Pasta farve

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
StineW79 skriver:

Uha det ved jeg ik om der er, for jeg bruger kun det fra kop og kande. Og det er i hvert faldt nemt at arbejde med. Man ska kun bruge et par dråber, også har du til en helt kage.

Jeg plejer at lave dobbelt potion fondant til en kage. Det vil sige at jeg bruger 30-35 skumfiduser til en kage! Vh stine

Det er for at det er nemmer at rulle ud, så det ik bliver for tyndt. Så tænker jeg heller ha for meget end for lidt.. Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2013

bøllen

StineW79 skriver:

Det er for at det er nemmer at rulle ud, så det ik bliver for tyndt. Så tænker jeg heller ha for meget end for lidt.. Vh stine

Ahhh selvfølgelig ....

kan ikke huske hvor mange der står i den opskrift jeg brugte men det gik nu fint

tillægs spørgsmål er det også fondant man bruger til at lave blomster med ?? tænker på sådan til at stikke ud ?

Anmeld

1. februar 2013

StineW79

bøllen skriver:

Ahhh selvfølgelig ....

kan ikke huske hvor mange der står i den opskrift jeg brugte men det gik nu fint

tillægs spørgsmål er det også fondant man bruger til at lave blomster med ?? tænker på sådan til at stikke ud ?

Jeg er ik så hård ud i blomster, men dem jeg har lavet har jeg bare lavet i fondant. Men ellers er DotD fantastisk til at lave kager, og har været så sød at dele opskrifter osv. Vh stine

Anmeld

1. februar 2013

bøllen

StineW79 skriver:

Jeg er ik så hård ud i blomster, men dem jeg har lavet har jeg bare lavet i fondant. Men ellers er DotD fantastisk til at lave kager, og har været så sød at dele opskrifter osv. Vh stine

Hi hi heller ikke mig :-)

har som sagt kun lavet 1 kage før

tak for svar :-) prøver at Kaste mig ud i det

Anmeld

1. februar 2013

frk1991

bøllen skriver:

Ok virker det ??

Ja næsten alle mine kager er lavet med det:-) indtil videre har jeg kun sort og lilla pastafarve

Anmeld

1. februar 2013

StineW79

bøllen skriver:

Hi hi heller ikke mig :-)

har som sagt kun lavet 1 kage før

tak for svar :-) prøver at Kaste mig ud i det

Det smarte ved pasta farven er jo forresten også, at du hvis du feks laver drømmekage dej, ka dele potionen i 3 lige store potioner, også lave den ene potion lilla, en grøn og en rød, sådan at du ka lave 3 forskellige farver bunde, til en lagkage. Så når man skære kagen ud er det en regnbue kage.. Vh stine

Anmeld

1. februar 2013

bøllen

frk1991 skriver:

Ja næsten alle mine kager er lavet med det:-) indtil videre har jeg kun sort og lilla pastafarve

Ok har nemlig kun lavet 1 kage

og den var bare hvid :-)

Anmeld

1. februar 2013

bøllen

StineW79 skriver:

Det smarte ved pasta farven er jo forresten også, at du hvis du feks laver drømmekage dej, ka dele potionen i 3 lige store potioner, også lave den ene potion lilla, en grøn og en rød, sådan at du ka lave 3 forskellige farver bunde, til en lagkage. Så når man skære kagen ud er det en regnbue kage.. Vh stine

Ok der stod jeg lige 1/2 af :-)

så man bruger dejen fra drømmekage til bunde til lagkage ?

eller forstår hvad du mener - det lyder sejt..

her snyder jeg og køber bunde 

Anmeld

1. februar 2013

StineW79

bøllen skriver:

Ok der stod jeg lige 1/2 af :-)

så man bruger dejen fra drømmekage til bunde til lagkage ?

eller forstår hvad du mener - det lyder sejt..

her snyder jeg og køber bunde 

Ja fik opskriften til drømmekage af dotd engang. Så lavede jeg bare en potion, som jeg så delte i 3 lige stor potioner, så jeg så farver hver sin farve. 

Her er jeg nu også af købe bunde!! Vh stine

Anmeld

1. februar 2013

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
StineW79 skriver:

Ja fik opskriften til drømmekage af dotd engang. Så lavede jeg bare en potion, som jeg så delte i 3 lige stor potioner, så jeg så farver hver sin farve. 

Her er jeg nu også af købe bunde!! Vh stine

Undskyld jeg bryder ind ;D men kunne faktisk godt tænke mig den opskrift der . Min søn bliver snart 4 . Og han ville elske det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.