Jeg er så lettet :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2013

tarkoflen

Nessie skriver:

Ååååårrrhhh, tak, det er bare Så dejligt, og SÅ skønt endelig at have dén skanning overstået

Ja, vi skal bare skubbes helt derud hvor vi næsten ikke kan bunde, så lykkes det  Og så skal der åbenbart 2 æg til for at jeg kan få 1 barn

Ja det er bare den første milepæl, der er overstået, når man har været til den skanning hvor er det bare fantastisk!

Så længe det lykkedes med to æg, så er det jo bare det der skal til har du ikke fået lagt to op de sidste gange?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Kæmpe tillykke - det er bare fantastisk for jer

Anmeld

24. januar 2013

M (:

Nessie skriver:

Jo, det var faktisk lidt mærkeligt, og vi havde sådan en underlig fornemmelse af at vi skulle aflevere ham tilbage, de første dage

Men det gik da heldigvis over, men synes faktisk stadig at det er mærkeligt at tænke på, at han har ligget inde i min mave

Ja, det kan jeg godt forestille mig! Den der "mener i virkelig, at jeg må tage den med hjem sådan rigtigt?!" 

Jeg synes det er en underlig tanke, at den ligger derinde og er 100% afhængig, og bum, så er den født, og så kan den klare sig selv! Eller, den er i hvert fald ikke afhængig af mig mere - enhver voksen kan overtage min rolle som forsøger!

Anmeld

24. januar 2013

La´chrissen

Nessie skriver:

Skanningen i dag gik bare så godt

Alt så perfekt ud, og i toppen af livmoderen lå det fineste lille foster og lignede en frø, med fint hjerteblink og bevægelse

Vi hørte endda hjertelyden, det vidste jeg slet ikke at man kunne så tidligt

Så udover sygdom i hjemmet, så er det en dejlig dag, og vi kan ånde lettet op og begynde at glæde os til det bliver september

Hvor er det fantastisk for jer :-)

Anmeld

24. januar 2013

Aagaard

EJ! hvor er det SKØNDT for jer! Tillykke!

Anmeld

24. januar 2013

Nessie

tarkoflen skriver:

Ja det er bare den første milepæl, der er overstået, når man har været til den skanning hvor er det bare fantastisk!

Så længe det lykkedes med to æg, så er det jo bare det der skal til har du ikke fået lagt to op de sidste gange?

Nej, der var kun 1 æg der blev befrugtet de sidste 2 gange, også derfor jeg var så skuffet, da der kun var 2 æg denne gang, havde slet ikke troet at de begge ville blive befrugtet

Anmeld

24. januar 2013

Nessie

MoarHvidovre skriver:

Kæmpe tillykke - det er bare fantastisk for jer

Helt fantastisk, tusind tak

Anmeld

24. januar 2013

tarkoflen

Nessie skriver:

Nej, der var kun 1 æg der blev befrugtet de sidste 2 gange, også derfor jeg var så skuffet, da der kun var 2 æg denne gang, havde slet ikke troet at de begge ville blive befrugtet

Nåå ja det er også rigtigt! Men tænk engang at der så alligevel var et guldæg imellem det beviser bare, at der kun skal et godt æg til, at lave en lille ønskebaby

Anmeld

24. januar 2013

Nessie

M (: skriver:

Ja, det kan jeg godt forestille mig! Den der "mener i virkelig, at jeg må tage den med hjem sådan rigtigt?!" 

Jeg synes det er en underlig tanke, at den ligger derinde og er 100% afhængig, og bum, så er den født, og så kan den klare sig selv! Eller, den er i hvert fald ikke afhængig af mig mere - enhver voksen kan overtage min rolle som forsøger!

Ja, vi havde jo altid skulle aflevere de lånte børn tilbage, så det var helt mærkeligt at han virkelig var vores

Meget mærkelig tanke. Jeg kunne ikke amme ret længe, så i princippet var der ikke sådan helt vildt meget brug for mig, det var også mærkeligt

Anmeld

24. januar 2013

Nessie

La´chrissen skriver:

Hvor er det fantastisk for jer :-)

Helt fantastisk, ja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.