
Kia2013 skriver:

Yeps, de er dødsmarte... lavede lige en hurtig google-søgning, nu blev jeg jo nysgerrig. Gode pastafarver skulle kunne holde i et par år, hvis bare man holder dem "rene" - jeg bruger tandstikker til at tage farven med fra 'bøtten', en ny tandstikker hver gang, så der aldrig kommer noget forkert snask ned i... det virker helt fint og tandstikkere er jo heldigvis billige og man skal jo sjældent bruge vildt meget farve alligevel

Jeps de ka nemlig holde længe og rækker mega langt! Jeg bruger også altid tandstikker til ar tá med!! Vh stine

Anmeld

2. februar 2013

Dot D

Jeg har altid brugt Wilton pastsfarver, MEN jeg er ved at være omvendt, hi hi, nu bruger jeg lige så tit dem fra dinkage.dk. De er for det første billigere, men de er også meget tykkere, og det er meget nemmere at arbejde med, synes jeg. Det gode ved dem er også, at de farver godt og fåes i flotte farver.....

Jeg bruger ALDRIG ALDRIG frugtfarve, det er simpelthen for flydende, og kan meget nemt gøre din fondant klistret (hvis det er købe fondant) og det farver ikke ret godt, det bliver ikke til klare farver, har ikke prøvet at lave fondant selv, da jeg ikke bryder mig om det, men kan heller ikke forestille mig, at du kan få klare farver frem i det med frugtfarve....

Så dinkage.dk er et rigtigt godt sted at handle, hun har alt muligt godt til kageverdenen og billigere end de fleste andre steder. Specialkøbmanden har alt muligt, men er også dyrere end de fleste...

Anmeld

2. februar 2013

Victoria2013

Dot D skriver:

Så dinkage.dk er et rigtigt godt sted at handle, hun har alt muligt godt til kageverdenen og billigere end de fleste andre steder. Specialkøbmanden har alt muligt, men er også dyrere end de fleste...

Den må jeg da lige undersøge lidt nærmere, det er så dyrt at gå shop-amok i Specialkøbmanden... og svært at stoppe hvis først man har bestemt sig for at købe lidt 

Anmeld

2. februar 2013

Dot D

Kia2013 skriver:

Den må jeg da lige undersøge lidt nærmere, det er så dyrt at gå shop-amok i Specialkøbmanden... og svært at stoppe hvis først man har bestemt sig for at købe lidt 

Uha ja, det kender jeg aaaaaalt for godt. Vi siger også, at man ikke må gå ned på udstyr, det har ikke gjort det billigere for mig, ha ha ha...

Har flere STORE kasser med alt til kageverdenen

Anmeld

2. februar 2013

Victoria2013

Dot D skriver:

Uha ja, det kender jeg aaaaaalt for godt. Vi siger også, at man ikke må gå ned på udstyr, det har ikke gjort det billigere for mig, ha ha ha...

Har flere STORE kasser med alt til kageverdenen

Jeg bager mest cupcakes, så de ting fylder heldigvis ikke så meget endnu... men har da en hylde i et skab indtil videre og en ekstra lille 'kurv' med ting og sager man kan jo nemt købe sig fattig altså... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.