Ser jeg oppustet ud.. :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2013

Laulund87

Miss Kat skriver:

Det kan jo umuligt være tilfældigt!! Altså, seriøst, det er det jo ikke! Så har det håndklæde ligget på nøjagtigt samme måde på gulvet i al den tid, uden at være blevet skubbet bare en lille smule eller noget som helst? Jeg finder det i hvert fald voldsomt usandsynligt. Selv lyset er nøjagtigt det samme, hvilket ellers ville ændre sig bare en smule, hvis der er vinduer i rummet og vejret eller tidspunktet på dagen ville have noget at sige om lysindfaldet på gulvet. Desuden er TS placeret på nøjagtigt samme sted på gulvet.

Generelt er jeg stadig ikke overbevist om, TS ikke bare er en troll (men det tror jeg jo snart om alle, så måske er det bare mig der lider af paranoia), eftersom hun får folk til at diskutere på nu snart samtlige babyfora.  Enten er billederne taget den samme dag, hvor TS puster maven ud/suger maven ind, fordi hun gerne vil bekræftes i at se gravid ud eller også er det simpelthen en prank.

Nå, skidt pyt, either way... jeg synes faktisk det er sjovt at følge hendes indlæg.  

Samtlige babyfora?

Ej helt ærligt, hvorfor bare skabe ballade hvis det er tilfældet og gu er de billeder taget lige efter hinanden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2013

GUSO

* Maria 5+3 >33 skriver:

Hej Allesammen...  Jeg er idag 5+2 henne.. Jeg føler mig rigtig oppustet for tiden...  jeg er kraftig i forvejen... Men jeg syntes at jeg ser helt vildt gravid ud...  Hvad syntes i... Er jeg ikke oppustet... Hilsen maria

Tror måske du har sat et forkert billede ind, de to billeder er taget lige efter hinanden, ifølge billede nummer når du trykker på dem!! Prøv at ligge et andet billede ind, jeg syntes faktisk ikke du ser specielt oppustet ud, men det er jo svært at svare korrekt på

Anmeld

29. januar 2013

*~ Venter spændt på 2 streger ~*

Miss Kat skriver:

Det kan jo umuligt være tilfældigt!! Altså, seriøst, det er det jo ikke! Så har det håndklæde ligget på nøjagtigt samme måde på gulvet i al den tid, uden at være blevet skubbet bare en lille smule eller noget som helst? Jeg finder det i hvert fald voldsomt usandsynligt. Selv lyset er nøjagtigt det samme, hvilket ellers ville ændre sig bare en smule, hvis der er vinduer i rummet og vejret eller tidspunktet på dagen ville have noget at sige om lysindfaldet på gulvet. Desuden er TS placeret på nøjagtigt samme sted på gulvet.

Generelt er jeg stadig ikke overbevist om, TS ikke bare er en troll (men det tror jeg jo snart om alle, så måske er det bare mig der lider af paranoia), eftersom hun får folk til at diskutere på nu snart samtlige babyfora.  Enten er billederne taget den samme dag, hvor TS puster maven ud/suger maven ind, fordi hun gerne vil bekræftes i at se gravid ud eller også er det simpelthen en prank.

Nå, skidt pyt, either way... jeg synes faktisk det er sjovt at følge hendes indlæg.  

Gid jeg kunne blokere dig...  Du er så iriteret i alle mine indlæg...  Men jeg inogerer dig bare så...

Anmeld

29. januar 2013

Miss Kat

* Maria 5+3 >33 skriver:

Gid jeg kunne blokere dig...  Du er så iriteret i alle mine indlæg...  Men jeg inogerer dig bare så...

Irriterende!!  Jeg har flere gange forsøgt at HJÆLPE dig.  Det er fuldstændigt dét der gentager sig samtlige steder... Du beder om hjælp eller råd, men bliver sk*de fornærmet når folk ikke svarer præcis dét, du gerne vil høre...

Anmeld

29. januar 2013

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Miss Kat skriver:

Jeg spurgte om det var en tilfældighed med et netop fordi det overhovedet slet ikke kan være en tilfældighed!!

Anmeld

29. januar 2013

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
1990h skriver:

hihi tror du kom til at tagge mig i stedet for ts

Nej, det var meningen at tagge dig
Jeg giver dig nemlig sådan en her Og efterfølgende skriver jeg til ts.

Anmeld

29. januar 2013

*~ Venter spændt på 2 streger ~*

Miss Kat skriver:

Irriterende!!  Jeg har flere gange forsøgt at HJÆLPE dig.  Det er fuldstændigt dét der gentager sig samtlige steder... Du beder om hjælp eller råd, men bliver sk*de fornærmet når folk ikke svarer præcis dét, du gerne vil høre...

Jeg er skam glad for hjælp...   Men jeg ser gerne folk skriver pænt til mig... Og det gør du ikke ligefrem...  Men det er ok for mig..  Og jeg trækker hverken maven ud eller ind.. 

Anmeld

29. januar 2013

Miss Kat

Omsorgsgiver skriver:

Jeg spurgte om det var en tilfældighed med et netop fordi det overhovedet slet ikke kan være en tilfældighed!!

Haha I know, don't worry. Gav dig sådan set bare ret.

Anmeld

29. januar 2013

Hailiesmom11

...

Anmeld

29. januar 2013

Miss Kat

Jeg er skam glad for hjælp...   Men jeg ser gerne folk skriver pænt til mig... Og det gør du ikke ligefrem...  Men det er ok for mig..  Og jeg trækker hverken maven ud eller ind.. 

Jeg sviner dig ikke og det er ikke min mening at omtale dig grimt. Jeg er bare voldsomt skeptisk pga. ovennævnte årsager... Men jeg knytter sylten nu.  

Og jeg mener faktisk oprigtigt at jeg synes det er sjovt at følge dine indlæg. Hav en god dag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.