hov jeg opdagede lige at jeg ikke havde fået optjekket på beskederne hehe... men tusind tusind tak for alle jeres svar det har givet mig lidt til eftertanke men på den positive måde...
(var 41+6 da jeg fødte sidst) 24 timers lang kamp sidst med 6 cm åbning da jeg ankom til fødegangen og da de tog vandet derinde fandt de ud af at jeg havde fået svangerskabsforgiftning.. plus at jeg havde ophævninger på livmoderhalsen som gjorde at der manglede 1 cm til jeg var helt åben så for at der ikke skete mig eller chris (sønnen fra 3/2-2011) noget valgte de Akut kejsersnit...
jeg har så nu fået valget mellem at føde viginalt og kejsersnit fordi de syntes det hele ser fint ud.. (troede ikke jeg havde noget valg) men er glad for muligheden så derfor jeg oprettede denne tråd for at høre jeres oplevelser m.m. og er glad for at læse at jeg ikke er den eneste som har disse ting at skulle tænke igennem....
skriv endelig her eller via brev hvis i vil høre mere ind til det hele med min beslutning jeg skal træffe inden for 5 uger og hvis der er andre ting i gerne vil vide...
Anmeld