Ser jeg oppustet ud.. :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2013

L&V

* Maria 5+3 >33 skriver:

Jeg er skam glad for hjælp...   Men jeg ser gerne folk skriver pænt til mig... Og det gør du ikke ligefrem...  Men det er ok for mig..  Og jeg trækker hverken maven ud eller ind.. 

Men du må da indrømme at billedet er taget samme dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2013

AnnaK89

Månsson skriver:

Har svært ved at se at dette skulle være et tilfælde

Anmeld

29. januar 2013

L&V

AnnaKJ skriver:

Har svært ved at se at dette skulle være et tilfælde

Yeps og i forhold til at mange har påpejet det og den manglende respons så tager jeg det som den der tier sammentygger

Anmeld

30. januar 2013

GUSO

Månsson skriver:

Det er taget samme dag og lige efter hinanden, hvis man klikker på billedet kommer billedfil nr op de er sjovt nok fortløbende.. Mærkeligt medmindre hun har lagt et forkert billede op, det tror jeg dog ikke da jeg har påpeget det og jun ignorerer det bare mærkeligt

Anmeld

30. januar 2013

Laulund87

GUSO skriver:

Det er taget samme dag og lige efter hinanden, hvis man klikker på billedet kommer billedfil nr op de er sjovt nok fortløbende.. Mærkeligt medmindre hun har lagt et forkert billede op, det tror jeg dog ikke da jeg har påpeget det og jun ignorerer det bare mærkeligt

Pinligt..

Anmeld

30. januar 2013

morethanperfect

Laulund87 skriver:

Pinligt..

Meget 

Anmeld

30. januar 2013

FrkZier

* Maria 5+3 >33 skriver:

Jeg er skam glad for hjælp...   Men jeg ser gerne folk skriver pænt til mig... Og det gør du ikke ligefrem...  Men det er ok for mig..  Og jeg trækker hverken maven ud eller ind.. 

Miss Kat snakker rent faktisk også pænt til dig, hun siger på intet tidspunkt noget grimt til eller om dig - det er blot dig der bliver hysterisk hver eneste gang folk ikke giver dig ret

Anmeld

30. januar 2013

FrkZier

Miss Kat skriver:

Det kan jo umuligt være tilfældigt!! Altså, seriøst, det er det jo ikke! Så har det håndklæde ligget på nøjagtigt samme måde på gulvet i al den tid, uden at være blevet skubbet bare en lille smule eller noget som helst? Jeg finder det i hvert fald voldsomt usandsynligt. Selv lyset er nøjagtigt det samme, hvilket ellers ville ændre sig bare en smule, hvis der er vinduer i rummet og vejret eller tidspunktet på dagen ville have noget at sige om lysindfaldet på gulvet. Desuden er TS placeret på nøjagtigt samme sted på gulvet.

Generelt er jeg stadig ikke overbevist om, TS ikke bare er en troll (men det tror jeg jo snart om alle, så måske er det bare mig der lider af paranoia), eftersom hun får folk til at diskutere på nu snart samtlige babyfora.  Enten er billederne taget den samme dag, hvor TS puster maven ud/suger maven ind, fordi hun gerne vil bekræftes i at se gravid ud eller også er det simpelthen en prank.

Nå, skidt pyt, either way... jeg synes faktisk det er sjovt at følge hendes indlæg.  

Anmeld

30. januar 2013

Misscbn

Laulund87 skriver:

Pinligt..

overdrevet pinligt, jeg tænkte præcis det samme

Anmeld

30. januar 2013

Silas <3

JEG tror du puster maven ud (hedder det det ) i håb om at få positiv respons på at du ser gravid ud, men det synes JEG ikke du gør. Du er så tidlig i din graviditet lige nu og jeg har endnu aldrig hørt/set nogen der var 'så store' i uge 5 eller hvor langt du nu er. Så skulle det være fordi du venter 8linger og det tvivler jeg på.

Synes faktisk ikke det er pænt af dig at reagere så voldsomt som du gør mod dem der blot svare ærligt vi kan jo ikke gøre for du måske får det bedre hvis vi siger du ser gravid ud. 

Maven vokser når den vokser, og hvis man har lidt ekstra kilo på sidebenene (som jeg selv har) så går der altså lidt længere tid. 

Du må have tålmodighed og vente, for uanset hvad vi svare så ser du ikke mere eller mindre gravid ud.

God dag du 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.