Pasta farve

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2013

bøllen

Dot D skriver:

Jeg krydser med

tak tak

måske den ikke blive helt som billedet i mit hoved, men det må jeg nok leve med. Det er kun min kage nr 2

og det vigtigste må være den smager godt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2013

Dot D

bøllen skriver:

tak tak

måske den ikke blive helt som billedet i mit hoved, men det må jeg nok leve med. Det er kun min kage nr 2

og det vigtigste må være den smager godt...

NEMLIG, og husk - øvelse gør mester, så bare i gang med at lave nogle fler, hi hi...

Anmeld

8. februar 2013

bøllen

Dot D skriver:

NEMLIG, og husk - øvelse gør mester, så bare i gang med at lave nogle fler, hi hi...

ha ha ja det er rigtigt, men det er som om det ikke rigtig harmonere med at jeg virkelig gerne vil smide det sidste graviditets kilo ( knægten er 3 )

Anmeld

8. februar 2013

Dot D

bøllen skriver:

ha ha ja det er rigtigt, men det er som om det ikke rigtig harmonere med at jeg virkelig gerne vil smide det sidste graviditets kilo ( knægten er 3 )

Lav til andre... de vil helt sikkert gerne hjælpe dig af med dem. Jeg spiser ikke selv mine kager, er ikke så gode venner med lagkager men jeg eeeeeeeeeeeeelsker at lave dem og pynte dem

Anmeld

8. februar 2013

bøllen

Dot D skriver:

Lav til andre... de vil helt sikkert gerne hjælpe dig af med dem. Jeg spiser ikke selv mine kager, er ikke så gode venner med lagkager men jeg eeeeeeeeeeeeelsker at lave dem og pynte dem

Ja det kunne jeg selvfølgelig....

ej hvor sjovt du slet ikke spiser dem... Syntes det er lidt hyggeligt , at lave dem. Jeg kan så også godt li og spise dem

Anmeld

8. februar 2013

Pige2009

bøllen skriver:

Det må jeg overveje hvis jeg kaster mig over det en anden gang. 5 dage er da ok hurtigt.

Ja, de har virkelig mange lækre bageting

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.