Ser jeg oppustet ud.. :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2013

Hulubulu86

Silas <3 skriver:

Jeg er også gravid, må man egentlig gerne lave fitness og træne alligevel??? 

Meget gerne. Selvfoelgelig skal  man passe paa ikke at overanstrenge sig selv og hvis man faar smerter skal man nok tage den lidt med ro, men ens foedsel kan blive meget nemmere hvis man er i god fysisk form.

Det anbefales meget at gravide er fysisk aktive og man kan gaa paa saerlige gravide-hold i mange fitness-centre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2013

Hailiesmom11

Silas <3 skriver:

Er selv overvægtig så ved hvordan en mave ser ud.. I uge 5 kan det ikke ses er pt selv 6+3 og man kan intet se på mig udover flæsk
Jeg vejer 15 kg mere ens sidste graviditet og der kunne det ses en lille smule omkring uge 11

Anmeld

30. januar 2013

Hailiesmom11

UmmA skriver:

Meget gerne. Selvfoelgelig skal  man passe paa ikke at overanstrenge sig selv og hvis man faar smerter skal man nok tage den lidt med ro, men ens foedsel kan blive meget nemmere hvis man er i god fysisk form.

Det anbefales meget at gravide er fysisk aktive og man kan gaa paa saerlige gravide-hold i mange fitness-centre

Hvis man nu ikke har trænet inden graviditeten må man så godt starte med at træne? Jeg vil nemlig gerne have trænet ryg og arme og så generelt bare holde mig igang denne gang

Anmeld

30. januar 2013

Hulubulu86

Martsbaby skriver:

Nu vil jeg bare lige sige, at det er altså ikke hos alle der går ekstra tid, selvom man er lidt overvægtig.. Jeg er selv MEGET overvægtig faktisk, og allerede i uge 10-11 stykker var det synligt på mig..
Så det er forskelligt, men i uge 5 er det 110% sikkert, at man ikke ser gravid ud uanset hvem man er

Det er nu ikke helt sandt, en del gravide bliver MEGET oppustede i starten af graviditeten (uge 5-10 ca) og de kan se ud som om de er ret langt henne. Saa man kan godt se gravid ud uden at det reelt er barn/livmoder der fylder.

Min bedste veninde lignede mig da jeg var 8mdr henne da hun var 5-6uger henne, det forsvandt omkring 12 uger, og hun begyndte saa at udvikle en rigtig gravid mave omkring uge 22-23

Anmeld

30. januar 2013

AnthonsMor

Silas <3 skriver:

Tror jeg laver en smule træning, meget stille, men bare for at holde mig i gang

Hvor langt er du henne?

34+6

Anmeld

30. januar 2013

Hulubulu86

Hailiesmom11 skriver:

Hvis man nu ikke har trænet inden graviditeten må man så godt starte med at træne? Jeg vil nemlig gerne have trænet ryg og arme og så generelt bare holde mig igang denne gang

Ja goer endelig det. Start stille og roligt ud saa du ikke overanstrenger dig, efter et par uger vil du have det meget bedre.

Har selv vaeret ret inaktiv efter jeg fik min dreng for 17mdr siden, men nu er jeg begyndt at traene igen efter jeg fandt ud af jeg venter mig en ny. Svoemmer hver morgen og loeber en tur om aftenen, ville gerne tage i fitness-center men har jeg ikke mulighed for da min mand arbejder meget.

Du er ogsaa i september-gruppen ikke? Dejligt at vi er saa mange 2-gangs moedre der kan foelges ad

Anmeld

30. januar 2013

Miss Kat

Hailiesmom11 skriver:

Er selv overvægtig så ved hvordan en mave ser ud.. I uge 5 kan det ikke ses er pt selv 6+3 og man kan intet se på mig udover flæsk
Jeg vejer 15 kg mere ens sidste graviditet og der kunne det ses en lille smule omkring uge 11

Hihi og det afhænger ikke kun af at være overvægtig. Jeg var undervægtig da jeg blev gravid, men man kunne ikke se snerten af graviditet (oppustethed) før tidligst uge 8. - Og det var kun mig selv der kunne se det!

Anmeld

30. januar 2013

Silas <3

UmmA skriver:

Tusind tak for svar 

Anmeld

30. januar 2013

Hailiesmom11

UmmA skriver:

Ja goer endelig det. Start stille og roligt ud saa du ikke overanstrenger dig, efter et par uger vil du have det meget bedre.

Har selv vaeret ret inaktiv efter jeg fik min dreng for 17mdr siden, men nu er jeg begyndt at traene igen efter jeg fandt ud af jeg venter mig en ny. Svoemmer hver morgen og loeber en tur om aftenen, ville gerne tage i fitness-center men har jeg ikke mulighed for da min mand arbejder meget.

Du er ogsaa i september-gruppen ikke? Dejligt at vi er saa mange 2-gangs moedre der kan foelges ad

Jeg tror jeg vil høre det lokale træningscenter om de kan lave en god træning til mig..
Jeg har også været ret inaktiv siden vi fik vores datter for snart 18 mdr siden..
Jo det er jeg er 6+3 i dag

Anmeld

30. januar 2013

ønskebørn74

MorDk skriver:

Tag det lige roligt. "Tal"pænt! Jeg sviner dig ikke til men svare dig pænt. Havde du ikke selv nævnt at du er kraftig i forvejen havde jeg da heller aldrig nævnt det. Du spørger flere gange om du ser oppustet ud. Og det kan jeg som sagt ikke svare dig på da jeg ikke ved hvordan du ser ud normalt. Men jeg tager udgangs punkt i hvad du skriver og jeg tager udgangspunkt i dine billeder. Hvis du kun ønsker at jeg eller andre skal skrive: "Ihhh ja du ser helt vildt gravid ud og ja du er vildt oppustet" så gør opmærksom på det. Skriv at du kun ønsker svar som gør dig tilfreds. Forstår ikke hvorfor du tager sådan på vej. Hvis man er lidt kraftig i forvejen så er det rigtig svært at se om man er gravid eller ej... det kan det være. Nu ved jeg jo du ER gravid. MEN jeg svare faktisk på det du spørger om op til flere gange. Ja jeg behøver ikke at kommenterer din "vægt" men du nævnte det selv... og for mig blev dette også en del af indlægget/debatten. Jeg er da ked af hvis jeg har trådt dig over tæerne, men jeg mener ikke selv jeg har været grov eller lign.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.