Parfume til baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2013

LR85

xoxo2130 skriver:

Så findes der godt mange uansvarlige mødre! Lidt streng udtalelse synes jeg

Hvis man ikke synes det er uansvarligt at risikere at påføre sit barn diverse allergier, som det senere skal lide med, ja så er jeg godt nok i tvivl om hva man skal kalde det. 

Jeg synes det er lige så uansvarligt som fx a ryge foran et barn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2013

MorDk

xoxo2130 skriver:

Nej det synes jeg ikke.

Tænk på at jeg kommer fra en anden kultur end dig, hvor man altså gør tingene på en anden måde. Så synes ikke det er pænt sagt og heller ikke spor konstruktivt.

Hvorfor blande kultur ind i det?

Og hvis det ligger til din kultur at pøse parfume på dine børn så bliv da ved med det og lad vær med at spørge baby.dk til råds? Hvad havde du forventet af svar da?

Anmeld

26. januar 2013

MorDk

LR85 skriver:

Hvis man ikke synes det er uansvarligt at risikere at påføre sit barn diverse allergier, som det senere skal lide med, ja så er jeg godt nok i tvivl om hva man skal kalde det. 

Jeg synes det er lige så uansvarligt som fx a ryge foran et barn

Anmeld

26. januar 2013

L&V

Muhmi skriver:

D

Så lad da være med at opføre jer sådan... Helt ærligt...

"Nej det kunne jeg aldrig finde på" og ditten og datten.. "Direkte uansvarligt" osv.

Men ja, jeg kan jo også bare anmelde tråden og lade de voksne komme ind og minde jer om hvordan man debatterer!

Det er da uansvarligt når man tænker eget behov frem ford barnet.. For mig falder det i katagori med at ryge under graviditeten . Og ts antager diverse ting uden belæg og det bevidner da en manglende viden og når man basere et valg ud fra det syntes jeg da ikke man udviser ansvar

Anmeld

26. januar 2013

MorDk

Muhmi skriver:

Jeg har meldt mig ud.......

Skønno

Anmeld

26. januar 2013

MorDk

Månsson skriver:

Det er da uansvarligt når man tænker eget behov frem ford barnet.. For mig falder det i katagori med at ryge under graviditeten . Og ts antager diverse ting uden belæg og det bevidner da en manglende viden og når man basere et valg ud fra det syntes jeg da ikke man udviser ansvar

Anmeld

26. januar 2013

Moderator

Profilbillede for Moderator

Husk at debattere i en ordentlig tone. Selvom I er uenige, skal tonen stadig være sober. 

God debat!

Vh staff

Anmeld

26. januar 2013

xoxo2130

MorDk skriver:

Hvorfor blande kultur ind i det?

Og hvis det ligger til din kultur at pøse parfume på dine børn så bliv da ved med det og lad vær med at spørge baby.dk til råds? Hvad havde du forventet af svar da?

Orrh jeg giver op! Jeg gider ikke det her mere...

Anmeld

26. januar 2013

1990h

Moderator skriver:

Husk at debattere i en ordentlig tone. Selvom I er uenige, skal tonen stadig være sober. 

God debat!

Vh staff

Anmeld

26. januar 2013

Mother-love

Jeg ville ikke bruge det. For de har andre regler i udlandet end i Danmark i forhold til indhold i produkter. Og nu synes jeg jo babyer dufter så godt i sig selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.