At holde sit barn fast

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2013

Laulund87

Ja hvis hun har skulle have noget medicin hun ikke ville have, men det var mere da hun var mindre. Nu kan vi forhandle om det. Belønning hvis man tager medicin.

Det har aldrig været nødvendigt for hvis hun bliver hidsig. Hun står allerhøjest og tramper eller så går hun på værelset som en sur teenager.

Hov og også i forbindelse med astmamaske.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2013

FruStolpe

Vi har nogle gange været nød til det når det kommer til tandbørsten. Det er overstået rigtig hurtigt, men det er jo ikke sjovt overhoved.

Men jeg tænker også at der kan være situationer hvor man overhoved ikke kan trænge igennem. Og så kan det blive nødvendigt for en kort stund.

Men jeg føler med dig, for det er super hårdt

Anmeld

28. januar 2013

twinny

Ja, men dog ikke i stil som du mener. Altså når de bliver sure. Nu er de heller ikke så gamle.
Her har det været engang, da de skulle have maske på hospitalet. Gud hvor den larmede og kom med røg.
Min mand måtte sidde med sine ben henover drengens ben og holde hans arme med en arm og hans hoved med den anden i 15 min. Det var forfærdeligt.
Men som du forklarer det, kan jeg godt se, det er det der skal til.

Anmeld

28. januar 2013

isabellasmor

MorDk skriver:

Jeg vil bare høre om I har prøvet at holde jeres barn fast? Altså sådan så det ikke kan "gøre noget" eller komme fri...?

Hvis ja... I hvilke situationer? -og hvor længe?

Kun når vi har været ved lægen som fx idag, og hun skulle ha tjekket øre

Anmeld

28. januar 2013

Malene76

MorDk skriver:

Det har du ret i... men det berør mig da når jeg får af vide jeg mishandler mit barn og jeg giver ham traumer for livet osv.

Det kan jeg godt forstå du bliver berørt af... Sådan er det nok bare desværre med en debatside.. Håber ikke du får alt for meget hug i denne debat...

KH Malene

Anmeld

28. januar 2013

baby012

Kun de gange hun er blevet vaccineret.. (efter lægens ordre) 

ellers ikke.. men har en utrolig stille og rolig lille pige .. så det har aldrig vist sig at være nodvendigt (når hun får maske, eller børstet tænder, så sørger vi altid for at gøre det til en leg, ellers ligger hun i mine arme imens jeg synger så er det aldrig nødvendigt med magt overfor hende) Hun er heldigvis så nem  

men jag kan sagtens sætte mig ind i at man kan blive nødt til det. f.eks. ved vacciner osv. (det er vist de færreste børn som sidder stille til det  

og nej, jeg mener ikke man er en dårligere mor hvis man tyr til de metoder.. her har det aldrig været nødvendigt.. men kan forestille mig hvor hårdt og hvor ondt det må gøre at være nødt til det  

jeg græder altid når hun skal holdes fast ved hendes vacciner så kan slet ikke forestille mig selv at skulle gøre det, og da slet ikke til daglig :/ 

- du er ikke en dårlig mor bare fordi din søn har brug for en kærlig fast hånd. du ved hvad der er bedst .. 

Anmeld

28. januar 2013

MorDk

Malene76 skriver:

Det kan jeg godt forstå du bliver berørt af... Sådan er det nok bare desværre med en debatside.. Håber ikke du får alt for meget hug i denne debat...

KH Malene

Det er skam IRL jeg har fået disse kommentarer. Jeg har ikke fået "hug" her men opbakning  Hvilket jeg er taknemlig for. Jeg sys jo netop ikke jeg er en ringe mor fordi jeg "fastholder" mit barn i visse situationer.

Anmeld

28. januar 2013

Laulund87

Malene76 skriver:

KH Malene

Hvem siger det er herinde hun får dumme kommentarer til det? Det er ikke sådan jeg læser det i hvert fald.

Anmeld

28. januar 2013

MorDk

Lahn11 skriver:

Kun de gange hun er blevet vaccineret.. (efter lægens ordre) 

ellers ikke.. men har en utrolig stille og rolig lille pige .. så det har aldrig vist sig at være nodvendigt (når hun får maske, eller børstet tænder, så sørger vi altid for at gøre det til en leg, ellers ligger hun i mine arme imens jeg synger så er det aldrig nødvendigt med magt overfor hende) Hun er heldigvis så nem  

men jag kan sagtens sætte mig ind i at man kan blive nødt til det. f.eks. ved vacciner osv. (det er vist de færreste børn som sidder stille til det  

og nej, jeg mener ikke man er en dårligere mor hvis man tyr til de metoder.. her har det aldrig været nødvendigt.. men kan forestille mig hvor hårdt og hvor ondt det må gøre at være nødt til det  

jeg græder altid når hun skal holdes fast ved hendes vacciner så kan slet ikke forestille mig selv at skulle gøre det, og da slet ikke til daglig :/ 

- du er ikke en dårlig mor bare fordi din søn har brug for en kærlig fast hånd. du ved hvad der er bedst .. 

Anmeld

28. januar 2013

MorDk

Laulund87 skriver:

Hvem siger det er herinde hun får dumme kommentarer til det? Det er ikke sådan jeg læser det i hvert fald.

Det er netop ikke herinde fra det er IRL.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.