Parfume til baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2013

MorDk

Egoistisk ligefrem Jamen tak da!

Jeg gider ikke skulle købe to forskellige mærker skyllemiddel og vaskepulver! Det er da besværligt og spild af penge.

Ja det mener jeg.... du tænker da på dig selv og DINE behov! Parfume er da ikke dit barns behov? Du skriver du ikke gider? I min verden er der ikke noget der hedder man ikke gider når det omhandler ens børns bedste!!

Inden jeg fik børn kunne jeg også godt lide at bruge vaskepulver med duft samt skylle middel... Men da jeg blev gravid tænkte jeg anderledes... men sådan er vi jo så forskellige. MEN jeg forstår bare ikke at man unødigt vil påføre parfume m.m til sine unger - jeg undres!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2013

Muhmi

Nu skal i liiiige tænke på at der er folk med andre holdninger end jeres egne og dem skal i altså respektere tøser... Det kan godt være i har en mening men det betyder ikke at i kan tillade jer at sidde og kalde folk uansvarlige og ditten og datten....

Sober debat, ikke lutter angreb........ 

Anmeld

26. januar 2013

MorDk

Muhmi skriver:

Nu skal i liiiige tænke på at der er folk med andre holdninger end jeres egne og dem skal i altså respektere tøser... Det kan godt være i har en mening men det betyder ikke at i kan tillade jer at sidde og kalde folk uansvarlige og ditten og datten....

Sober debat, ikke lutter angreb........ 

Jaja Muhmi... men jeg har vel en mening og den har jeg vel lov at ytre... (Har ihvertfald ikke talt grimt på nogen måde)

Anmeld

26. januar 2013

xoxo2130

MorDk skriver:

Ja det mener jeg.... du tænker da på dig selv og DINE behov! Parfume er da ikke dit barns behov?

Inden jeg fik børn kunne jeg også godt lide at bruge vaskepulver med duft samt skylle middel... Men da jeg blev gravid tænkte jeg anderledes... men sådan er vi jo så forskellige. MEN jeg forstår bare ikke at man unødigt vil påføre parfume m.m til sine unger - jeg undres!

Nej, men der er så meget man ikke forstår. Vi kan jo ikke alle være ens vel?

Anmeld

26. januar 2013

Muhmi

MorDk skriver:

Jaja Muhmi... men jeg har vel en mening og den har jeg vel lov at ytre... (Har ihvertfald ikke talt grimt på nogen måde)

At du tager det til dig, betyder vel at din samvittighed fejler noget... Og drop da venligst den tone (whatever) over for mig tak!

Anmeld

26. januar 2013

MorDk

xoxo2130 skriver:

Nej, men der er så meget man ikke forstår. Vi kan jo ikke alle være ens vel?

Nej og gud ske lov for det!

Anmeld

26. januar 2013

MorDk

Muhmi skriver:

At du tager det til dig, betyder vel at din samvittighed fejler noget... Og drop da venligst den tone (whatever) over for mig tak!

Det var altså ikke surt eller ondt ment  Jeg tager det til mig fordi jeg lige havde skrevet at jeg sys trådstarter var egoistisk. Hvad andre har skrevet ved jeg ikke... men læste jo lige dit "opråb"

De fleste er da godt klar over at der skal holdes en sober debat og en pæn tone... det behøver du da ikke at minde os om? Det er moderatorernes job eller tager jeg fejl?

Anmeld

26. januar 2013

MorDk

Muhmi skriver:

Øh...? "JaJa" var ikke ment som noget ondt eller lign. Så ro på. Og hvad med dig selv?

Anmeld

26. januar 2013

xoxo2130

MorDk skriver:

Nååårh nej, du har jo kun kaldt mig egoistisk. Pænt sagt...især når man tænker på du ikke kender mig

Anmeld

26. januar 2013

Muhmi

MorDk skriver:

Det var altså ikke surt eller ondt ment  Jeg tager det til mig fordi jeg lige havde skrevet at jeg sys trådstarter var egoistisk. Hvad andre har skrevet ved jeg ikke... men læste jo lige dit "opråb"

De fleste er da godt klar over at der skal holdes en sober debat og en pæn tone... det behøver du da ikke at minde os om? Det er moderatorernes job eller tager jeg fejl?

Behover moderatorne at blive tilkaldt hver evig eneste gang folk ikke kan opføre sig ordenligt, eller er det i orden at jeg tillader mig at minde jer om at vi er mennesker med forskellige meninger?

Det virker lidt som om folk glemmer det når nu en debat kan gå fra én side til 7 på under ti minutter!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.