Jeg er så lettet :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2013

tarkoflen

Nessie skriver:

He he, må jo bare holde mig væk fra familien, indtil vi skal mødes allesammen

Synes allerede jeg har svært ved at finde rummelige bluser, der ikke afslører for meget

Der er ikke andet for

Uhh det er træls, at det allerede nu er svært at skjule maven under trøjer, men sådan er det jo nok bare anden gang hvor længe skal du forsøge at skjule det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2013

Frk-Lotusblomst

Nessie skriver:

Meget

Tudede da hun slog lyden til, syntes det var helt fantastisk at høre den allerede

Nu Skal vi bare vente på NF. Gad vide om de uger kommer til at føles lige så lange som dem vi lige har været igennem

Det er også bare den skønneste lyd. <3

Det gør de uden tvivl, men når man så er ved nf, så synes man egentlig tiden er gået stærkt nok.

Anmeld

25. januar 2013

M (:

Nessie skriver:

Det tror jeg også, så vil man bare af med den store mave

Det tror jeg også, tror også de fleste fædre godt ved det

Men hvis man skal være helt ærlig, mon så ikke alle bedst kan lide at være favoritten? 

Anmeld

25. januar 2013

Happiness

Nessie skriver:

Skanningen i dag gik bare så godt

Alt så perfekt ud, og i toppen af livmoderen lå det fineste lille foster og lignede en frø, med fint hjerteblink og bevægelse

Vi hørte endda hjertelyden, det vidste jeg slet ikke at man kunne så tidligt

Så udover sygdom i hjemmet, så er det en dejlig dag, og vi kan ånde lettet op og begynde at glæde os til det bliver september

Hvor dejligt for jer! Så lykkedes det endeligt! 

Daniel er altså også for lækker, til at være enebarn

Anmeld

25. januar 2013

merichs

Nessie skriver:

Alt så perfekt ud, og i toppen af livmoderen lå det fineste lille foster og lignede en frø, med fint hjerteblink og bevægelse

Så udover sygdom i hjemmet, så er det en dejlig dag, og vi kan ånde lettet op og begynde at glæde os til det bliver september

Hvor er det bare dejligt at læse 

Anmeld

25. januar 2013

FogL

Nessie skriver:

Næææææh det havde jeg da misset! Stort tillykke til jer!

Anmeld

25. januar 2013

Solstrålebørn

Nessie skriver:

Årh hvor fantastisk.... 

Anmeld

25. januar 2013

Nessie

tarkoflen skriver:

Der er ikke andet for

Uhh det er træls, at det allerede nu er svært at skjule maven under trøjer, men sådan er det jo nok bare anden gang hvor længe skal du forsøge at skjule det?

Nu var den heller ikke ligefrem blevet flad efter jeg har fået Daniel, men jeg kan slet ikke trække den ind.

På arbejdet kunne jeg godt tænke mig at vente til efter NF, men vi skulle gerne nå at se det meste af familien inden den 10. februar

Anmeld

25. januar 2013

Nessie

Frk-Lotusblomst skriver:

Det er også bare den skønneste lyd. <3

Det gør de uden tvivl, men når man så er ved nf, så synes man egentlig tiden er gået stærkt nok.

De må efterhånden tro at jeg er en total tudemarie, på klinikken

Nu har jeg fået bestilt tid ved lægen, så må vi se hvornår vi skal til NF. Lige nu synes jeg der er længe til

Anmeld

25. januar 2013

Nessie

M (: skriver:

Men hvis man skal være helt ærlig, mon så ikke alle bedst kan lide at være favoritten? 

Jo, det tror jeg faktisk

Men nogen gange er det også lidt hårdt at være den eneste der må dit og dat, uden at det skal ende op i skrig og skrål, men vi har nu prøvet at holde på at hvis det er den enes tur til at putte, så giver vi ikke efter, bare fordi han hellere lige vil have det skal være den anden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.