Ser jeg oppustet ud.. :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2013

MorDk

blankholm skriver:

jaa jeg skrev også at på mig kunne men først se det der, men uge 5+? højst sandsynligt er oppustet 

Jamen vi er enige.. og det var heller ikke et "modsvar" bare en konstatering...*S*

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2013

FrkZier

* Maria 5+2 >33 skriver:

Dett billed er fra siden..

Som du selv skriver er du lidt kraftig, derfor kan der gå lænege før du får en reel babybule, du vil på nuværende tidspunkt høbørneværelse oppustet, men idet vi ikke ved hvordan du så ud for en måned siden kan vi ikke fortælle dig om du ser oppustet ud..

Anmeld

28. januar 2013

Misscbn

MorDk skriver:

Jamen vi er enige.. og det var heller ikke et "modsvar" bare en konstatering...*S*

jaa i know hehe jeg var bare en af de "heldige" som mange siger, eller det er som man tager det

men jaa der er meget stor forskel osse an på om barnet ligger ud til maven eller bag moderkagen  

min søn lå ud til maven, men havde åbenbart godt med plads til ham derinde  

Anmeld

28. januar 2013

1990h

* Maria 5+2 >33 skriver:

Hej Allesammen...  Jeg er idag 5+2 henne.. Jeg føler mig rigtig oppustet for tiden...  jeg er kraftig i forvejen... Men jeg syntes at jeg ser helt vildt gravid ud...  Hvad syntes i... Er jeg ikke oppustet... Hilsen maria

er billederne ikke taget på samme dag? bar hvor du puster ud eller trækker vejret på en anden måde.

ellers må du ha ha stået på præcist samme plet på gulvet og tæppet på gulvet må have ligget på præcist samme måde som for 5 uger siden..

det svært at sige om du er oppustet eller ej. baby bule er det jo ikke så hvis du føler der er en bule så det nok fordi du oppustet vil jeg gætte på

Anmeld

28. januar 2013

Hailiesmom11

1990h skriver:

er billederne ikke taget på samme dag? bar hvor du puster ud eller trækker vejret på en anden måde.

ellers må du ha ha stået på præcist samme plet på gulvet og tæppet på gulvet må have ligget på præcist samme måde som for 5 uger siden..

det svært at sige om du er oppustet eller ej. baby bule er det jo ikke så hvis du føler der er en bule så det nok fordi du oppustet vil jeg gætte på

Anmeld

28. januar 2013

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
1990h skriver:

Hmm....synes det er ret mystik at du ts. skriver at det nederste billede er fra før du blev gravid men på begge billeder har du det helt samme tøj på og står på det helt samme sted og billederne er taget på den helt samme vinkel Er det bare en tilfældighed eller...??...

Anmeld

28. januar 2013

Alberte&Mor <3

Hej maRia. Jeg kan desværre ikke svare dig på om du ser oppustet ud, men du føler det garanteret selv- og det er jo et godt tegn kan du ikke ligge et billede ind fra sidste graviditet, så det måske lidt nemmere at bedømme alt efter hvilken uge du er i osv? Er spændt på at følge dig gennem bebsens rejse.. 

Anmeld

29. januar 2013

1990h

Omsorgsgiver skriver:

Hmm....synes det er ret mystik at du ts. skriver at det nederste billede er fra før du blev gravid men på begge billeder har du det helt samme tøj på og står på det helt samme sted og billederne er taget på den helt samme vinkel Er det bare en tilfældighed eller...??...

hihi tror du kom til at tagge mig i stedet for ts

Anmeld

29. januar 2013

Swerg

MorDk skriver:

Altså skal jeg være helt ærligt og ikke lægge fingre imellem... så ud fra dit billede ligner du en med for mange kg. på sidebenene...

Det er ikke for at være ond jeg siger det... men du higer efter et svar og du bliver ved at spørge om du ser oppustet ud.

Mit svar er:

Det er svært at sige når man ikke ved hvordan du normalt ser ud!

Anmeld

29. januar 2013

Miss Kat

Det kan jo umuligt være tilfældigt!! Altså, seriøst, det er det jo ikke! Så har det håndklæde ligget på nøjagtigt samme måde på gulvet i al den tid, uden at være blevet skubbet bare en lille smule eller noget som helst? Jeg finder det i hvert fald voldsomt usandsynligt. Selv lyset er nøjagtigt det samme, hvilket ellers ville ændre sig bare en smule, hvis der er vinduer i rummet og vejret eller tidspunktet på dagen ville have noget at sige om lysindfaldet på gulvet. Desuden er TS placeret på nøjagtigt samme sted på gulvet.

Generelt er jeg stadig ikke overbevist om, TS ikke bare er en troll (men det tror jeg jo snart om alle, så måske er det bare mig der lider af paranoia), eftersom hun får folk til at diskutere på nu snart samtlige babyfora.  Enten er billederne taget den samme dag, hvor TS puster maven ud/suger maven ind, fordi hun gerne vil bekræftes i at se gravid ud eller også er det simpelthen en prank.

Nå, skidt pyt, either way... jeg synes faktisk det er sjovt at følge hendes indlæg.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.