Jeg er så lettet :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2013

M (:

Nessie skriver:

Skanningen i dag gik bare så godt

Alt så perfekt ud, og i toppen af livmoderen lå det fineste lille foster og lignede en frø, med fint hjerteblink og bevægelse

Vi hørte endda hjertelyden, det vidste jeg slet ikke at man kunne så tidligt

Så udover sygdom i hjemmet, så er det en dejlig dag, og vi kan ånde lettet op og begynde at glæde os til det bliver september

Stort tillykke, hvor er det en dejligt update! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2013

Nessie

M (: skriver:

Stort tillykke, hvor er det en dejligt update! 

Ja, det var dejligt at gå derfra med glædestårer

Tusind tak

Anmeld

24. januar 2013

M (:

Nessie skriver:

Ja, det var dejligt at gå derfra med glædestårer

Tusind tak

Det er så fantastisk hver gang det lykkedes - og lige 2% mere fantastisk, når det sker for jer, der må kæmpe så hårdt for at opnå drømmen! 

Anmeld

24. januar 2013

Nessie

Det er så fantastisk hver gang det lykkedes - og lige 2% mere fantastisk, når det sker for jer, der må kæmpe så hårdt for at opnå drømmen! 

Det var bare SÅ fantastisk at se hjertet blinke og ikke mindst HØRE det, det var helt surrealistisk

Tror også vi skal noget længere hen før vi rigtig forstår at det virkelig er rigtigt

Anmeld

24. januar 2013

M (:

Nessie skriver:

Det var bare SÅ fantastisk at se hjertet blinke og ikke mindst HØRE det, det var helt surrealistisk

Tror også vi skal noget længere hen før vi rigtig forstår at det virkelig er rigtigt

Ja, det er bare SÅ vildt første gang man ser den lille spire - man er helt høj bagefter! 

Haha, ja, jeg er 30+3, og jeg kan stadig ikke helt forstå, at der er et rigtigt levende menneske derinde i maven! 

Anmeld

24. januar 2013

Nessie

Ja, det er bare SÅ vildt første gang man ser den lille spire - man er helt høj bagefter! 

Haha, ja, jeg er 30+3, og jeg kan stadig ikke helt forstå, at der er et rigtigt levende menneske derinde i maven! 

Ja, man er helt fjollet

Sådan havde jeg det også med Daniel
Gad vide om det er mere virkeligt 2. gang?

Anmeld

24. januar 2013

tarkoflen

Nessie skriver:

Skanningen i dag gik bare så godt

Alt så perfekt ud, og i toppen af livmoderen lå det fineste lille foster og lignede en frø, med fint hjerteblink og bevægelse

Vi hørte endda hjertelyden, det vidste jeg slet ikke at man kunne så tidligt

Så udover sygdom i hjemmet, så er det en dejlig dag, og vi kan ånde lettet op og begynde at glæde os til det bliver september

Åhh søde Nessie hvor er det bare en helt igennem fantastisk opdatering!

Kæmpe stort tillykke med den dejlige skanning, det gør mig så glad på jeres vegne!

Så skal den bare vokse sig stor og stærk, og så kan l åbenbart kun lave børn, når l er under pres

Stort

Anmeld

24. januar 2013

M (:

Nessie skriver:

Ja, man er helt fjollet

Sådan havde jeg det også med Daniel
Gad vide om det er mere virkeligt 2. gang?

Var det så ikke vildt underligt, da han endelig kom?

Hm, det må du jo lige holde mig opdateret på - det skal jeg jo af gode grunde ikke kunne svare på

Anmeld

24. januar 2013

Nessie

tarkoflen skriver:

Åhh søde Nessie hvor er det bare en helt igennem fantastisk opdatering!

Kæmpe stort tillykke med den dejlige skanning, det gør mig så glad på jeres vegne!

Så skal den bare vokse sig stor og stærk, og så kan l åbenbart kun lave børn, når l er under pres

Stort

Ååååårrrhhh, tak, det er bare Så dejligt, og SÅ skønt endelig at have dén skanning overstået

Ja, vi skal bare skubbes helt derud hvor vi næsten ikke kan bunde, så lykkes det  Og så skal der åbenbart 2 æg til for at jeg kan få 1 barn

Anmeld

24. januar 2013

Nessie

Var det så ikke vildt underligt, da han endelig kom?

Hm, det må du jo lige holde mig opdateret på - det skal jeg jo af gode grunde ikke kunne svare på

Jo, det var faktisk lidt mærkeligt, og vi havde sådan en underlig fornemmelse af at vi skulle aflevere ham tilbage, de første dage

Men det gik da heldigvis over, men synes faktisk stadig at det er mærkeligt at tænke på, at han har ligget inde i min mave

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.