Parfume til baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2013

Camilla..

MorDk skriver:

Hvorfor bliver jeres tøj så stift? Hvis ikke det er forkert dos. eller for meget kalk?

Tøjet bliver blødere, når det bliver vasket i det andet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2013

Pige2009

Månsson skriver:

På astma og allergi fondens hjemmeside kan du læse at der er kommet ny forskning der pejer på at den anbefaling der har været hidtil med at man skal holde børn fra daglig kontakt med dyr i de første 12måneder ikke holder stik mere så anbefalingerne nok ændres

Anede jeg slet ikke

Anmeld

28. januar 2013

Pige2009

Amanda Stage skriver:

Det der er heller ikke ekstremt i mine øjne? 

Jeg mente nok mere jeg synes det var tåbeligt at kalde andres valg uansvarlige, fordi de gør jo med garanti noget som ikke er rigtigt selv (det kan være noget der ikke er forsket i endnu osv osv.)

Ja, men lige præcis med parfume er der jo forsket pænt meget

Anmeld

28. januar 2013

Pige2009

MorDk skriver:

Anmeld

28. januar 2013

Pige2009

Lady Marion <3 skriver:

Det kan jeg da også udemærket forstå   Jeg stejler sgu bare og bliver barnlig fordi alle de hellige stener trådstarter ,,

Ja, men i min optik lagde hun selv op til det lidt af vejen, selvom nogle af svarene ikke lige var sådan jeg selv havde valgt at svare

Anmeld

28. januar 2013

L&V

Baagøe skriver:

Anede jeg slet ikke

Er selv astma barn og Laura her allergi og eksem så det ligger mig på hjertet at vide hvad der er rigtigt og forkert

Anmeld

28. januar 2013

Pige2009

raca skriver:

det er de ikke... at man udvikler alergi er der mange grunde til..

eks for rene hjem og at kroppen ikke bliver udsat for de baktusser husdyr har med sig..

men når kroppen først har overreageret får man alergi..

parafume er et kemisk stof. man ikke kender følge virkeningerne af.. så for mig er der stor forskel på et naturligt husdyr der kan styrke mit barns imunforsvar og at oversøse barnet med kemi...

der er INTET der har bevist at børn der er vokset op med dyr har større riciko, snarre tværtimod..

men alle afarter af kemi er der beviser for er skadelige..

Tak Jeg synes det er god skik at indsætte et link, hvis man kaster om sig med postulater

Anmeld

28. januar 2013

Pige2009

Amanda Stage skriver:

Det synes jeg godt? Empiri er da en væsentlig faktor når man skal tage beslutninger om sine børns sundhed. 

Det synes jeg så ikke man kan gøre brug af og benytte som evidensmateriale i dette konkrete tilfælde

Anmeld

29. januar 2013

Pige2009

Månsson skriver:

Er selv astma barn og Laura her allergi og eksem så det ligger mig på hjertet at vide hvad der er rigtigt og forkert

Min Laura har børneeksem, så jeg bruger kun produkter, der er Svanemærket og deklareret i samarbejde med Astma- og Allergiforbundet. Er rigtig glad for Remas produkter, da de er gode og billige

Anmeld

29. januar 2013

Pige2009

xoxo2130 skriver:

Jamen så handler jeg bare ikke rationelt i dette tilfæde... for jeg KAN virkelig ikke udstå tøj der ikke dufter! Føler slet ikke at det er rent når der ingen duft er

Nej, det kan man jo så sige. Men så har du også taget et valg, selvom du er klar over de evt. konsekvenser. Jeg vil ikke kalde dig uansvarlig - dog er jeg uenig og stiller mig meget uforstående overfor dine dispositioner

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.