Hmm....synes det er ret mystik at du ts. skriver at det nederste billede er fra før du blev gravid men på begge billeder har du det helt samme tøj på og står på det helt samme sted og billederne er taget på den helt samme vinkel
Er det bare en tilfældighed eller...??...
Det kan jo umuligt være tilfældigt!!
Altså, seriøst, det er det jo ikke! Så har det håndklæde ligget på nøjagtigt samme måde på gulvet i al den tid, uden at være blevet skubbet bare en lille smule eller noget som helst? Jeg finder det i hvert fald voldsomt usandsynligt.
Selv lyset er nøjagtigt det samme, hvilket ellers ville ændre sig bare en smule, hvis der er vinduer i rummet og vejret eller tidspunktet på dagen ville have noget at sige om lysindfaldet på gulvet. Desuden er TS placeret på nøjagtigt samme sted på gulvet.
Generelt er jeg stadig ikke overbevist om, TS ikke bare er en troll (men det tror jeg jo snart om alle, så måske er det bare mig der lider af paranoia), eftersom hun får folk til at diskutere på nu snart samtlige babyfora.
Enten er billederne taget den samme dag, hvor TS puster maven ud/suger maven ind, fordi hun gerne vil bekræftes i at se gravid ud eller også er det simpelthen en prank.
Nå, skidt pyt, either way... jeg synes faktisk det er sjovt at følge hendes indlæg.

Anmeld