Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
1990h skriver: tak for gode råd.og ja..maaaaange mange har gjort det før mig jo..og de lever da endnu..nogle af dem
tak for gode råd.og ja..maaaaange mange har gjort det før mig jo..og de lever da endnu..nogle af dem
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tulle28 skriver: Jeg gik til fødselsforberedelse hos "smertefri fødsel" - og nej, det er ikke for godt til at være sandt. Målrettet træning af åndedræt, visualisering og afslapningsteknikker gør at du kan bevare kontrol undervejs og jeg synes helt ærligt ikke veerne gjorde ondt. Og det gjorde heller ikke ondt at få en 3. gradsbristning (hvilket er en helt anden historie, men det skal du heller ikke frygte - det var det absolut VÆRSTE der kunne ske for mig, og ja, det skete så. Men har ingen gener idag, 4,5 måned efter og alt føles normalt dernede).Du må gerne skrive pb, hvis du har spørgsmål eller andet
Jeg gik til fødselsforberedelse hos "smertefri fødsel" - og nej, det er ikke for godt til at være sandt. Målrettet træning af åndedræt, visualisering og afslapningsteknikker gør at du kan bevare kontrol undervejs og jeg synes helt ærligt ikke veerne gjorde ondt. Og det gjorde heller ikke ondt at få en 3. gradsbristning (hvilket er en helt anden historie, men det skal du heller ikke frygte - det var det absolut VÆRSTE der kunne ske for mig, og ja, det skete så. Men har ingen gener idag, 4,5 måned efter og alt føles normalt dernede).Du må gerne skrive pb, hvis du har spørgsmål eller andet
Det er altså et super spændende fænomen tænk at man kan have så god styr på sin krop og styre og håndtere det der opstår i en. Jeg kunne godt tænke mig at kende mere til teknikkerne, men det kommer jeg nok alligevel ikke til
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128