xoxo2130 skriver:
Hej
Måske et lidt mærkeligt spørgsmål men here it goes
Kunne du finde på at bruge parfume til din baby?? Er selv lidt i tvivl...
Min mor har nemlig købt en flaske baby-parfume med hjem til min datter på 4 mdr. Hun bor i Spanien hvor det er helt almindeligt at bruge sådan noget til små børn. Den er med lavendel og dufter faktisk ret godt!
Der står også at den er specielt fremstillet til babyer(hvad det så end betyder)
Jeg er personligt meget imod parfume til børn (min mor arbejder på sygehuset med børn med astma, allergi og eksem), det er vitterligt ikke sundt for dem (man skal også holde sig fra parfumerede vådeservietter, vaakepulver, skyllemiddel etc etc.Men min mand er fra en helt anden kultur og han ville elske at spraye parfume på vores barn, bruge parfumeret babypudder/creme/sæbe osv men han har valgt at acceptere mit valg som mor.Her hvor jeg bor (dubai) er selv bleer parfumerede og vi betaler i dyre domme for at kunne bruge uparfumerede, vådeservietter uden parfume koster igen meget og kan ikke fåes alle steder (ca 21-25kr pr pakke), alle cremer, olier og shampooer er parfumerede så jeg henter solcreme og andet nødvendigt med fra Danmark. Det er rigtigt dyrt og besværligt men min søns helbred er det vigtigste for mig.Jeg kan godt forstå du har lyst, Ens valg som mor hænger ofte sammen med hvordan man selv er vokset op, det er jo det samme for min mand, og da min dreng var en rigtig gylper duftede han altså ikke særligt lækkert det første års tid (nu dufter han vidunderligt), men som forældre må vi tilsidesætte os selv for at give vores børn det bedste
Anmeld