Parfume til baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2013

MorDk

xoxo2130 skriver:

Nååårh nej, du har jo kun kaldt mig egoistisk. Pænt sagt...især når man tænker på du ikke kender mig

Du har helt ret! Jeg kender dig ikke. Jeg tager udgangspunkt i det du skriver. Og du skriver at du fx. ikke gider at købe parfumefri til dit barn + du vil have tingene dufter. Er det ikke egoistisk? Det vil jeg mene!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2013

MorDk

Muhmi skriver:

Behover moderatorne at blive tilkaldt hver evig eneste gang folk ikke kan opføre sig ordenligt, eller er det i orden at jeg tillader mig at minde jer om at vi er mennesker med forskellige meninger?

Det virker lidt som om folk glemmer det når nu en debat kan gå fra én side til 7 på under ti minutter!

Nej men vi er jo ikke børn vel? Vi ved udemærket godt hvad konsekvenserne er hvis ikke man fører en sober debat. Jeg har lov at sige min mening lige så vel som du. Og jeg har lov til at have en holdning... og min holdning er.... at du ikke behøver leger "politibetjent" og minde om den gode tone osv. En god tone for mig er måske ikke en god tone for dig. Vi er forskellige.

Anmeld

26. januar 2013

1990h

xoxo2130 skriver:

Hej

Måske et lidt mærkeligt spørgsmål men here it goes Kunne du finde på at bruge parfume til din baby?? Er selv lidt i tvivl...

Min mor har nemlig købt en flaske baby-parfume med hjem til min datter på 4 mdr. Hun bor i Spanien hvor det er helt almindeligt at bruge sådan noget til små børn. Den er med lavendel og dufter faktisk ret godt!Der står også at den er specielt fremstillet til babyer(hvad det så end betyder)

nej jeg vil ikke bruge parfume på mit barn..heller ikke kun engang imellem..

jeg samligner det lidt med at ryge under graviditeten..hvilket jeg er meget modstander af..

men jeg vil ikke blande mig i om andre bruger parfume til deres børn eller andet og vil heller ikke se ned på dem som dårlige forældre..

men vil aldrig selv gøre det

Anmeld

26. januar 2013

anynom

MorDk skriver:

Nej men hvorfor så ikke undgå at vaske dit barns tøj i parfume? Jeg sys virkelig det er egoistisk. Hvad med dit barns ve og vel? Er det ikke vigtigt for dig? Er du klar over hvordan det er at have parfume allergi? Eller slem slem børneeksem? Nu siger jeg ikke dit barn får det MEN hvis det gør??

Jeg ville aldrig give mit barn "parfume" på... ikke engang ved særlige lejligheder!

Enig, enig, enig! Både i det du skriver her og de svar du kommer med i resten af debatten!

Anmeld

26. januar 2013

Muhmi

MorDk skriver:

Nej men vi er jo ikke børn vel? Vi ved udemærket godt hvad konsekvenserne er hvis ikke man fører en sober debat. Jeg har lov at sige min mening lige så vel som du. Og jeg har lov til at have en holdning... og min holdning er.... at du ikke behøver leger "politibetjent" og minde om den gode tone osv. En god tone for mig er måske ikke en god tone for dig. Vi er forskellige.

Så lad da være med at opføre jer sådan... Helt ærligt...

"Nej det kunne jeg aldrig finde på" og ditten og datten.. "Direkte uansvarligt" osv.

Men ja, jeg kan jo også bare anmelde tråden og lade de voksne komme ind og minde jer om hvordan man debatterer!

Anmeld

26. januar 2013

MorDk

JulieWH skriver:

Enig, enig, enig! Både i det du skriver her og de svar du kommer med i resten af debatten!

Takker

Anmeld

26. januar 2013

xoxo2130

MorDk skriver:

Du har helt ret! Jeg kender dig ikke. Jeg tager udgangspunkt i det du skriver. Og du skriver at du fx. ikke gider at købe parfumefri til dit barn + du vil have tingene dufter. Er det ikke egoistisk? Det vil jeg mene!

Nej det synes jeg ikke.

Tænk på at jeg kommer fra en anden kultur end dig, hvor man altså gør tingene på en anden måde. Så synes ikke det er pænt sagt og heller ikke spor konstruktivt.

Anmeld

26. januar 2013

anynom

MorDk skriver:

Takker

Anmeld

26. januar 2013

MorDk

Så lad da være med at opføre jer sådan... Helt ærligt...

" Nej det kunne jeg aldrig finde på" og ditten og datten.. "Direkte uansvarligt" osv.

Men ja, jeg kan jo også bare anmelde tråden og lade de voksne komme ind og minde jer om hvordan man debatterer!

Hold nu op ik? Det du skriver der er jo fx meninger/svar hvad er der barnligt ik det????

Hvis en spør: "kunne du finde på at give dit barn parfume på" ?

Så ville mit svar være: "Det kunne jeg aldrig finde på"

Kan slet ikke se at jeg opfører mig barnlig???

Til gengæld sys jeg det er barnligt  at lege "politibetjent"

Anmeld

26. januar 2013

Muhmi

MorDk skriver:

Hold nu op ik? Det du skriver der er jo fx meninger/svar hvad er der barnligt ik det????

Jeg har meldt mig ud.......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.