valget normal/kejsersnit.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2013

ekebiv

Tulle28 skriver:

Ha ha ej men hvor er det typisk, ikke?! Jeg var helt sikker på at jeg da ville få en fuldstændig ukompliceret fødsel. Ding dong Jeg var heldigvis hurtigt på benene igen, men måtte jo alligevel først løfte igen efter 8 uger

Jeg har også lykkeligt glemt alt om smerterne og jeg har heller ingen mén nu. Jeg måtte ikke sidde op de første 2 uger OVERHOVEDET, alt skulle foregå liggende så jeg var en kende presset med en på 3, en nyfødt og en mand på stærke smertestillende
Efter de 2 uger måtte jeg begynde at sidde skiftevis på den ene balde og så på den anden i nogle minutter ad gangen og så måtte jeg selv øge tiden efterhånden. det var en strid omgang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2013

Tulle28

ekebiv skriver:

Jeg har også lykkeligt glemt alt om smerterne og jeg har heller ingen mén nu. Jeg måtte ikke sidde op de første 2 uger OVERHOVEDET, alt skulle foregå liggende så jeg var en kende presset med en på 3, en nyfødt og en mand på stærke smertestillende
Efter de 2 uger måtte jeg begynde at sidde skiftevis på den ene balde og så på den anden i nogle minutter ad gangen og så måtte jeg selv øge tiden efterhånden. det var en strid omgang

Jeg var heldigvis hurtigt på benene, men tror også jeg gav den lidt for meget gas ift. anbefalingerne. Ihvertfald kunne jeg gå mindre ture allerede efter 10 dage, omend det gik meeeeeeeget langsomt Men det kan faktisk godt undre mig lidt at procentdelen for, hvor mange der "redder" sig en 3. grads bristning er så lav, for jeg har godt nok mødt en del både herinde og i den virkelige verden der har fået det

Anmeld

29. januar 2013

lenemor77

MissZet skriver:

hej i skønne kvinder...

jeg skriver til jer som har født flere gange fordi jeg vil høre hvad i har af fordele kontra ulemper og hvad jeres oplevelse og råd er...

jeg har fået muligheden (er 2. gangs) for at vælge mellem normal fødsel og for kejsersnit.... og er lidt i tvivl om hvad jeg skal og ikke skal så vil lige høre hvad i mener...

jeg fik akut kejsersnit ved min søn...

Jeg fik akut kejsersnit med no 1. Her 2. gang har jeg valgt kejsersnit igen. Syntes første gang var et stort kaos, og noget der skulle overståes (fødte i uge 32). Her anden gang vil jeg gerne have en positiv oplevelse - og eftersom vaginal fødsel ville være ukendt territorium for mig (jeg har meget svært ved situationer, hvor jeg ikke har en smule selvkontrol) - har jeg det rigtig godt med mit valg af kejsersnit. Og på mandag kommer lillesøster til verden.... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.