Jeg er så lettet :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2013

Smilehul

Nessie skriver:

Hej igen

Unskyld det sene svar, man skal lige lære alt det "gøjl" herinde 

Nej, jeg er ikke i behandling, men spurgte bare af ren nysgerrighed. Jeg elsker børn

Det er bare super skønt at det er gået dig godt - håber også det går sådan fremover  

Kærligst 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2013

Nessie

Smilehul skriver:

Hej igen

Unskyld det sene svar, man skal lige lære alt det "gøjl" herinde 

Nej, jeg er ikke i behandling, men spurgte bare af ren nysgerrighed. Jeg elsker børn

Det er bare super skønt at det er gået dig godt - håber også det går sådan fremover  

Kærligst 

Det er helt i orden

Der er en lille smule forskel i starten af en graviditet, men så snart den første skanning er overstået, og det er konstateret at alt er vel, så kommer alle i behandling over i det "normale" system, og den første skanning vil så være nakkefoldsskanningen

Er du ved at planlægge børn, så? (også bare nysgerrig )

Anmeld

25. januar 2013

Smilehul

Det er helt i orden

Der er en lille smule forskel i starten af en graviditet, men så snart den første skanning er overstået, og det er konstateret at alt er vel, så kommer alle i behandling over i det "normale" system, og den første skanning vil så være nakkefoldsskanningen

Er du ved at planlægge børn, så? (også bare nysgerrig )

Okay, så er jeg med. Har godt læst med og søgt viden på nettet samt af veninderne, så det er jo bare fint 

Kan sagtens følge dig i, hvor stor lettelsen ér! Det er jo vidunderligt at få konstateret, at alt er vel indtil videre. 

Tjah, det kunne jo sagtens være .. hihi  

Anmeld

25. januar 2013

ønskebørn74

Nessie skriver:

Skanningen i dag gik bare så godt

Alt så perfekt ud, og i toppen af livmoderen lå det fineste lille foster og lignede en frø, med fint hjerteblink og bevægelse

Vi hørte endda hjertelyden, det vidste jeg slet ikke at man kunne så tidligt

Så udover sygdom i hjemmet, så er det en dejlig dag, og vi kan ånde lettet op og begynde at glæde os til det bliver september

Hvor fantastiske søde..  Stort tillykke.. 

Anmeld

25. januar 2013

AnnaK89

Hvor er det bare fedt for jer

Stort tilykke endnu en gang

Anmeld

25. januar 2013

Nessie

Smilehul skriver:

Okay, så er jeg med. Har godt læst med og søgt viden på nettet samt af veninderne, så det er jo bare fint 

Kan sagtens følge dig i, hvor stor lettelsen ér! Det er jo vidunderligt at få konstateret, at alt er vel indtil videre. 

Tjah, det kunne jo sagtens være .. hihi  

Ja, det gjorde at vi er begyndt at glæde os for alvor, selvom det stadig er lidt uvirkeligt

Bliver spændende at se om du så også snart er gravid

Anmeld

25. januar 2013

Nessie

ønskebarn74 skriver:

Hvor fantastiske søde..  Stort tillykke.. 

SÅ fantastisk, tusind tak

Anmeld

25. januar 2013

Nessie

AnnaKJ skriver:

Hvor er det bare fedt for jer

Stort tilykke endnu en gang

Tusind tak

Anmeld

25. januar 2013

M (:

Nessie skriver:

Jo, det tror jeg faktisk

Men nogen gange er det også lidt hårdt at være den eneste der må dit og dat, uden at det skal ende op i skrig og skrål, men vi har nu prøvet at holde på at hvis det er den enes tur til at putte, så giver vi ikke efter, bare fordi han hellere lige vil have det skal være den anden

Det er lidt en balancegang, for selvom det er rart at være "ynglings", så er det også rart at kunne blive aflastet! 

Anmeld

25. januar 2013

Nessie

M (: skriver:

Det er lidt en balancegang, for selvom det er rart at være "ynglings", så er det også rart at kunne blive aflastet! 

Præcis, der er vist ikke en gylden mellemvej, men vil nu stadig godt være yndlings

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.