Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Carina:-) skriver: Skønt
Skønt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nessie skriver: Skanningen i dag gik bare så godt Alt så perfekt ud, og i toppen af livmoderen lå det fineste lille foster og lignede en frø, med fint hjerteblink og bevægelse Vi hørte endda hjertelyden, det vidste jeg slet ikke at man kunne så tidligt Så udover sygdom i hjemmet, så er det en dejlig dag, og vi kan ånde lettet op og begynde at glæde os til det bliver september
Skanningen i dag gik bare så godt
Alt så perfekt ud, og i toppen af livmoderen lå det fineste lille foster og lignede en frø, med fint hjerteblink og bevægelse
Vi hørte endda hjertelyden, det vidste jeg slet ikke at man kunne så tidligt
Så udover sygdom i hjemmet, så er det en dejlig dag, og vi kan ånde lettet op og begynde at glæde os til det bliver september
Tillykke med den lille spire
nielsen80 skriver: Hvor er det bare dejligt at høre. Tusind gange tillykke
Hvor er det bare dejligt at høre. Tusind gange tillykke
Tusind tak
Jeg havde sagt, at hvis der var 1, så er det en dreng, og hvis der var 2, så var det piger, så det bliver spændende at se om jeg har ret
bøllen skriver: Tillykke med den lille spire
BigHope13 skriver: Ej hvor er det bare fantastisk at høre
Ej hvor er det bare fantastisk at høre
Tak
Nessie skriver: Tusind tak Jeg havde sagt, at hvis der var 1, så er det en dreng, og hvis der var 2, så var det piger, så det bliver spændende at se om jeg har ret
ejj hvor skønt stort tillykke og nyd graviditeten, det går så stærkt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128