Parfume til baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2013

xoxo2130

Maro00 skriver:

Jeg har en parfume specielt til babyer, det er en cologne duft hvis du ved hvad det er.. Min mor købte den til mig fra Libanon, og det er en hun har brugt på os alle 5 børn da vi var babyer og vi et helt raske.. Min søn er 4 mdr, og jeg elsker hans originale babyduft, men bruger nogle gange parfumen på hans hår pg det er ikk meget..

Ja dem kender jeg godt Min egen mor har også brugt parfume til mig da jeg var lille og jeg har altså heller ikke taget skadet.

Dejligt man ikke er den enste

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2013

xoxo2130

Fenja09 skriver:

Nu fandt jeg lige en side, hvor man kan se nogle af de Svanemærkede produkter og tror godt at du genkender nogle af dem  

Jeg ved så ikke lige om pakken stadig er gratis til dig og din baby, men det var bare for at vise dig nogle af de produkter som har mærket.

http://babyrabat.dk/gratis-svanemaerkede-gaver-til-dig-og-din-baby/

Tak skal du have

Anmeld

26. januar 2013

xoxo2130

LR85 skriver:

Det er da det mest sindsyge jeg længe har hørt. 

Det er da virkelig uansvarligt. Tvivler på det er sundt på nogen måder. 

Nej jeg ville aldrig bruge det. 

Så findes der godt mange uansvarlige mødre! Lidt streng udtalelse synes jeg

Anmeld

26. januar 2013

MorDk

Det er jo heller ikke hver eneste dag hun skal have det på! Så rolig nu

Og ja, jeg bruger let parfumeret skyllemidel. Jeg gider ikke tøj der ikke dufter.

Nej men hvorfor så ikke undgå at vaske dit barns tøj i parfume? Jeg sys virkelig det er egoistisk. Hvad med dit barns ve og vel? Er det ikke vigtigt for dig? Er du klar over hvordan det er at have parfume allergi? Eller slem slem børneeksem? Nu siger jeg ikke dit barn får det MEN hvis det gør??

Jeg ville aldrig give mit barn "parfume" på... ikke engang ved særlige lejligheder!

Anmeld

26. januar 2013

MorDk

Ja dem kender jeg godt  Min egen mor har også brugt parfume til mig da jeg var lille og jeg har altså heller ikke taget skadet.

Dejligt man ikke er den enste

Nej og det er jo rigtig heldigt! Men hvem siger dit barn går fri?

Anmeld

26. januar 2013

MorDk

xoxo2130 skriver:

Så er det hellere ikke værre Der er jo ikke tale om Chanel duft til voksne men om specielt lavet mild baby parfume. Jeg har svært ved at tro det er så skadeligt, når det netop er lavet til en baby.

Jeg ved ikke særlig meget om allergi, så jeg kan ikke rigitg forholde mig til det. Men jeg skal da nok tænke over det.

Nej det har jeg regnet ud... (sorry hvis jeg lyder hård) Men sys bare du virker enormt egoistisk i dine svar.

Anmeld

26. januar 2013

Tulle28

Nej det ville jeg bestemt ikke - babyer dufter jo skønt i sig selv Jeg fik faktisk noget bade-halløj til babyer fra Bon Point da min ældste kom til verden, og det duftede så meget at jeg næsten ikke selv kunne holde ud at bruge det. Ved ikke lige, hvad de der producenter tænker på nogen gange.

Anmeld

26. januar 2013

foto på lærred

Hej

Måske et lidt mærkeligt spørgsmål men here it goes Kunne du finde på at bruge parfume til din baby?? Er selv lidt i tvivl...

Min mor har nemlig købt en flaske baby-parfume med hjem til min datter på 4 mdr. Hun bor i Spanien hvor det er helt almindeligt at bruge sådan noget til små børn. Den er med lavendel og dufter faktisk ret godt!Der står også at den er specielt fremstillet til babyer(hvad det så end betyder)

Det ville jeg aldrig bruge.

Anmeld

26. januar 2013

xoxo2130

MorDk skriver:

Nej men hvorfor så ikke undgå at vaske dit barns tøj i parfume? Jeg sys virkelig det er egoistisk. Hvad med dit barns ve og vel? Er det ikke vigtigt for dig? Er du klar over hvordan det er at have parfume allergi? Eller slem slem børneeksem? Nu siger jeg ikke dit barn får det MEN hvis det gør??

Jeg ville aldrig give mit barn "parfume" på... ikke engang ved særlige lejligheder!

Egoistisk ligefrem Jamen tak da!

Jeg gider ikke skulle købe to forskellige mærker skyllemiddel og vaskepulver! Det er da besværligt og spild af penge.

Anmeld

26. januar 2013

Ciss

Jeg har (bl a) forholdsvis mild allergi mod parfumer (noen ikke alle. Aner jo ikke hvilke stoffer der er i de forskellige, som jeg reagerer på).

Jeg har oplevet at stå i kø i butikken og så være havnet bag en dame nedlæsset i parfume. Nogle gange må jeg bare sætte varene fra mig og løbe ud af butikken, mens folk ser mærkeligt på mig.

Jeg er også glad for at synge i kor. Nu er det kor jeg almindeligvis synger heldigvis meget søde mennesker som tager hensyn, så jeg også kan være med, men det sker nogle gange, hvis jeg er med på projekter med større kor, at jeg bare må gå ud.

Og jeg har det rimelig mildt.

Men man kan støde på det overalt: I bussen, i butikken, på besøg hos folk, håndsæben på offentlige toiletter, damen i skranken på biblioteket osv osv osv. I tillæg til at være ubehageligt og upraktisk kan det også være til dels socialt hæmmende. - Og så er jeg et af de heldige mennesker, som slipper at forholde mig til det på arbejde, fordi jeg arbejder med børn og de almindeligvis ikke bruger den slag.

Som sagt, jeg har det mildt. Det er det ikke alle, som har.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.