Pasta farve

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2013

Dot D

bøllen skriver:

Måske du kan hjælpe mig

har lavet fondant idag, hvid og rød.

den røde smulre som om det slet ikke hænger sammen som det hvide. Der er brugt samme mængde Mars M. Og flormelis ...

Nu bruger jeg altid købt fondant, men der er stor sansynlighed for, at det er den store mængde rød farve, der er kommet i. det kan det nemlig også gøre ved den færdige fondant, altså té sig mærkeligt.

Jeg anbefaler gerne, at du køber færdig rød og færdig sort, for det er ikke nemt at få godt selv..

Håber du har fået det til at fungere - eller har fået lavet noget nyt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2013

bøllen

Maja84 skriver:

Okay vidste ikke de havde det der

Jo det var en i denne tråd der fortalte det... Så denne gang blev det det nemmeste 

Anmeld

7. februar 2013

bøllen

Dot D skriver:

Nu bruger jeg altid købt fondant, men der er stor sansynlighed for, at det er den store mængde rød farve, der er kommet i. det kan det nemlig også gøre ved den færdige fondant, altså té sig mærkeligt.

Jeg anbefaler gerne, at du køber færdig rød og færdig sort, for det er ikke nemt at få godt selv..

Håber du har fået det til at fungere - eller har fået lavet noget nyt

Kan man stille noget op med det ? Eller er det bare ud til højre ?

Nu er jeg nysgerrig , kan det svare sig og købe det færdigt ?? 

er det kun de 2 farver der driller ?? For så ved jeg det til anden gang 

Anmeld

8. februar 2013

Dot D

bøllen skriver:

Kan man stille noget op med det ? Eller er det bare ud til højre ?

Nu er jeg nysgerrig , kan det svare sig og købe det færdigt ?? 

er det kun de 2 farver der driller ?? For så ved jeg det til anden gang 

Jeg ville selv smide det ud. Jeg synes, der er for meget døje ved at redde det

Jeg kan ikke lide det hjemmelavede, heller ikke det købte, hi hi, men jeg kan meget bedre lide at arbejde med det købte, derfor bruger jeg det.

Det er selvfølgelig dyrere, men jeg vil hellere betale lidt extra end at arbejde med noget, jeg ikke kan lide

Det er oftest rød og sort, de fleste kæmper med - og meget mørke farver generelt

Anmeld

8. februar 2013

bøllen

Dot D skriver:

Jeg ville selv smide det ud. Jeg synes, der er for meget døje ved at redde det

Jeg kan ikke lide det hjemmelavede, heller ikke det købte, hi hi, men jeg kan meget bedre lide at arbejde med det købte, derfor bruger jeg det.

Det er selvfølgelig dyrere, men jeg vil hellere betale lidt extra end at arbejde med noget, jeg ikke kan lide

Det er oftest rød og sort, de fleste kæmper med - og meget mørke farver generelt

Fik et råd igår om at putte det i micro ovnen, må se om det hjælper ellers må det ud

hi hi min mand er heller ikke super vild med det ( synd da det er hans kage ) men vil prøve at lave en igen.

tænkte nok det var pasta farven for der Skulle jo en del i før det fik farve. 

Så må vi nøjes med hvid på. Hvis det ikke dur.

tak for hjælp 

Anmeld

8. februar 2013

Dot D

bøllen skriver:

Fik et råd igår om at putte det i micro ovnen, må se om det hjælper ellers må det ud

hi hi min mand er heller ikke super vild med det ( synd da det er hans kage ) men vil prøve at lave en igen.

tænkte nok det var pasta farven for der Skulle jo en del i før det fik farve. 

Så må vi nøjes med hvid på. Hvis det ikke dur.

tak for hjælp 

Microen er klart en mulighed, bare endelig ikke give det for meget, så bliver det viiildt klistret Så måske 10 sekunder ad gangen for at se, hvordan det reagere

Anmeld

8. februar 2013

bøllen

Dot D skriver:

Microen er klart en mulighed, bare endelig ikke give det for meget, så bliver det viiildt klistret Så måske 10 sekunder ad gangen for at se, hvordan det reagere

vil jeg prøve må huke det med farverne en anden gang....

lige endnu et spørgsmål.. havde påtænkt at lave sløjfe på.

hvordan får man det til at sidde fast ? vand ?

Anmeld

8. februar 2013

Dot D

bøllen skriver:

vil jeg prøve må huke det med farverne en anden gang....

lige endnu et spørgsmål.. havde påtænkt at lave sløjfe på.

hvordan får man det til at sidde fast ? vand ?

Ja, vand er fint. Det bruger jeg altid, bare husk - ikke ret meget, så render det og klistre... Brug en lille pensel, det er nemt så

Anmeld

8. februar 2013

bøllen

Dot D skriver:

Ja, vand er fint. Det bruger jeg altid, bare husk - ikke ret meget, så render det og klistre... Brug en lille pensel, det er nemt så

perfekt  mange tak for hjælp.

håber den lykkes

Anmeld

8. februar 2013

Dot D

bøllen skriver:

perfekt  mange tak for hjælp.

håber den lykkes

Jeg krydser med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.