Muhmi skriver:
Op og hop på de kommentare der... De er altså i følge mig, lige en tand for lamme...
Det føles ikke som at skulle skide en kommode eller at ens indvolde bliver revet ud og lad mig bare sige det sådan at jeg havde ONDT, meget ondt i og med at ,oderkagen også sad fast, så mine veer kunne slet ikke arbejde nok i forhold til hvad de skulle gøre... Men det var en smerte der var til at arbejde med og når først du er i det kan du alligevel ikke få det til at stoppe, så man kan ligeså godt bare arbejde med det man får...
Selvom jeg har prøvet det før, så er jeg altså ikke bange for at gøre det igen og ja jeg ved jo det gør mega ondt, men det gør altså ikke så ondt at man ikke kan se bort fra det... Bagefter.... Mens du er i det er det en anden sag, men der kan du jo ikke gøre noget ved det, andet end at arbejde med dem
Og jeg modarbejdede smerten sidste gang og det er jeg absolut sikker på også har haft en stor indvirkning på hvor ondt det gjorde... Den her gang vil jeg prøve at arbejde meget mere med det og så skal jeg nok fortælle dig om det hjalp, men det er jeg sikker på det gør 
Don't fight the pain or it will fight you 
jeg glæder mig til at læse update fra dig og se hvordan det går..
og glæder mig allerede til jeg ligger der og kan se at der no turning back..og bagefter smerten langsomt forsvinder fordi man nu har født og det fantastisk at se hende for første gang..

men tiden er lang endnu syntes jeg... det svært at være kontrol menneske også skal smide sig ud i noget man overhovedet ikke har kontrol over på forhånd
Anmeld