Jeg er så lettet :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2013

Nessie

Aagaard skriver:

EJ! hvor er det SKØNDT for jer! Tillykke!

SÅ skønt, tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2013

Nessie

tarkoflen skriver:

Nåå ja det er også rigtigt! Men tænk engang at der så alligevel var et guldæg imellem det beviser bare, at der kun skal et godt æg til, at lave en lille ønskebaby

Ja, man skal i hvert fald ikke være ked af at der kun bliver taget 2 æg ud

Nu er jeg spændt på om vi selv når at sige det til familien, eller om de kan se at maven er vokset lidt

Anmeld

24. januar 2013

tarkoflen

Nessie skriver:

Ja, man skal i hvert fald ikke være ked af at der kun bliver taget 2 æg ud

Nu er jeg spændt på om vi selv når at sige det til familien, eller om de kan se at maven er vokset lidt

Nej det skal man åbenbart ikke det var i hvert fald det der virkede bedst for jer

Vil l gerne vente til NF skanningen med at sige det? Jeg kunne ikke holde min mund efter tryghedsskanningen, der var jeg bare nødt til at dele den dejlige nyhed

Anmeld

24. januar 2013

M (:

Nessie skriver:

Ja, vi havde jo altid skulle aflevere de lånte børn tilbage, så det var helt mærkeligt at han virkelig var vores

Meget mærkelig tanke. Jeg kunne ikke amme ret længe, så i princippet var der ikke sådan helt vildt meget brug for mig, det var også mærkeligt

Ja, det vil jeg gerne tro! Jeg også både glæder mig og er lidt skræmt af tanken! 

Hm, ja, det må også være lidt underligt - og den bliver jo bare mere og mere selvstændig som tiden går!

Anmeld

24. januar 2013

Nessie

tarkoflen skriver:

Nej det skal man åbenbart ikke det var i hvert fald det der virkede bedst for jer

Vil l gerne vente til NF skanningen med at sige det? Jeg kunne ikke holde min mund efter tryghedsskanningen, der var jeg bare nødt til at dele den dejlige nyhed

Både ja og nej, men vi har købt en "jeg skal være storebror" bluse i dag, og skal jo lige have givet ham den på i nærmeste fremtid, så vi kan overraske dem i familien, der ikke ved det

Anmeld

24. januar 2013

Nessie

M (: skriver:

Ja, det vil jeg gerne tro! Jeg også både glæder mig og er lidt skræmt af tanken! 

Hm, ja, det må også være lidt underligt - og den bliver jo bare mere og mere selvstændig som tiden går!

Jeg tænkte også at det var lidt nemmere, at han bare blev inde i maven  Men til sidst var jeg så stor og besværet at jeg bare gerne ville have ham ud, og var lykkelig, da jeg fik at vide at jeg ikke måtte gå over tid

Nu er Daniel 3, og har sine helt klare meninger om tingenes tilstand, men må indrømme at jeg i al hemmelighed er så glad for at han stadig foretrækker mig frem for sin far, og specielt nu hvor han er syg, så vil han bare være hos mor

Anmeld

24. januar 2013

tarkoflen

Nessie skriver:

Både ja og nej, men vi har købt en "jeg skal være storebror" bluse i dag, og skal jo lige have givet ham den på i nærmeste fremtid, så vi kan overraske dem i familien, der ikke ved det

Dejlig måde at sige det på

Håber l når det inden de selv gætter det

Anmeld

24. januar 2013

Nessie

tarkoflen skriver:

Dejlig måde at sige det på

Håber l når det inden de selv gætter det

He he, må jo bare holde mig væk fra familien, indtil vi skal mødes allesammen

Synes allerede jeg har svært ved at finde rummelige bluser, der ikke afslører for meget

Anmeld

24. januar 2013

M (:

Nessie skriver:

Jeg tænkte også at det var lidt nemmere, at han bare blev inde i maven  Men til sidst var jeg så stor og besværet at jeg bare gerne ville have ham ud, og var lykkelig, da jeg fik at vide at jeg ikke måtte gå over tid

Nu er Daniel 3, og har sine helt klare meninger om tingenes tilstand, men må indrømme at jeg i al hemmelighed er så glad for at han stadig foretrækker mig frem for sin far, og specielt nu hvor han er syg, så vil han bare være hos mor

Ja, det er nok meningen med, at graviditeten skal blive "træls" til sidst, så man får lyst til at føde..

Sådan tror jeg de fleste mødre har det.. 

Anmeld

24. januar 2013

Nessie

M (: skriver:

Ja, det er nok meningen med, at graviditeten skal blive "træls" til sidst, så man får lyst til at føde..

Sådan tror jeg de fleste mødre har det.. 

Det tror jeg også, så vil man bare af med den store mave

Det tror jeg også, tror også de fleste fædre godt ved det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.