Jeg er så lettet :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2013

M (:

Nessie skriver:

Præcis, der er vist ikke en gylden mellemvej, men vil nu stadig godt være yndlings

Hihi, man skal bare være ynglings 2/3 af gangene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2013

Nessie

M (: skriver:

Hihi, man skal bare være ynglings 2/3 af gangene

Du har vist fundet opskriften

Anmeld

26. januar 2013

tarkoflen

Nessie skriver:

Nu var den heller ikke ligefrem blevet flad efter jeg har fået Daniel, men jeg kan slet ikke trække den ind.

På arbejdet kunne jeg godt tænke mig at vente til efter NF, men vi skulle gerne nå at se det meste af familien inden den 10. februar

Det kan jeg godt forstå du gerne vil! Ved de ikke, at l har været i behandling ?

Det bliver nu dejligt at få det sagt, gør det ikke? Dele glæden med alle der gider høre om det

Håber du får lov at holde det hemmeligt lidt endnu

Anmeld

26. januar 2013

AnneH

Nessie skriver:

Skanningen i dag gik bare så godt

Alt så perfekt ud, og i toppen af livmoderen lå det fineste lille foster og lignede en frø, med fint hjerteblink og bevægelse

Vi hørte endda hjertelyden, det vidste jeg slet ikke at man kunne så tidligt

Så udover sygdom i hjemmet, så er det en dejlig dag, og vi kan ånde lettet op og begynde at glæde os til det bliver september

Ihh... hvor dejligt.. Tillykke!!

Anmeld

27. januar 2013

Frk-Lotusblomst

Nessie skriver:

Og når de bliver større, bekymrer man sig om alt muligt mærkeligt, men så går man da heldigvis ikke og venter hele tiden

Ja, det er sku ikke nemt.

Anmeld

27. januar 2013

Nessie

tarkoflen skriver:

Det kan jeg godt forstå du gerne vil! Ved de ikke, at l har været i behandling ?

Det bliver nu dejligt at få det sagt, gør det ikke? Dele glæden med alle der gider høre om det

Håber du får lov at holde det hemmeligt lidt endnu

Nogen få ved det denne gang, alle vidste det sidst.

Men syntes det kunne være lidt sjovt at gøre forløbet så "normalt" så muligt, og have hemmeligheden for sig selv lidt længere

Jeg har skiftende arbejdstider, så der er ingen der opdager hvis man ikke lige er der en dag

Anmeld

27. januar 2013

Nessie

AnneH skriver:

Ihh... hvor dejligt.. Tillykke!!

Tusind tak

Anmeld

27. januar 2013

tarkoflen

Nessie skriver:

Nogen få ved det denne gang, alle vidste det sidst.

Men syntes det kunne være lidt sjovt at gøre forløbet så "normalt" så muligt, og have hemmeligheden for sig selv lidt længere

Jeg har skiftende arbejdstider, så der er ingen der opdager hvis man ikke lige er der en dag

Jeg fortrød faktisk også, at der var så forholdsvis mange, der vidste hvornår vi det var ved at være testdag for os i sidste forsøg! Næste gang tror jeg vi holder kortene lidt tættere på kroppen, så man kan nå at glæde sig lidt selv først

Anmeld

27. januar 2013

Nessie

tarkoflen skriver:

Jeg fortrød faktisk også, at der var så forholdsvis mange, der vidste hvornår vi det var ved at være testdag for os i sidste forsøg! Næste gang tror jeg vi holder kortene lidt tættere på kroppen, så man kan nå at glæde sig lidt selv først

Det er både godt og skidt at mange ved det, men efter alle vores "problemer", så trængte vi bare til at holde det tæt til kroppen, så vi har ikke engang fortalt noget til vores søskende 

Anmeld

27. januar 2013

tarkoflen

Nessie skriver:

Det er både godt og skidt at mange ved det, men efter alle vores "problemer", så trængte vi bare til at holde det tæt til kroppen, så vi har ikke engang fortalt noget til vores søskende 

Ja der er fordele og ulemper ved det hele, det er altså ikke nemt at bestemme sig til, hvad der er bedst, så man må jo prøve sig frem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.