Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej Allesammen... Jeg er idag 5+2 henne.. Jeg føler mig rigtig oppustet for tiden... jeg er kraftig i forvejen... Men jeg syntes at jeg ser helt vildt gravid ud... Hvad syntes i... Er jeg ikke oppustet... Hilsen maria
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
* Maria 5+2 >33 skriver: THej Allesammen... Jeg er idag 5+2 henne.. Jeg føler mig rigtig oppustet for tiden... jeg er kraftig i forvejen... Men jeg syntes at jeg ser helt vildt gravid ud... Hvad syntes i... Er jeg ikke oppustet... Hilsen maria
THej Allesammen... Jeg er idag 5+2 henne.. Jeg føler mig rigtig oppustet for tiden... jeg er kraftig i forvejen... Men jeg syntes at jeg ser helt vildt gravid ud... Hvad syntes i... Er jeg ikke oppustet... Hilsen maria
* Maria 5+2 >33 skriver: Hej Allesammen... Jeg er idag 5+2 henne.. Jeg føler mig rigtig oppustet for tiden... jeg er kraftig i forvejen... Men jeg syntes at jeg ser helt vildt gravid ud... Hvad syntes i... Er jeg ikke oppustet... Hilsen maria
Det vil jeg prøve... Jeg er en del mindre end jeg er nu...
Det er svært at sige...
Det nederste billed er fra hvordan jeg ser ud inden graviditeten...
* Maria 5+2 >33 skriver: Det nederste billed er fra hvordan jeg ser ud inden graviditeten...
Hmm det ser bare ud til at begge billeder er taget den samme dag?
MorDk skriver: Hmm det ser bare ud til at begge billeder er taget den samme dag?
lige præcis
Dett billed er fra siden..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128