Ser jeg oppustet ud.. :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2013

Moderator

Profilbillede for Moderator
HUSK at tale pænt - der er ingen grund til at gå efter personer eller komme med angreb.

Vi følger tråden.

/Staff

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2013

MorDk

Moderator skriver:

HUSK at tale pænt - der er ingen grund til at gå efter personer eller komme med angreb.

Vi følger tråden.

/Staff

Anmeld

28. januar 2013

**Ønskebabyen

MorDk skriver:

Hmm det ser bare ud til at begge billeder er taget den samme dag?

Anmeld

28. januar 2013

Elgaard73

MorDk skriver:

Tag det lige roligt. "Tal"pænt! Jeg sviner dig ikke til men svare dig pænt. Havde du ikke selv nævnt at du er kraftig i forvejen havde jeg da heller aldrig nævnt det. Du spørger flere gange om du ser oppustet ud. Og det kan jeg som sagt ikke svare dig på da jeg ikke ved hvordan du ser ud normalt. Men jeg tager udgangs punkt i hvad du skriver og jeg tager udgangspunkt i dine billeder. Hvis du kun ønsker at jeg eller andre skal skrive: "Ihhh ja du ser helt vildt gravid ud og ja du er vildt oppustet" så gør opmærksom på det. Skriv at du kun ønsker svar som gør dig tilfreds. Forstår ikke hvorfor du tager sådan på vej. Hvis man er lidt kraftig i forvejen så er det rigtig svært at se om man er gravid eller ej... det kan det være. Nu ved jeg jo du ER gravid. MEN jeg svare faktisk på det du spørger om op til flere gange. Ja jeg behøver ikke at kommenterer din "vægt" men du nævnte det selv... og for mig blev dette også en del af indlægget/debatten. Jeg er da ked af hvis jeg har trådt dig over tæerne, men jeg mener ikke selv jeg har været grov eller lign.

Anmeld

28. januar 2013

**Ønskebabyen

* Maria 5+2 >33 skriver:

Hej Allesammen...  Jeg er idag 5+2 henne.. Jeg føler mig rigtig oppustet for tiden...  jeg er kraftig i forvejen... Men jeg syntes at jeg ser helt vildt gravid ud...  Hvad syntes i... Er jeg ikke oppustet... Hilsen maria

Der er INGEN af os herinde der har en chance for at svare dig på det, og egentlig synes jeg også du selv svare på dit spørgsmål.

Anmeld

28. januar 2013

AnthonsMor

**Ønskebabyen skriver:

Der er INGEN af os herinde der har en chance for at svare dig på det, og egentlig synes jeg også du selv svare på dit spørgsmål.

Korrekt..

Ingen af os herinde ved hvordan du så ud for eks. en måned siden.. Så derfor ved ingen af os om du ser oppustet ud..

Og ja, svaret er i allerførste tråd.. Når du selv synes du ser oppustet ud, Maria, så hold dig til det..

Anmeld

28. januar 2013

Misscbn

* Maria 5+2 >33 skriver:

Hej Allesammen...  Jeg er idag 5+2 henne.. Jeg føler mig rigtig oppustet for tiden...  jeg er kraftig i forvejen... Men jeg syntes at jeg ser helt vildt gravid ud...  Hvad syntes i... Er jeg ikke oppustet... Hilsen maria

Det er ikke noget der er til at vurdere, altså man kan ik se en baby bule i uge  5+? det er for tidligt man er højst oppustet

nu er jeg en slank pige og man kunne først se jeg var gravid med en lille baby bule da jeg var over halvvejs  

baby bule nej men oppustet er du nok 

Anmeld

28. januar 2013

Hullabullabulla

* Maria 5+2 >33 skriver:

Hej 

Om du ER oppustet kan du kun selv svare på - men om du ser oppustet ud er svært at sige.. Prøv at tage et billede fra siden en dag du føler dig meget oppustet og en dag du ikke føler dig oppustet - og se forskel

Det kunne virke lidt som om at du søger mere efter om du ser gravid ud ? Til det vil jeg svare: aner det ikke da jeg ikke ved hvordan du så ud før du blev gravid..

Jeg kan fortælle at jeg selv er en kraftig pige, og at jeg HELE vejen til uge 25 lignede mig selv +\- et par kilo - altså man har først kunne se tydeligt på mig at jeg gravid fra uge 25, indtil da har jeg bare set normalt tyk ud hihi 

Har aldrig selv følt mig oppustet i graviditeten - men det er vidst meget normalt- men forvent ikke at se babybulen for tidligt, hos os med lidt ekstra på sidenenene kan det tage længere tid for den at vise sig

Pøj pøj med graviditeten

Anmeld

28. januar 2013

MorDk

blankholm skriver:

Det er ikke noget der er til at vurdere, altså man kan ik se en baby bule i uge  5+? det er for tidligt man er højst oppustet

nu er jeg en slank pige og man kunne først se jeg var gravid med en lille baby bule da jeg var over halvvejs  

baby bule nej men oppustet er du nok 

Jeg var også slank. 1. gang kunne man se babybule i uge 8-10

Anden gang i uge 7-8 Så der er jo forskelligt.

Anmeld

28. januar 2013

Misscbn

MorDk skriver:

Jeg var også slank. 1. gang kunne man se babybule i uge 8-10

Anden gang i uge 7-8 Så der er jo forskelligt.

jaa jeg skrev også at på mig kunne men først se det der, men uge 5+? højst sandsynligt er oppustet 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.